2023-01-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbeluring
Han har ju sagt fuck off till philip plein för att philip plein gav honom en shitty deal. Han ska jobba med gucci istället.

https://anonfiles.com/tdwaza30u7/OLO...I4Pb8XRuwM_mkv

Jag kan fan kolla den intervjun flera ggr i veckan, den är fan roligare än nakna pistolen.
Även Olofs ”fan träff” är hysteriskt rolig, så jävlas skrattretande, tänder en holk och skrattar ihjäl mig!
Citera
2023-01-30, 19:03
Citat:
Han har ju sagt fuck off till philip plein för att philip plein gav honom en shitty deal. Han ska jobba med gucci istället.

Jag kan fan kolla den intervjun flera ggr i veckan, den är fan roligare än nakna pistolen.
Hur hittade du denna
Citera
2023-01-30, 19:26
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Hur hittade du denna

Haha den är rätt gammal nu. Har du inte sett den förut ? Där har du en Ren komedi rulle.
Citera
2023-01-30, 19:26
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Även Olofs ”fan träff” är hysteriskt rolig, så jävlas skrattretande, tänder en holk och skrattar ihjäl mig!

Vart hittar man denna kan du länka
Citera
2023-01-30, 19:28
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Då tar vi det igen då för er trögfattade.

Olof K Gustafsson, K för Kyros, ett persiskt namn.

Olof Kyros Khatabi var hans folkbokföringsnamn fram till 1995. Hans mamma hette också Khatabi i efternamn till och med 1995.

Hans mamma byter namn hejvilt. Mahnaz Isabella Haser, Isabella Haser, Isabella Gustafsson.

"In 2001, Haser received asylum in the United States on the basis of alleged persecution in Iran"

https://law.justia.com/cases/federal...021-02-04.html

Här är Olofs halvsyster från mamman. Observera
”Persian”: https://instagram.com/melissa_gustafsson

Bella Nilsson har också bytt namn flera gånger. Isabella Khatibi Ghabagh Tabeh, Isabella Johansson. Bella Nilsson.

Bella Nilsson och Olofs mamma är systrar, de är iranier. Olof själv har påstått både att hans mamma är ryss och att Bella Nilsson är hans moster. Hans mamma är inte ryss men Bella är hennes syster.

Ingen är från Mexiko. Förstår du?

Bra, tack.
Uppenbart är hela släkten tattare!
Citera
2023-01-30, 19:46
Medlem
Citat:
Vart hittar man denna kan du länka
Haha vet inte hur man länkar men du hittar den lätt på Lokals Youtube kanal. Bara sök Olof fan träff på Youtube. Hysteriskt rolig, speciellt i slutet när man märker hur manisk och exalterad Olof blir över sin egen idé om kasta köttet till lejonen i Colombia hahahaha! Kom typ 3 ungar med föräldrar och någon retarderad vuxen bebis, Max 6 pers. Thats it mannen!
Citera
2023-01-30, 19:48
Citat:
Haha den är rätt gammal nu. Har du inte sett den förut ? Där har du en Ren komedi rulle.
Vad har hänt med Olof nu då han är lowkeee nu , varför hatar alla på Tobbe verkar vara en skön lirare ju
Citera
2023-01-30, 19:48
Medlem
Citat:

Ber han Philip Plein dra åt helvete? Mina nerver klarar inte se han stå och hacka på sin värdelösa Engelska.
Citera
2023-01-30, 19:50
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Ber han Philip Plein dra åt helvete? Mina nerver klarar inte se han stå och hacka på sin värdelösa Engelska.

Tobias: If you touch my family I keeeel yu
Flickvännen: Tar barnet och sticker
Citera
2023-01-30, 19:52
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:

Ja han påstår sig ha fått ett erbjudande att ingå ett samarbete med philip plein men bad dem att ”fuck off” för det var en too shitty deal och att han kanske kommer samarbeta med gucci istället. Deras varumärke är för övrigt större än coca cola påstår han också.

Jag rekommenderar dig starkt att se igenom intervjun.

Han är mångmiljadär och picasso försäljare.
Hans stig helmer engelska är 30% av det roliga.
Han osäkra apperance 30%
Hans livliga fantasi+försöker framställa sig som en internationall maffia boss 40% och gör affärer med ”the russians”
Han verkar inte ha den mest pricksäkra självbilden.
Intervjuaren är för övrigt tok svensk men dom har intervjun på engelska för att framstå som internationell. ”How much money so you have” seriös intervjuare. Den spelas in på en flottig strömma kanalbolags båt som går från grand hotel ser man i bakgrunden. Men han vill nog tro att han åker en yacht.

Måndags komik på hög nivå.
Senast redigerad av Babbeluring 2023-01-30 kl. 19:59.
Citera
2023-01-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Tobias: If you touch my family I keeeel yu
Flickvännen: Tar barnet och sticker

Citat:
Ja han påstår sig ha fått ett erbjudande att ingå ett samarbete med philip plein men bad dem att ”fuck off” för det var en too shitty deal och att han kanske kommer samarbeta med gucci istället. Deras varumärke är för övrigt större än coca cola påstår han också.

Jag rekommenderar dig starkt att se igenom intervjun.

Han är mångmiljadär och picasso försäljare.
Hans stig helmer engelska är 30% av det roliga.
Han osäkra apperance 30%
Hans livliga fantasi+försöker framställa sig som en internationall maffia boss 40% och gör affärer med ”the russians”
Han verkar inte ha den mest pricksäkra självbilden.
Intervjuaren är för övrigt tok svensk men dom har intervjun på engelska för att framstå som internationell. ”How much money so you have” seriös intervjuare. Den spelas in på en flottig strömma kanalbolags båt som går från grand hotel ser man i bakgrunden. Men han vill nog tro att han åker en yacht.

Måndags komik på hög nivå.

Kodapan och Babbeluring det här var humor på högnivå!!
Citera
2023-01-30, 20:20
Medlem
Babbelurings avatar
Citat:
Kodapan och Babbeluring det här var humor på högnivå!!

Ja sannerligen. Har du inte sett den förut så har du missat nåt

Jag säger som tupac ”i cant stand fake-ass bitches”
Senast redigerad av Babbeluring 2023-01-30 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in