2022-01-26, 19:40
Avslutad
Frisören han klipper sig hos tar bara $25 för den vanliga frillan han köpt. Är man medlem får man rabatt.

https://theclubbarbershop.com/reservar-cita/

Den senaste kunden som skrev ett omdöme på Google var inte lika nöjd som Olof Kungen Gustafsson. De förstörde mustaschen och erbjöd honom schampo fast han är flintskallig.

Citat:
The worst shave I've gotten in Colombia in six months. 70k for a beard and head shave and nose/ear wax. No hot towel for the shave, so the razor just scraped across my skin. Multiple cuts, but a significant bleeder above my lip. The nose wax was a nightmare. The barber couldn't get it right, but tried three times. He removed part of my mustache in the process. At the end, he offered me a shampoo. I'm bald.
Citera
2022-01-26, 19:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
För att bära smeknamnet El Silencio glappar käften ganska ordentligt
Ja, ett väldigt komiskt smeknamn för fettot.
Citera
2022-01-26, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Frisören han klipper sig hos tar bara $25 för den vanliga frillan han köpt. Är man medlem får man rabatt.

https://theclubbarbershop.com/reservar-cita/

Den senaste kunden som skrev ett omdöme på Google var inte lika nöjd som Olof Kungen Gustafsson. De förstörde mustaschen och erbjöd honom schampo fast han är flintskallig.

En klippning i Colombia kostar 50-70 kr på de "dyraste" ställena. Du skrev $25, men vad som menas är 25.000 pesos, vilket motsvarar ca 60 kr. Fattar ni hur fattig Olof Gyros Gustafsson är när han måste spara ihop pengar i flera månader för att kunna klippa sig där??? Fet är han också.
Senast redigerad av Tapferkeit 2022-01-26 kl. 19:56.
Citera
2022-01-26, 20:28
Medlem
XtraXs avatar
Vart ser ni att han klippt sig?
Citera
2022-01-26, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapferkeit
En klippning i Colombia kostar 50-70 kr på de "dyraste" ställena. Du skrev $25, men vad som menas är 25.000 pesos, vilket motsvarar ca 60 kr. Fattar ni hur fattig Olof Gyros Gustafsson är när han måste spara ihop pengar i flera månader för att kunna klippa sig där??? Fet är han också.

Wow snacka om att överanalysera vardagen han tar bara någon random drop in frisör . Killen la nyss 70 k för att träffa trump i Miami och resor runt som bara den. Han är betydligt rikare än alla som sitter och försöker hitta små fel på hans vardag. Jag har hög inkomst men tar babbe frisör wow big deal
Citera
2022-01-26, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Han är betydligt rikare än alla som sitter och försöker hitta små fel på hans vardag.

Han är garanterat fetare.

Han lever garanterat kortare.

Han är garanterat olyckligare.

Ska det fyllas på eller räcker det så? Hade du nån poäng? Detta är en skvallertråd.
Citera
2022-01-26, 21:41
Medlem
Citat:
Han är betydligt rikare än alla som sitter och försöker hitta små fel på hans vardag. Jag har hög inkomst men tar babbe frisör wow big deal

Det tror jag nog INTE, nej.

Skönt att han äntligen hade råd att klippa sig iaf!

Visar även att han läser tråden.
Citera
2022-01-26, 23:49
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Wow snacka om att överanalysera vardagen han tar bara någon random drop in frisör . Killen la nyss 70 k för att träffa trump i Miami och resor runt som bara den. Han är betydligt rikare än alla som sitter och försöker hitta små fel på hans vardag. Jag har hög inkomst men tar babbe frisör wow big deal
Ey yo. Den förståndiga förstår.
Varför spelar det roll för olof att vara "rik"?
Varför lägger man 70 lök på att gå på ett massmöte som är pro trump?
Är man lätt eller gravt förståndshandikappad?
Äshål
Citera
2022-01-27, 00:14
Medlem
Citat:

Jag tror att både du och jag är rikare än pissluffar-Olof. Det betyder dock inte att jag är beredd att betala 70k för att skaka hand med en kändis och låta mig fotograferas med en vaxdocka...

Jag kan även garantera dig att jag har rest runt mer än Olof Kebab Gustafsson. Men för mig är det ingen big deal eller något jag har ett behov av att basunera ut till alla jag möter.

P.S.
Olof är fet
Citera
2022-01-27, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vart ser ni att han klippt sig?

På Olof Köttberg Gustafssons köpta youtube-kanal. Den feta tattarungen verkar bedriva någon slags videodagbok där.

P.S.
Olof är fet
Citera
2022-01-27, 10:23
Medlem
DayNites avatar
Vilket skitliv Olof Klump Gustafssons lever
med sina ryska fru som skryter på Insta.
Konstigt att han inte är nitad än
Citera
2022-01-27, 11:54
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Vilket skitliv Olof Klump Gustafssons lever
med sina ryska fru som skryter på Insta.
Konstigt att han inte är nitad än
Antagligen för att han inte har några riktiga affärsförbindelser med någon han kan reta upp. Skulle tro att 95% av all uppmärksamhet och omtal står vi i den här tråden för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in