2021-06-18, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Här är komplett belastningsregister på El Lobo innan senast domen som föll 2021-02-05 där han dömdes för grov olovlig körning.

https://docdro.id/e9AycZz

Som ni ser finns det mer domar än de som är länkade.

Hahaha detta är en ännu större tönt än Olof. Skriker White Trash och hotar kreatörer via sms. En riktigt nolla!
Citera
2021-06-18, 06:37
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Alla med en Normal IQ kan se igenom fasaden.

Så sant som det är sagt.

Äntligen ett rätt i en djungel av så många fel från dig på så många olika nivåer så det knappt finns.

Du förstår själva var du står gällande IQ-spektrum?

Alla andra ser genom fasaden. Men inte inavlade Mofasti.

Men det är svårt när man är ett troll de luxe.
Citera
2021-06-18, 09:04
Moderator
Gromguttens avatar
Trams raderat.

Trollande är inom regelverket, den smarte låter bli att bli provocerad och ler lite åt det - den osmarte riskerar varning eller avstängning før brott mot främst regel 1.06.

/Mod
Citera
2021-06-18, 13:31
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Han är inte tvingad att träffa turister och skriva autografer av pga villkorlig frigivning.

Han gör det för att han måste ha pengar, han har gjort det så länge jag kommer ihåg (10+ år).
Här har ni ett antal artiklar där det diskuteras hur problematiskt staten och samhället tycker det han gör är:
https://www.semana.com/nacion/articu...sticas/583735/
https://www.elmundo.es/america/2012/...329137339.html
https://www.estrategiaynegocios.net/...mo-en-colombia
https://www.dw.com/es/los-narco-tour...ADn/a-40348220

Den tidigaste artikeln som nämner hans autografskrivande är från 2012.

innan han lyckades spara ihop till sitt lilla museum körde dom turerna förbi huset där dom knäppte Pablo när han försökte rymma över taket.
Då satt han där och tog betalt för att skaka hand och skriva autografer.

Jag svängde faktiskt förbi "museet" idag (det ligger i ett vanligt litet hus), men det var igenbommat och skyltarna var borta.
Han kanske inte hade råd att hålla öppet när det inte finns några turister i byn.

Vill man se Colombianer i kostym gör man bäst att åka till Bogota där temperaturen tillåter att man använder kostym.

/B

Tackar för bra info. Det verkar ju onekligen som att det är synd om den gamla gubben. .. bevisen talar sitt tydliga språk.

Han är fattig som en kyrkråtta... och det här "Escobar Imperiet" existerar bara i mytoman Olofs hjärna.
Citera
2021-06-18, 18:24
Medlem
nu kräver dom rask 200.000sek https://www.youtube.com/watch?v=uagJGPJB9nM
Citera
2021-06-18, 18:28
Medlem
Alltså... Olof måste ju ändå skada Robertos rykte som fan. Vad tycker han om detta? Eller är det bara bra för dem kanske med lite PR
Citera
2021-06-18, 18:40
Det är bara för rask att dega in😂
Citera
2021-06-18, 18:43
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Alltså... Olof måste ju ändå skada Robertos rykte som fan. Vad tycker han om detta? Eller är det bara bra för dem kanske med lite PR
Vad för rykte tror du att Roberto Escobar har? Duglig turistguide är väl det enda jag kommer på.
Escobarnamnet är inget att komma med idag, den betydelsen försvann 1993 när Pablo Escobar dog.
Citera
2021-06-18, 20:29
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det är bara för rask att dega in😂
Nja. Han har ju inte råd att betala sitt skadestånd till en användare här ens.
Citera
2021-06-18, 20:45
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Tackar för bra info. Det verkar ju onekligen som att det är synd om den gamla gubben. .. bevisen talar sitt tydliga språk.

Han är fattig som en kyrkråtta... och det här "Escobar Imperiet" existerar bara i mytoman Olofs hjärna.

Det jag tror är att Roberto inte har en aning om Fridells och OG:s fånigheter på sociala medier. Och även om han visste skulle han ta det med en axelryckning.
Att Roberto ska ha gett OG order "att ta över Sverige på youtube" tror nog bara barn, ungdomar och förståndshandikappade vuxna på.

Tror även att OG har lovat Roberto guld och gröna skogar om OG får låna Escobars namn i sina bedrägerier (eller affärer om man nu föredrar det ordet).

Roberto är nog ovetandes om det mesta, men blir glad när OG ringer honom ibland för att snacka lite skit.

Jag hoppas Badis springer på Roberto och kan fråga lite diskret över businessen med OG och Fridell.
Citera
2021-06-18, 22:20
Medlem
EttKiloKapriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Det jag tror är att Roberto inte har en aning om Fridells och OG:s fånigheter på sociala medier. Och även om han visste skulle han ta det med en axelryckning.
Att Roberto ska ha gett OG order "att ta över Sverige på youtube" tror nog bara barn, ungdomar och förståndshandikappade vuxna på.

Tror även att OG har lovat Roberto guld och gröna skogar om OG får låna Escobars namn i sina bedrägerier (eller affärer om man nu föredrar det ordet).

Roberto är nog ovetandes om det mesta, men blir glad när OG ringer honom ibland för att snacka lite skit.

Jag hoppas Badis springer på Roberto och kan fråga lite diskret över businessen med OG och Fridell.

Jag kan inte låta bli att tänka mig att det ser ut som en scen ur Gudfadern där bossen sitter och ger order. "Mendoza, du ska ta kontroll över droghandeln i Miami. Garcia, eliminera våra konkurrenter i Los Angeles. Olof, ta över svenska Youtube."

Men för att vara seriös: är det sjukdom eller finns det någon sorts scam bakom det här som han kan casha in på om ett tag?
Citera
2021-06-18, 22:31
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttKiloKapris
Men för att vara seriös: är det sjukdom eller finns det någon sorts scam bakom det här som han kan casha in på om ett tag?

Jag gissar på sjukdom, då jag inte kan se något som helst endgame med att flexa på ett sådant patetiskt och pinsamt sätt som han gör.

Skulle vara några extra fjortisföljare på sociala medier då, men annars vette fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in