2021-12-08, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Ingen bryr sig om vem du är, okej? Luffare.

Visa var jag skrivit att någon gör det, eller har du hallucinationer bubben?

Lustigt att du svarar någon du inte bryr dig om. Har du så innehållsfattigt liv i övrigt?

Styrkekramar gullet.😘
Citera
2021-12-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas17
Jag tycker Olof verkar rolig, rätt bra underhållning.

Kan du bevisa att han inte ens har 1 miljon? Om inte, så förstår jag inte ens vad det är vi diskuterar.

Klart man kan spekulera, men jag föredrar bevis. Du har skickat en del bevis, jag ska ge dig det, jag har varit för lat för att kolla upp allt.

Men jag tror du har fel i att Olof inte ens är miljonär? Krävs ju bara 1 mille. Även om vi leker med tanken att han har tjänat pengar på ful väg så har han ju ändå då lyckats anskaffa sig en del pengar?

Eller menar du att han inte sitter på ett enda korvöre? Han har fru och barn. Bidrar han inte något till försörjningen?
Tycker också att han är underhållande, tycker bara det är synd att han ska ljuga så extremt och oavbrutet om allt. Hade han hållit sig till sanningen hade han inte varit så tragisk, då hade han varit en intressant figur bakom Escobar bedrägerierna, nu är han bara en tjockis mytoman som är fullständigt omöjligt att avgöra vad han gjort och inte gjort för han kan inte öppna mun utan att det sprutar ut lögner.

Som sagt så vet jag inte hur mycket pengar han har, jag gissar bara. Han kan ha ärvt en massa miljoner för allt jag vet.

Men det är allt hans eget prat om hur mycket pengar han har som får det att framstå som att han inte har så speciellt mycket. Har man mycket pengar så brukar man ha någon fastighet och när det kommer till bilar så har man antingen något dyrt imponerande eller så har man någon tråkig medelklass för att man inte vill imponera.
Men när vi kommer till Olof så finns det ingen fastighet och när det kommer till bilarna så har han köpt den typen av bilar som gubbar köper efter dom är klar med familjelivet och vill ha en lyxbil för det är på deras bucket list men inte har råd med en egentligen, så man köper en gammal budgetversion.

Någon mängd har han, det är mest en fråga om hur mycket. Han gör allt han kan för att få det att framstå som att han har obegränsat, men efter den flashiga vändan i Dubai hamnade han i pappas lägenhet i Ekerö, efter det skulle han flytta till Marbella, men vad vi vet nu är ju att han är i USA(hos mamma?).
Citera
2021-12-08, 16:25
Medlem
mr.demons avatar
Olofs mamma. Vem är det? Är hon från Iran eller? Och har han några syskon?
Citera
2021-12-08, 16:49
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag visste inte att den här mannen existerade förrän jag av en slump började se en dokumentär om honom på SVT igår kväll.

Hade inte tänkt fortsätta se den för jag hade tänkt raka fittan o sitta i fotbad men va tvungen se dok när jag hörde att han ägnar sig åt affärer som för att liksom hedra Escobar - en knarkkung!????

Nä, jag tycker dok gav en bild av ett sorgligt liv, ett ointressant liv, det är va jag kände o tänkte i alla fall- jag skulle inte vilja ha hans liv. Stackarn!
Men hans misersbla liv får ditt liv att te sig desto mer intressant. Även om fittrakningen intresserade mig, så kanske livet inte alltid är på topp hemma hos dig,, och då är en person som Olof guld värd.
Citera
2021-12-08, 18:32
Medlem
Muppetys avatar
Jag var tydligen lik Pablo Escobar...

Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag igår...
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Fan du ser ut som Pablo Escobar. Har du nån kola att sälja?
-XXX-
(FB) Bildtråden 11.0 !

Han sa att jag ser ut som Pablo Escobar, får man det? Kommer Olof att stämma mig nu med en massa amerikanska advokater?

Eller det kanske kan vara en fördel? Man kanske rent av kan få en huvudroll i Olofs reklamfilmer med alla sexiga brudar i?

Jag är inte sån som påpekar sånt här, men skulle reklamen för Escobar-telefonerna ens få sändas i Sverige? En aning sexistiska kanske...
Citera
2021-12-08, 19:19
Medlem
Giant Squids avatar
Vi måste våga prata om Olofs lugg.
Den ser väldigt amerikansk ut.
Citera
2021-12-08, 19:52
Medlem
Det var här Olof höll hus igår 7 dec.
https://www.newsweek.com/trump-fundr...a-luna-1652365

Tickets for the private reception at the resort in Palm Beach will cost $1,000.

Det roliga är att Olof snackar högt o brett om att vara Two-faced.
Ena stunden så försöker han störta Trump med en Gofundmekampanj för i att nästa stund älska honom. Olof själv måste vara den största, levande Two-facedmotherfuckern.
😂😂
Citera
2021-12-08, 20:41
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Jag måste erkänna att jag trodde inte det skulle hända. Jag trodde han snackade skit, men... Olof TRÄFFADE faktiskt Donald Trump! Och här är bildbeviset: https://i.imgur.com/0iIpCtR.png
Citera
2021-12-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988

Ena stunden så försöker han störta Trump med en Gofundmekampanj för i att nästa stund älska honom. Olof själv måste vara den största, levande Two-facedmotherfuckern.
😂😂

Jo, det känns ju lite schizat medger jag.
Citera
2021-12-08, 20:46
Citat:
Jag måste erkänna att jag trodde inte det skulle hända. Jag trodde han snackade skit, men... Olof TRÄFFADE faktiskt Donald Trump! Och här är bildbeviset: https://i.imgur.com/0iIpCtR.png

Snackade med Trump om horinflationen! Wow, att Olof står i publiken på republikanska betalevent är så mycket mer än alla politiker gör tillsammans.

Vilken karl, prins Charles släng dig i väggen!
Citera
2021-12-08, 20:48
Medlem
Citat:

Träffade o träffade. Han pröjsade 1000 dollar för det. Typ som man köper en VIPbiljett till ngn känd artist/band.
Citera
2021-12-08, 21:07
Medlem
Spotlifes avatar
Bajs Olof snackar skit

Citat:
Ursprungligen postat av Person1988

😂😂

Ja, Google skämtar ju inte och algoritmerna har ingen humor "2 faced shit" som sökning leder till Olof och hans skitsnack. Även om han själv lever för att förneka uppenbara faktum som han inte gillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in