2023-01-02, 20:24
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Har svårt för extremt feta tjejer som Jonna.

Lite hull har hon ju men extremt fet? Kom igen, det är inte Honey Boo Boo vi pratar om.

https://www.instagram.com/p/CkJGdSOI0Yi/
Citera
2023-01-02, 20:27
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Har man Olofs personlighet och ser ut som han gör så begränsas väl utbudet ganska extremt även fast man åker till ett land proppfullt med fattiga och attraktiva tjejer.

På vilket sätt har han inte fel?.. Hans brud ser antagligen inte bättre ut om man tar bort allt smink och filtren, det enda man kan utläsa från ditt inlägg är att du inte gillar plattare näsor för att din preferens verkar vara stora snea judenäsor.. Riktigt bottennapp för att vara en köpt ryssimport.

https://youtu.be/o_KC0oA1ZBs?t=1120 Du tycker alltså att det här är en lätt 8-9?... Snarare max 4-5 och då är det fullsminkad och förberedd för videoinspelning.
"Man får en liten påse på köpehhh" flikar maffiabossen in, ett riktigt Art of the Deal moment
Citera
2023-01-02, 21:16
Medlem
Citat:
Har man Olofs personlighet och ser ut som han gör så begränsas väl utbudet ganska extremt även fast man åker till ett land proppfullt med fattiga och attraktiva tjejer.

På vilket sätt har han inte fel?.. Hans brud ser antagligen inte bättre ut om man tar bort allt smink och filtren, det enda man kan utläsa från ditt inlägg är att du inte gillar plattare näsor för att din preferens verkar vara stora snea judenäsor.. Riktigt bottennapp för att vara en köpt ryssimport.

https://youtu.be/o_KC0oA1ZBs?t=1120 Du tycker alltså att det här är en lätt 8-9?... Snarare max 4-5 och då är det fullsminkad och förberedd för videoinspelning.

Haha fett vad otacksamma hon är. Blev sur för hon fick en blå väska och inte en svart haha
Citera
2023-01-02, 21:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmbaksida
Haha fett vad otacksamma hon är. Blev sur för hon fick en blå väska och inte en svart haha
Men du, fattar du inte, det är Tiffany-färger, det ser ju alla, och alla vet vad fan Tiffany-färger är, i alla fall alla som gillar att man får en liten påse på köpehhh. Det går inte att få tag på en sån väska över huvud taget, den kostar 80 lakan ny från affären, men 200 lakan på andrahandsmarknaden, av någon anledning, så hon kan ju bara sälja den skitenkelt till en vinst på 120 lakan och köpa en svart istället!
Citera
2023-01-02, 21:38
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Lite hull har hon ju men extremt fet? Kom igen, det är inte Honey Boo Boo vi pratar om.

https://www.instagram.com/p/CkJGdSOI0Yi/
Jag skulle säga extremt fet, ja. Du behöver nödvändigtvis inte hålla med mig.
Citera
2023-01-02, 22:33
Medlem
Citat:
Jag skulle säga extremt fet, ja. Du behöver nödvändigtvis inte hålla med mig.
Citat:
Jag tycker hon är fin. Som du säger, tendens till judesnok men annars fin. Har svårt för extremt feta tjejer som Jonna.

Har du sett Svetlana osminkad eller gissar du bara att hon skulle se lika vidrig ut som Jonna utan smink? De flickvänner jag haft har aldrig sett så jävliga ut utan smink.
Blir ju bara mer och mer uppenbart hur skev din världsbild är och att dina preferenser verkar vara anorexiabrudar med judenäsor.

Nej, jag har inte sett henne osminkad, jag har knappt sett henne alls då hon inte är intressant på något sätt.. Utseendemässigt är hon under genomsnitt för en rysstrofé så finns inte speciellt stor anledning att leta bilder på henne och hon verkar inte ha någon personlighet eller något att tillägga när hon är med i bild, hon verkar ju knappt förstå vad Olof säger i hälften av klippen där hon är med.

