2021-12-08, 10:51
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
https://www.youtube.com/watch?v=5IHu97vfwAk

https://www.youtube.com/watch?v=IhZyPDFnmPI

https://www.youtube.com/watch?v=u-wdB1iClSA

Ja, det är inte CGI iaf.
Nej, men det är nått som inte stämmer i deras relation iaf...
Citera
2021-12-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Nu får du sluta svamla.
T.ex. besökte jag nyss Escobar Incs kontor i One World Plaza här i Medellin för jag har flyttat hit nu.

Jag kommer lägga upp bilder som bevis. Till och med SVT visar nu att Olof inte är two-faced lögnare och nu bor jag i Colombia med och kommer bevisa att det inte är några påhitt mannen.

Fan va najs!
Ska vi ta en bärs i eftermiddag?
Vilken del av stan bor du i?
/B
Citera
2021-12-08, 11:11
Medlem
ballobass avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=5IHu97vfwAk

https://www.youtube.com/watch?v=IhZyPDFnmPI

https://www.youtube.com/watch?v=u-wdB1iClSA

Ja, det är inte CGI iaf.

Jag denna Olof har själv köpt en escobar inc telefon för att sen marknadsför det som att han är den som vart med och gjort detta scam. Jösses vilken nolla han är.

Olof när kommer nästa youloose video?
Citera
2021-12-08, 11:13
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeNirtyDigger
Skönaste dock är att Olof K Gustafssons youtube-kanal har 313 000 prenumeranter.

Vi med högre IQ förstår det är en referens till Kalle anka, för humorns skull, men ändå.

Olof K är en befrielse för mänskligheten, tack för du finns.

// en som också hatar svenskar av hela mitt hjärta! Låt landet explodera snälla.

Tyvärr kommer nog hans kanal censureras snart, vi alla känner till att svenska regeringen utför påtryckningar mot youtube.
En befrielse? Ja det kan vi se här. Folk får befrielse av att skratta åt en annans tragik.
Chaplins figur. Han blev också en enorm succé. En luffare som låtsas vara fin.

Så med ditt högre IQ. Kan du utveckla detta vidare? Varför är Olof så bra?
Är har på riktigt eller spelar han en roll?
Är faktumet att han visades på TV ett tecken på att han har en roll
på den stora scenen ?
Kanske kommer vi få se mycket mer av den här unge mannen i framtiden?
Senast redigerad av Talking-Donkey 2021-12-08 kl. 11:31.
Citera
2021-12-08, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Varför är Olof så bra?

Ja, lite kort så har Olof K sunda värderingar, tex tycker han inte att bögar och feminister ska styra Sverige.

"Kändisar" som Don Demina pussar män på TV etc.

Får man väl förstå att många tycker det är vrickat och äckligt.
Citera
2021-12-08, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Nu är du allt lustig men här kommer bevisen mannen, jag är ingen two-faced som ni troll här på flashback. Jag kommer ha möten med Roberto Escobar där han bryter tystnaden då han tröttnat på allt svammel om att Escobar inc är en scam. Håller på att ta lite intensivkurser i spanska först.

Badis är ett troll som sitter bakom sin säkerhetsdörr i El Poblado om han ens har satt sin fot i Colombia. Jag sålde allt och flyttade hit och inte ens anabola jan emanuel vågar det.

Bevismannen

Jag har tyvärr ingen säkerhetsdörr, fast å andra sidan behövde jag inte "sälja allt" för att flytta hit.

Vilken dag togs bilden?

/B
Citera
2021-12-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Nej, han jobbar inte med Roberto Escobar, han vill få oss att tro att han jobbar med Roberto Escobar. Det visitkort han visade med "Escobar Tours" är ett företag som du kan köpa in dig att få tid att spendera med Roberto. När Olof ringer Roberto så vet han ju inte ens vem det är, om det ens är Roberto på andra sidan tråden...

