2011-06-26, 20:36
Bannlyst
Vilken scam!
106 000 visningar på flashback! +TV och radio...Varenda person i Sverige känner säkert igen hans feja efter det!
Jag skulle skämmas som en hund om jag var i hans skor...
Senast redigerad av Magicworld 2011-06-26 kl. 20:40.
Citera
2011-06-27, 11:35
Medlem
Om det går dåligt för honom i den enorma svenska serietidningsbranschen kommer Olof inte ha några som helst problem att få ett jobb inom stand-up...
Citera
2011-06-27, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmspojken
Om det går dåligt för honom i den enorma svenska serietidningsbranschen kommer Olof inte ha några som helst problem att få ett jobb inom stand-up...

Haha den var bra . Det som talar emot dock är att han har inget affärssinne, gratis clown blev han i alla fall.

Men jag måste ändå säga att det finns en del ännu mer verklighetsfrånvarande individer på FB, som efter att kollat upp hans farsas bolag tror att det är 4-företags-Olof omsättning (total oförmåga till kritiskt tänkande) .
Citera
2011-06-27, 16:30
Medlem
endloss avatar
Kom igen, killen är 17 år gammal. Ni kan inte förvänta er att en sådan ung person ska hålla sig på banan när en journalist (som antagligen är Olofs pappas vän eller dylikt) ringer och ber om en intervju. Han verkar ha orimliga visioner vilket typ alla 17-åringar har.
Citera
2011-06-27, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fortnight
Hur kom han in på HHS och jurist samtidigt? Man kan väl max bli antagen till 45 HP per termin.
Är det JÖKen på halvfart som han klassar som jurist ?

Jag undrar om han verkligen kom in på HHS, i artikeln (http://www.magasinekero.se/images/ma...kero_jan11.pdf) så har tydligen Olof angett att han ska studera på HHS:s civilekonomprogram, men något sådant existerar inte längre på HHS. Bra att killen har koll på vad det är han ska studera egentligen.
Citera
2011-06-27, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Multikulturisten
Jag undrar om han verkligen kom in på HHS, i artikeln (http://www.magasinekero.se/images/ma...kero_jan11.pdf) så har tydligen Olof angett att han ska studera på HHS:s civilekonomprogram, men något sådant existerar inte längre på HHS. Bra att killen har koll på vad det är han ska studera egentligen.

Olof framstår onekligen mer och mer som notorisk mytomanisk psykopat i mina öron.
Citera
2011-06-27, 20:02
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizy
Verkar som att Olof har kommit ner på jorden och stängt sina projekt? Hittade varken hans facebook sida eller hans hemsidor.

Efter att ha läst den här tråden lär han ju ha tappat självförtroendet helt...
Citera
2011-06-27, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Efter att ha läst den här tråden lär han ju ha tappat självförtroendet helt...

Med all förtjänst. Egen företagare är samhällets elitsoldater, Olof utgav sig för att vara en på ett psykopatiskt och själv säkert sätt. Men visade sig vara en toffel som på sin höjd duger till att slickar röv på chefen, för att kunna arbeta inom bankens kundservice efter slutförd utbildning.
Senast redigerad av Fuckluck 2011-06-27 kl. 20:31.
Citera
2011-06-27, 20:56
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
Med all förtjänst. Egen företagare är samhällets elitsoldater, Olof utgav sig för att vara en på ett psykopatiskt och själv säkert sätt. Men visade sig vara en toffel som på sin höjd duger till att slickar röv på chefen, för att kunna arbeta inom bankens kundservice efter slutförd utbildning.

Oddsen på att han sadlar om efter entreprenörfiaskot och blir politiker istället? En ny Anton Abele helt enkelt.
Citera
2011-06-27, 22:28
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Oddsen på att han sadlar om efter entreprenörfiaskot och blir politiker istället? En ny Anton Abele helt enkelt.

Ett nytt radarpar Hakan och Serieblaskan.
Citera
2011-06-28, 11:16
Medlem
Citat:
Haha den var bra . Det som talar emot dock är att han har inget affärssinne, gratis clown blev han i alla fall.

Men jag måste ändå säga att det finns en del ännu mer verklighetsfrånvarande individer på FB, som efter att kollat upp hans farsas bolag tror att det är 4-företags-Olof omsättning (total oförmåga till kritiskt tänkande) .

Men till skillnads från Olof tjänar dem flesta på FB 60000kr efter skatt och har en 30 cm lång snopp...
Citera
2011-06-28, 17:50
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
https://www.flashback.org/sp23560268 Tydligen läser Olof här.
"Serieblaskan är en ny tidning om tecknade serier. Ungefär som Bild & Bubbla fast vi har kortare artiklar och våra artiklar är nya."
Hur hade han tänkt nu?
Citat:
Inte lite sovjetisk retorik nu?
Citat:
Ge honom inga dåliga idéer nu. Blir han politiker så håller jag dig ansvarig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in