2021-12-07, 21:55
Medlem
BosseBetongs avatar
Är han på riktigt? (Har inte läst hela tråden)
Citera
2021-12-07, 21:56
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonslayer1339
Mitt i allt kaos här kom och och tänka på stackars barn, en far som är gravt överviktigt som i denna takt inte blir äldre än 50. En rysk hora till mor som knappt kan engelska och endast är ute efter mynt och sedlar.
Äpplet faller inte långt ifrån trädet, så om 15 år har vi något utöver det vanliga att följa, see you there!

Nu tycker jag faktiskt att vi kan vara lite hyggliga. Gissar att tant Gustafsson framförallt är en gold digger, en opportunist. Hora känns lite överdrivet.

Hon är säkert bara smart så tillvida att hon framförallt vill ha lite pengar, status etc.

Sen kanske tant också också är ett praktarsle likt El Hipopótamo men vi kan väl hålla oss till att kalla Olof för vad han är.

Kan ingen hitta hennes IG, FB etc?

/#LOUDmouth#
Citera
2021-12-07, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Nu tycker jag faktiskt att vi kan vara lite hyggliga. Gissar att tant Gustafsson framförallt är en gold digger, en opportunist. Hora känns lite överdrivet.

Hon knullar tjockisen för pengar.

Om inte det gör henne till hora, då får du nog fan förklara vad du menar att en hora är
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Kan ingen hitta hennes IG, FB etc?

https://instagram.com/svetlana_gustafsson
Citera
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Two faced, mhm ja han är frustrerad som en tonåring som inte fått ligga.
Fan, där har du svaret på all ilska, frustrationen växer likt en incel när Svetlana Guldgrävare har flyttat.
Citera
2021-12-07, 21:59
Medlem
Yinool0401s avatar
Han är ju kunglig, hade ingen erfarenhet av honom sedan tidigare. Hört talas om hans fucking telefoner. Men vilken liten fucking narcissist, fucking kung. LOL.
Citera
2021-12-07, 22:01
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Fan, där har du svaret på all ilska, frustrationen växer likt en incel när Svetlana Guldgrävare har flyttat.

Ja de har den förmågan kan jag tro guld grävarna(gas jägarna) från den delen av världen.
Citera
2021-12-07, 22:04
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
https://instagram.com/svetlana_gustafsson

Haha, så svårt var det. Tyckte att jag hade letat som faaaan

/#LOUDmouth#
Citera
2021-12-07, 22:12
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Råkade se dokumentären på tv nyss. Jag har aldrig hört talas om Olof tidigare.
Varför visar SVT detta?
Citera
2021-12-07, 22:17
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hahahahaha, skitkul att se hur förbannad tjockfjunet är över att inte ha fått någon uppmärksamhet. SVT "censurerar" honom, trots att de gjorde en jävla dokumentärfilm om honom? Det är heeeelt otroligt
"De" (SVT) har inte gjort en dokumentär om Olof. De har köpt den av en "independent" producentbolag (Just Stories) som gör dokumentärer om diverse ämnen till olika media. Men de erbjuder även en typ av försäljning samt att de söker folk som har "stories". Ett nafs av Olof och en lunta 100-dollar sedlar senare så köpte SVT den med hull o hår..

https://juststories.se/hem/
Citera
2021-12-07, 22:19
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Råkade se dokumentären på tv nyss. Jag har aldrig hört talas om Olof tidigare.
Varför visar SVT detta?
Lyteskomik, lite som 100 Höjdare!
Citera
2021-12-07, 22:19
Medlem
micro113s avatar
Jag tycker det var en bra dokumentär som visade att Olof K både har kompetens och framgångsrik, samtidigt som han inte haft så jäkla lätt och har svårt för det sociala spelet (i vår kultur i alla fall).
Gissar att en stor andel i tråden spyr ur sig i avundsjuka -- alldeles oavsett om han lurar till sig att leva lyxliv och köra lyxbilar eller tjänar de pengarna så visade ju dokumentären att det är vad han gör utomlands.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in