Citat:
Ursprungligen postat av
Lukas17
Jag tycker Olof verkar rolig, rätt bra underhållning.
Kan du bevisa att han inte ens har 1 miljon? Om inte, så förstår jag inte ens vad det är vi diskuterar.
Klart man kan spekulera, men jag föredrar bevis. Du har skickat en del bevis, jag ska ge dig det, jag har varit för lat för att kolla upp allt.
Men jag tror du har fel i att Olof inte ens är miljonär? Krävs ju bara 1 mille. Även om vi leker med tanken att han har tjänat pengar på ful väg så har han ju ändå då lyckats anskaffa sig en del pengar?
Eller menar du att han inte sitter på ett enda korvöre? Han har fru och barn. Bidrar han inte något till försörjningen?
Tycker också att han är underhållande, tycker bara det är synd att han ska ljuga så extremt och oavbrutet om allt. Hade han hållit sig till sanningen hade han inte varit så tragisk, då hade han varit en intressant figur bakom Escobar bedrägerierna, nu är han bara en tjockis mytoman som är fullständigt omöjligt att avgöra vad han gjort och inte gjort för han kan inte öppna mun utan att det sprutar ut lögner.
Som sagt så vet jag inte hur mycket pengar han har, jag gissar bara. Han kan ha ärvt en massa miljoner för allt jag vet.
Men det är allt hans eget prat om hur mycket pengar han har som får det att framstå som att han inte har så speciellt mycket. Har man mycket pengar så brukar man ha någon fastighet och när det kommer till bilar så har man antingen något dyrt imponerande eller så har man någon tråkig medelklass för att man inte vill imponera.
Men när vi kommer till Olof så finns det ingen fastighet och när det kommer till bilarna så har han köpt den typen av bilar som gubbar köper efter dom är klar med familjelivet och vill ha en lyxbil för det är på deras bucket list men inte har råd med en egentligen, så man köper en gammal budgetversion.
Någon mängd har han, det är mest en fråga om hur mycket. Han gör allt han kan för att få det att framstå som att han har obegränsat, men efter den flashiga vändan i Dubai hamnade han i pappas lägenhet i Ekerö, efter det skulle han flytta till Marbella, men vad vi vet nu är ju att han är i USA(hos mamma?).