2022-06-28, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Nu behöver det inte vara så. Kan vara att han ska byta den mot en nyare rolls-royce då han gillar dyra bilar och pengar lär han nog ha.

Att han gillar att skryta om att han har dyra bilar vet vi.
Men bevisen pekar åt ngt helt annat håll.
Han har bilar som är över tio år gamla.
Sen att han kör sin farsas sunkiga bil i Sverige är ju oxå rätt kul.
Sen har han ju inte ens körkort så hans ryska postorderfru får även jobba som chaufför.
Citera
2022-06-28, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Att han gillar att skryta om att han har dyra bilar vet vi.
Men bevisen pekar åt ngt helt annat håll.
Han har bilar som är över tio år gamla.
Sen att han kör sin farsas sunkiga bil i Sverige är ju oxå rätt kul.
Sen har han ju inte ens körkort så hans ryska postorderfru får även jobba som chaufför.

Kolla på hans dokumentär på SVT så alltså som är sanktionerad av statlig media. Det är säger han att det är äkta kärlek vid första ögonkastet absolut ingen Postorder fru som du sitter och tror.

Olof har inget behov av att skryta han är rik han vill ha bara med sig det absolut inte för skryta eller något självhävdande.

Men låt han återkomma via twitter så fall svara om det är en postorder fru eller om han behöver betala av skulder då han säljer sin rolls royce @OlofKGustafsson
Citera
2022-06-28, 09:36
Medlem
"Kändisskvaller" vem bryr sig om vad han har eller om han ljuger eller inte det är coolt till han fyller 30. När han växt upp och mognat kommer han inse själv hur dum han är, och våra liv fortsätter som det aldrig hade hänt. Har sett såna här korkade personer i 100tals genom året. Kolla bara på Denise Fagerberg hon bor i London pundar och säljer sin tjocka fitta nu.. bara släpp det så kommer Olof att lösa ut sig själv.
Citera
2022-06-28, 09:59
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaka1234
"Kändisskvaller" vem bryr sig om vad han har eller om han ljuger eller inte det är coolt till han fyller 30. När han växt upp och mognat kommer han inse själv hur dum han är, och våra liv fortsätter som det aldrig hade hänt. Har sett såna här korkade personer i 100tals genom året. Kolla bara på Denise Fagerberg hon bor i London pundar och säljer sin tjocka fitta nu.. bara släpp det så kommer Olof att lösa ut sig själv.

Hoppas du har rätt men tror inte Olof någonsin kommer mogna och växa upp. Kör sitt race tills han han kolar.
Citera
2022-06-28, 15:23
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:

Olof har inget behov av att skryta han är rik han vill ha bara med sig det absolut inte för skryta eller något självhävdande.

Lever vi på samma planet?
Citera
2022-06-28, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte

Ytterst tveksamt om jag ska vara ärlig. Mofisen är helt slut.
Citera
2022-06-28, 22:22
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte

Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Ytterst tveksamt om jag ska vara ärlig. Mofisen är helt slut.

Helt rätt, Undvik att mata trollet.
Citera
2022-06-29, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hoppas du har rätt men tror inte Olof någonsin kommer mogna och växa upp. Kör sitt race tills han han kolar.

Psykiskohälsa kallas det, kanske fel utryckt av mig i detta fall då han förmodligen inte kommer inse själv sitt problem men när folk slutar bry sig om honom (fått nog av honom) så kommer han märka av det. eller så kvävas han av sin egen magen när han ligger på rygg.
Citera
2022-06-29, 11:22
Medlem
Citat:
Psykiskohälsa kallas det, kanske fel utryckt av mig i detta fall då han förmodligen inte kommer inse själv sitt problem men när folk slutar bry sig om honom (fått nog av honom) så kommer han märka av det. eller så kvävas han av sin egen magen när han ligger på rygg.

Han är inte antisocial han har inga psykiska problem.

1:Han är vältaligg och utbildad.
2:Han är VD på ett bolag
3:Han får träffa Trump och andra kändisar, tror du en ex-president skulle beblanda sig med någon som har psykiska problem?
4:Har fru och barn?
5:Han får vara med i Svenska medier.

Han är varken antisocial, sedan är han lite kraftigt byggdt men knappast fetma.
Citera
2022-06-29, 11:57
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Det hade ju varit ett fantastiskt avslut på historien om Olof G. 😁

Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Mata inte ovanstående troll tack.

Dagens visdomsord…
Citera
2022-06-29, 12:33
Medlem
Citat:
Han är inte antisocial han har inga psykiska problem.

1:Han är vältaligg och utbildad.
2:Han är VD på ett bolag
3:Han får träffa Trump och andra kändisar, tror du en ex-president skulle beblanda sig med någon som har psykiska problem?
4:Har fru och barn?
5:Han får vara med i Svenska medier.

Han är varken antisocial, sedan är han lite kraftigt byggdt men knappast fetma.

1. Han har gymnasieutbildning? jag hade i kille i min skola på gymnasiet med grov autism och cp skada som klarade gymnasiet.
2. Jag kan starta bolag och sälja använda hundbajspåsar, utnämna mig själv till VD.
3. Man gör inte bakgrundskoller i psykiska problem vid event som man kan betala sig in på.
4. Finns dom som har haft fru och barn trotts psykiska problem så är ingen garanti för att man inte lider av psykiskohälsa https://www.expressen.se/gt/pappa-do...psykiskt-sjuk/
5. Finns gott om folk som varit med i "Svenska medier" där man kan undra vara varför dom är med.. Är det för förlöjliganden? Outsider, FC Z är två av många program...

Kraftigt bygg? sluta nu han väger och ser förhelvete ut som ett lastbilsdäck på en Nissan Micra. Du låter som en av barnen från 00-talet som inte har ett kön och tro att psykiskohälsa går att bota...
Citera
2022-06-29, 16:11
Medlem
StephenHuntleys avatar
Någon som vet om han har funderingar på att söka in till Biggest Loser? Skulle han behöva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in