2021-12-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Han skulle skänka bort en Bentley och 100 000 kr när han fick X följare också. När han nådde antalet följare raderade han relevanta tweets. Som vanligt är det skitsnack.

Hade likväl saluterat den som faktiskt hade överbevisat OKG hur "lätt" det faktiskt är att träffa Trump. Har tappat räkningen på alla som säger det. Sedan hade dom lätt kunnat posta honom bevisen öppet på has Twitter så hela världen hade fått se om han höll sitt löfte eller inte.

Troligen hade de blivit jävligt kända om de hade lagt ut pengar på att bevisa det för att få dom 100 laxarna och Olof vägrat pröjsa trots bevis.

Hela MSM hade skrivit om den blåsningen. Är trots allt inte billigt att få till ett möte. Sen kan de sitta och gråta ut hos Malou och berätta hur dum Olof är. Därefter dimper inbjudningarna till Bindefeldt's fester ned i brevlådan. Sedan är det nya halvdekade brudar från gamla säsonger av PH varje kväll i sängen som lön för sitt nya kändisskap.

Vad fan väntar folk på?😄
Citera
2021-12-08, 13:37
Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Vad fan väntar folk på?😄

Om jag står i publiken när Britney Spears uppträder har jag då träffat Britney Spears?

Ingen tar honom på allvar. Du som gör det kan väl visa oss andra var skåpet ska stå.
Citera
2021-12-08, 13:40
Medlem
Citat:
Hade likväl saluterat den som faktiskt hade överbevisat OKG hur "lätt" det faktiskt är att träffa Trump. Har tappat räkningen på alla som säger det. Sedan hade dom lätt kunnat posta honom bevisen öppet på has Twitter så hela världen hade fått se om han höll sitt löfte eller inte.

Troligen hade de blivit jävligt kända om de hade lagt ut pengar på att bevisa det för att få dom 100 laxarna och Olof vägrat pröjsa trots bevis.

Hela MSM hade skrivit om den blåsningen. Är trots allt inte billigt att få till ett möte. Sen kan de sitta och gråta ut hos Malou och berätta hur dum Olof är. Därefter dimper inbjudningarna till Bindefeldt's fester ned i brevlådan. Sedan är det nya halvdekade brudar från gamla säsonger av PH varje kväll i sängen som lön för sitt nya kändisskap.

Vad fan väntar folk på?😄

Har man intresset att träffa Trump så kan man göra det här.
https://www.amwaycenter.com/events/d...tory-tour-2021

Finns olika prisklasser för biljetterna men försäljningen verkar gå trögt.

https://www.google.com/amp/s/www.new...656842%3famp=1
Senast redigerad av Person1988 2021-12-08 kl. 13:52.
Citera
2021-12-08, 13:40
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag visste inte att den här mannen existerade förrän jag av en slump började se en dokumentär om honom på SVT igår kväll.

Hade inte tänkt fortsätta se den för jag hade tänkt raka fittan o sitta i fotbad men va tvungen se dok när jag hörde att han ägnar sig åt affärer som för att liksom hedra Escobar - en knarkkung!????

Nä, jag tycker dok gav en bild av ett sorgligt liv, ett ointressant liv, det är va jag kände o tänkte i alla fall- jag skulle inte vilja ha hans liv. Stackarn!
Citera
2021-12-08, 13:41
Medlem
Citat:
Om jag står i publiken när Britney Spears uppträder har jag då träffat Britney Spears?

Ingen tar honom på allvar. Du som gör det kan väl visa oss andra var skåpet ska stå.

Kanske sker snarare än du tror... Den som lever få se. Kommer då att outa vem jag faktiskt är IRL här inne.

Tror de flesta här inne vet vem jag är om man hängt med i tråden i åtminstone 2,5 månader.
Citera
2021-12-08, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Har man intresset att träffa Trump så kan göra det här.
https://www.amwaycenter.com/events/d...tory-tour-2021

Finns olika prisklasser för biljetterna men försäljningen verkar gå trögt.

https://www.google.com/amp/s/www.new...656842%3famp=1

Exakt, fullt medveten om det. Så, vad väntar du på? Skulle göra en rätt bra vinst om du skaffar de billigaste plåtarna och betalar för en photoshoot med honom ihop med resan dit.