Finns flera karaktärer som t.ex Bald and Bankrupt som gjort det till karriär att åka runt fattiga delarna av öststaterna för att sätta på fattiga brudar, dom fyller hela hotellrum med brudar snyggare än Svetlana och eftersom dom har karisma och personlighet till skillnad från Olof så räcker det med att dom bjuder på en limpa och köttsoppa istället för en Ferrari.

Efter att man följt dom så blir det riktigt svårt att se Olofs "kärleksliv" som något annat än tragiskt, blåser pengar på en medelbrud som inte ens förstår vad han säger bara för att det är enda sättet han får doppa.
Citera
2023-01-02, 22:57
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Blir ju bara mer och mer uppenbart hur skev din världsbild är och att dina preferenser verkar vara anorexiabrudar med judenäsor.

Nej, jag har inte sett henne osminkad, jag har knappt sett henne alls då hon inte är intressant på något sätt.. Utseendemässigt är hon under genomsnitt för en rysstrofé så finns inte speciellt stor anledning att leta bilder på henne och hon verkar inte ha någon personlighet eller något att tillägga när hon är med i bild, hon verkar ju knappt förstå vad Olof säger i hälften av klippen där hon är med.

Finns flera karaktärer som t.ex Bald and Bankrupt som gjort det till karriär att åka runt fattiga delarna av öststaterna för att sätta på fattiga brudar, dom fyller hela hotellrum med brudar snyggare än Svetlana och eftersom dom har karisma och personlighet till skillnad från Olof så räcker det med att dom bjuder på en limpa och köttsoppa istället för en Ferrari.

Efter att man följt dom så blir det riktigt svårt att se Olofs "kärleksliv" som något annat än tragiskt, blåser pengar på en medelbrud som inte ens förstår vad han säger bara för att det är enda sättet han får doppa.
Hade du hellre legat med en tjej som ser ut som Jonna eller en som ser ut som Svetlana?
Citera
2023-01-02, 23:00
Medlem
XtraXs avatar
Kan Fettot ens prata med sin ”dotter” kan väl knappast svenska, eller.
Citera
2023-01-02, 23:19
Medlem
Citat:
Hade du hellre legat med en tjej som ser ut som Jonna eller en som ser ut som Svetlana?
Finner ingen av dom speciellt tilltalande så hade inte spelat mig någon roll vilken av dom om man går på bara utseende, är personlighet inblandat så blir Jonna uppenbara valet då det antagligen hade varit en trevligare upplevelse före, under och efter akten.

Jag har sett snyggare ryssar än svenskar, men Svetlana är inte en av dom.
Citera
2023-01-03, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kan Fettot ens prata med sin ”dotter” kan väl knappast svenska, eller.

Jag tror hon kan orden two face, bitch, thats it mannen samt potatismos och vi kan hoppas hjärtstartare.
Citera
2023-01-03, 07:50
Medlem
MissBingos avatar
Citat:
Jag tycker hon är fin. Som du säger, tendens till judesnok men annars fin. Har svårt för extremt feta tjejer som Jonna.

Har du sett Svetlana osminkad eller gissar du bara att hon skulle se lika vidrig ut som Jonna utan smink? De flickvänner jag haft har aldrig sett så jävliga ut utan smink.
Om du tycker Jonna är "extremt fet", vad kallar du personer som Olof då?

För övrigt skulle Olof aldrig tillåta att det ens tas en bild av sin köpefru där hon är osminkad... Är väl bara kul när någon bjuder på sig o gör roliga grimaser?
Citera
2023-01-03, 10:45
Medlem
Kent.Kottes avatar
Nu ska Fridell sälja Cohibacigarrer:
34 st Gran reserva
4 st 50 år special 2016
8 st Edicion limitada 22

Värde 460-640 000, men kom med bud! (källa, Fridells Instagram)

Cigarrerna levereras i plastpåse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in