2023-01-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Han känner ju Eon Ma.

Precis… de är ju typ bröder…. Precis som Trump…
Citera
2023-01-04, 14:31
Medlem
Var väl egentligen bara en tidsfråga innan Vlads konto skulle stängas ner..
Bröt mot rätt många riktlinjer. 😅

Men synd såklart.
Citera
2023-01-04, 14:50
Medlem
SeymourButts011s avatar
Den där El lobo vilken jävla fattig mes.
Riktigt tung kille hahahah hela hans kroppsspråk lyser osäker grabb som försöker leka häftigt.
Vem ska respektera en sån omanlig snubbe.
Citera
2023-01-04, 16:31
Medlem
Det hade varit guld om någon gjorde en hemsida med timeline över Olofs (potatismoses skrev någon, LOL) äventyr osv, som med Raffa P.
Citera
2023-01-04, 17:28
Ganska patetiskt hur besatt tjockisen är av Joakim Lundell. Allt han postar på Twitter är om Jocke. Misstänker att Olof i själva verket är kär i Jocke och vill suga hans kuk. Kärlek börjar alltid med bråk som det så vackert heter.
Citera
2023-01-04, 17:38
Medlem
SeymourButts011s avatar
Men El lobo är ju bara för patetisk, jag dör.
Han är fan värre än raffa pancamo, vilken pajas aaså. Har ni inte sett videosarna där el lobo pratar, det är mer komedi än att man ska bli rädd och få respekt som videon var tänkt att utmynna i. Herregud vilken tönt.
Citera
2023-01-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Lite hull har hon ju men extremt fet? Kom igen, det är inte Honey Boo Boo vi pratar om.

https://www.instagram.com/p/CkJGdSOI0Yi/

Inget fel på Jonna om man ska vara ärlig.
Citera
2023-01-04, 19:07
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Det hade varit guld om någon gjorde en hemsida med timeline över Olofs (potatismoses skrev någon, LOL) äventyr osv, som med Raffa P.

Detta hade jag verkligen uppskattat!
Citera
2023-01-04, 19:22
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Detta hade jag verkligen uppskattat!
Varför? Det är ingen annan än vi i den här tråden som bryr oss om olle. Räcker med att följa här så får man tillräcklig info.
Citera
2023-01-04, 19:40
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buyseeshare10
Jag har läst, men det är väll den enda personen som skriver böcker som El Lobo känner till, tack vare lite citat till pianomusikhypen. Men du får gärna rekommendera om det är något speciellt man har missat.
Jag tvivlar starkt på att El Lobotomo har läst många meningar ur JBPs böcker, till exempel det där om att man inte ska ljuga, eller att man ska ha vänner som vill ens bästa, eller att man ska behandla sig själv som man behandlar en person man bryr sig om, och så vidare.
Citera
2023-01-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Varför? Det är ingen annan än vi i den här tråden som bryr oss om olle. Räcker med att följa här så får man tillräcklig info.

Alla hinner inte läsa allt det väsentliga.. 785 sidor, jag kanske läst... 150? Sett för mycket Youtube och "2 face, thats it mannen", men då det pågått under längre tid så hade en tidslinje helt klart varit guld.
Citera
2023-01-04, 20:02
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeymourButts011
Den där El lobo vilken jävla fattig mes.
Riktigt tung kille hahahah hela hans kroppsspråk lyser osäker grabb som försöker leka häftigt.
Vem ska respektera en sån omanlig snubbe.

Tyvärr är dessa i regel rätt farliga, eftersom de kan tänkas mörda för glory and fame.
Sen när de sitter inlåsta är de mesar igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in