Hela situationen med att sätta sig själv i sitt "äckliga" föräldrahem (pappans bostad alltså) i Ekerö och gå och spy på hela orten och skolan är så inåt helvete märklig om han ens hade pengar. Skulle han velat spendera tid i Stockholm så hade han bott på Grand Hotel och beställt sin Wagyu varje dag där, inte tvätta och måla själv i en lägenhet mindre än hans garage i Beverly Hills (han har ju inte ens någon fastighet i BH?!), en lägenhet som han avskyr.

Han har bränt sina eventuella pengar han hade på lyxkonsumtion och hotell när han haft det, sen när han bränt lite i båda ändar så fick han krypa hem en stund. Sedan la han sina sista pengar på dokun, fick lite betalt av SVT och flög några rutter utomlands för att "bevisa" att han är real deal.... patetiskt.

Och nej, jag är inte avundsjuk, jag är som någon tidigare i tråden nämnt, en normalt arbetande universitetsutbildad person som därmed kunnat bli svensk miljonär. Men inte fan skryter jag om det eller käkar oxfilé varje dag, nä jag investerar smart istället. Jag är övertygad att Olof hade klarat sig bättre med vägen via Handels och sedan jobbat inom investment/banking/hedge funds whatever, det här livet är bara patetiskt helt enkelt.

Är också övertygad att Olof klarat sig mycket bättre i livet om han följde sina ursprungliga planer att gå på Handels. Han hade mycket väl kunnat bli en extremt framgångsrik affärsman.

Nu ballade han ut och blev en av flera miljontals grifters/hustler/conman runt om i världen. En klassisk halvdan skojare och bondfångare som kan dra in några mille här och där, men sedan i nästa stund själv bli lurad av andra skojare och bondfångare och plötsligt tappa ett antal mille själv.

Med rätt val i livet så hade han kunnat jobba på Wall Street för de de stora investeringsbankerna där. Han har ju absolut både energi och intelligens. Tror han hade kunnat gå extremt långt i rätt miljö. Energi och kreativitet har han helt klart mycket av (den har han absolut bevisat). Synd bara att han slösade bort den på pinsamma memes och battles på YouTube istället för att bli en riktig seriös affärsman och spelare.
Citera
2021-12-08, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeNirtyDigger
Skönaste dock är att Olof K Gustafssons youtube-kanal har 313 000 prenumeranter.

Vi med högre IQ förstår det är en referens till Kalle anka, för humorns skull, men ändå.

Du har inte högre IQ för att du kan en kulturell referens (som tex. nummerplåten på en bil). Sorry.
Citera
2021-12-08, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Gick en serie på discovery för nåt år sen Finding Escobar's Millions.

Two ex CIA agents travel to Colombia to look for the hundreds of millions of dollars buried by Pablo Escobar. Using modern technology they search throughout the country for the hidden money.

Klart dom inte hittade något - tvåa på bollen - Roberto o Olof hann före - ha ha
Citera
2021-12-08, 11:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Klart dom inte hittade något - tvåa på bollen - Roberto o Olof hann före - ha ha
https://www.bbc.com/news/world-latin-america-54280467
Citera
2021-12-08, 13:21
Citat:
Ursprungligen postat av Cyanidkiller
Olof erbjuder den som med bild/videobevis kan visa att de träffar Trump. Enligt dig är det ju så jävla lätt.

Han skulle skänka bort en Bentley och 100 000 kr när han fick X följare också. När han nådde antalet följare raderade han relevanta tweets. Som vanligt är det skitsnack.
Citera
2021-12-08, 13:24
Medlem
Citat:
Fan vad löjligt och hålla på så, som en arg liten snickare.

Lugnt. Ligger knappast sömnlös över en bitterf*ttas ord.

Som jag skrev innan brukar folk döma andra efter sig själva, så antar att han sitter och håller sina vårdare i handen när han skrev inlägget.

Hur folk kan sitta och hata på en selfmade snubbe så hårt säger rätt mycket om vilka inneboende undertryckta aggressioner man själv bär på pga sina egna misslyckanden i livet.

Ge lillpröjsarn en napp så han slutar grina istället. Kom tydligen åt en öm punkt när han måste dra till med öknamn och gå till personangrepp. Kan inte ha det lätt stackarn.😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in