Och skulle du inte få 100k blir du rikskändis på köpet när du gråter ut om blåsningen.

Som sagt, vad väntar du egentligen på?

Inte så att du har något att förlora egentligen, eller hur?
Citera
2021-12-08, 13:49
Medlem
SC430 hoppar in i tråden - orkar inte läsa allt om denne Humbug.

1. Vad är hans föräldrars etnicitet - hur får mamzen bo i USA - gift sig dit efter skilsmässa?
Varför valde Olof inte mamzen o usa - har Olof rätt att verka i USA

2. Simpson - vem översatte o tryckte o finansierade
Olofs företag som papzen tog över - blev papzen rik på dessa?

3. Sålde lån - hur lite tjänade han på detta eftersom Adison? finansierade - det är väl
de MED pengarna som tjänar de stoooraaa pengarna.

4. Escobar-köret - vad är varumärket - namnet - i så fall kan Nisse Andersson klämma av
SIBA/NetOnNet pengar för andersson produkterna ink turkiska tillverkaren? Eller vad är
upplägget

Vad har han för VD lön - matar Escobars in pengar i bolaget - o ger Olof VD-lön

5. Bileriet - vad är rollsens o ferrarins bakgrund - har han tullat in dom i ankdammen - är de
flyttgods? Hur o av vem har de betalats.

Rolex stöld - berätta - fakerolex/varumärkesintrång kan vara jätteproblem i USA kolla Leo Kamil

6. Dubai o hotellen - vem har betalat - damen var träffade han henne
6.2 karat diamond - kan också köpa sådan (black diamond inte så dyra)

Kan några gissningsvis berätta hur mycket pengar Olof satt sprätt på i utgifter/lånta fjädrar
(dvs inte köpesaker med äganderätt)

7. Flyttade han o damen hem till papzen - måste vara nedköp att bo hemma/vara boomerang kid
var o hur stooort. Lovar att han bor mycket sämre hemma än Carl Douglas (som också bor hemma
hos mamzen/papzen o är äldre än Olof).

Hur gott ställt har mamzen/papzen (Olofs alltså inte Carls)

8. Marbella - hur bor han där - är damen kvar - skall han bli kompanjon med Blattelito-
de passar liitee grann ihop.
Citera
2021-12-08, 14:00
Citat:
Kanske sker snarare än du tror... Den som lever få se. Kommer då att outa vem jag faktiskt är IRL här inne.

Tror de flesta här inne vet vem jag är om man hängt med i tråden i åtminstone 2,5 månader.

Jag har hängt länge i tråden och för mig är du både okänd och ointressant. Tro inte för högt om dig själv…

Den enda gången Olof gett bort någonting så var det en bunt Butterickspengar han gav till Lokal i hans video. That’s it mannen!
Citera
2021-12-08, 14:10
Medlem
Citat:
Jag har hängt länge i tråden och för mig är du både okänd och ointressant. Tro inte för högt om dig själv…

Menade såklart att folk kommer känna igen mig när jag avslöjar vem jag faktiskt är.🙄 Då kommer folk fatta varför jag skrivit det jag gör.
Citera
2021-12-08, 14:31
Citat:
Menade såklart att folk kommer känna igen mig när jag avslöjar vem jag faktiskt är.🙄 Då kommer folk fatta varför jag skrivit det jag gör.

OK, jag förstår. När andra inte åker och träffar Trump är det lata jävlar och ”vad väntar ni på”. När du själv inte gör det beror det på att du inte vill avslöja dig.

Det har ingenting att göra med att Olof lovar guld och gröna skogar och aldrig levererar.
Citera
2021-12-08, 14:45
Medlem
Citat:
Exakt, fullt medveten om det. Så, vad väntar du på? Skulle göra en rätt bra vinst om du skaffar de billigaste plåtarna och betalar för en photoshoot med honom ihop med resan dit.

Och skulle du inte få 100k blir du rikskändis på köpet när du gråter ut om blåsningen.

Som sagt, vad väntar du egentligen på?

Inte så att du har något att förlora egentligen, eller hur?

Då kör vi affärer Olofstyle.
Överför 100k till mitt konto. Så lovar jag att åka på eventet.
Citera
2021-12-08, 14:49
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ingen bryr sig om vem du är, okej? Luffare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in