Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
Jag skulle säga extremt fet, ja. Du behöver nödvändigtvis inte hålla med mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Papper1512
Jag tycker hon är fin. Som du säger, tendens till judesnok men annars fin. Har svårt för extremt feta tjejer som Jonna.
Har du sett Svetlana osminkad eller gissar du bara att hon skulle se lika vidrig ut som Jonna utan smink? De flickvänner jag haft har aldrig sett så jävliga ut utan smink.
Blir ju bara mer och mer uppenbart hur skev din världsbild är och att dina preferenser verkar vara anorexiabrudar med judenäsor.
Nej, jag har inte sett henne osminkad, jag har knappt sett henne alls då hon inte är intressant på något sätt.. Utseendemässigt är hon under genomsnitt för en rysstrofé så finns inte speciellt stor anledning att leta bilder på henne och hon verkar inte ha någon personlighet eller något att tillägga när hon är med i bild, hon verkar ju knappt förstå vad Olof säger i hälften av klippen där hon är med.
Finns flera karaktärer som t.ex Bald and Bankrupt som gjort det till karriär att åka runt fattiga delarna av öststaterna för att sätta på fattiga brudar, dom fyller hela hotellrum med brudar snyggare än Svetlana och eftersom dom har karisma och personlighet till skillnad från Olof så räcker det med att dom bjuder på en limpa och köttsoppa istället för en Ferrari.
Efter att man följt dom så blir det riktigt svårt att se Olofs "kärleksliv" som något annat än tragiskt, blåser pengar på en medelbrud som inte ens förstår vad han säger bara för att det är enda sättet han får doppa.