2021-05-19, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Snarare en vobblande framgång isåfall med tanke på kroppshyddan.

Utveckla gärna ditt resonemang med fakta som kan jämföras mot varandra är du snäll.

Jag förstår att du vill jämföra DietCoin(!?) med dynamitens fader och tjockisens sagoberättelser om Escobar Inc med Astrid Lindgrens sagor och att vår fete vän är ett större bidrag till välfärdssamhället än Per Albin Hansson var som grundade själva plattformen till densamma.

Men som sagt, utveckla gärna sakligt.

Olof har talets förmåga han trollbinder sina fans och likt Astrid hade sagostunder under Bolibompa är Olof modern och säger sanningen och delar från sitt händelserika liv på youtubeintervjuer mannen.

real lokal är beväpnad och beredd med sin backupkanal. det är mobiliseringar nu och Olof kommer ta nästa steg mot att krossa jockiboiii och hans häxbränningar. Ingen gör något mot Medellinkartellen ostraffat gubben. Vi är här för att visa att vi inte låter two-faced motherfuckers leka gud sådör bara och Jockiboii kommer falla nu och thats it mannen.
Citera
2021-05-19, 16:58
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Olof har talets förmåga han trollbinder sina fans och likt Astrid hade sagostunder under Bolibompa är Olof modern och säger sanningen och delar från sitt händelserika liv på youtubeintervjuer mannen.

real lokal är beväpnad och beredd med sin backupkanal. det är mobiliseringar nu och Olof kommer ta nästa steg mot att krossa jockiboiii och hans häxbränningar. Ingen gör något mot Medellinkartellen ostraffat gubben. Vi är här för att visa att vi inte låter two-faced motherfuckers leka gud sådör bara och Jockiboii kommer falla nu och thats it mannen.

Japp, "mannen".

Din respons bevisar att du är en djupt störd individ som helt klart behöver hjälp men kul att du har hittat en idol iallafall.

Lägger ner dig helt nu, för likt Olof, så spårar du ut mer och mer.

Initialt underhållande. Nu bara väldigt disturbing.

Over and out "mannen".
Citera
2021-05-19, 17:24
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Skulle inte förvåna mig om SVT och/eller dokumentärfilmaren fått andra tankar och skippar projektet. Han verkar inte helt stabil att jobba med. Om dokumentären var tänkt att göras i samarbete med honom. Eller kanske omarbetar filmen.
Blir ingen SVT-dokumentär. Inte efter hans uttalande om horor...

Citat:

Kan du inte komma med nått, istället för att bara snacka, din luffare!
Citera
2021-05-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McMakrill
Blir ingen SVT-dokumentär. Inte efter hans uttalande om horor...

Kan du inte komma med nått, istället för att bara snacka, din luffare!

med tanke på ändå pToo Faced hela tiden snack om med en massa bevis.

Jag ber om att ta hit experter för att bevisa var att allt ni påstår stämmer men de klarar ni som sagt inte av att göra så varför ska jag hålla på att lägga ner tid och förklara saker till er. Ta hit representantef från Tag Heuer, Rolex och Federal reserve och visa att ni minsann kan se skillnad på fejk och the real deal. Rolex lär nog vara angelägna om någon påstår fejk är real.

Men ni ändå håller på att säga att allt är fejk för attackerar mig skriva om mitt förflutna och massa annat trams om Radiotjänst och Malmö och serber. Mannen ni har inga mer argument utan att skrika allt är fejt, men när moffecito minsan ber om relevanta bevis vill ni tysta mig likt jockiboiiii. Thats ot mannen
Citera
2021-05-19, 19:14
Medlem
Trippieredd96s avatar
Olof snackar om allemansrätten helt fel, kan man inte bli anmäld för att stå på någons tomt?
Att skänka 1 miljon till varje gängkriminella som att de skulle hjälpa, dom kommer bränna det och fortsätta med olagligheter?

Video: https://www.youtube.com/watch?v=ZCpbFhUiFM4
Citera
2021-05-19, 19:37
Medlem
Citat:

Jag ber om att ta hit experter för att bevisa var att allt ni påstår stämmer men de klarar ni som sagt inte av att göra så varför ska jag hålla på att lägga ner tid och förklara saker till er. Ta hit representantef från Tag Heuer, Rolex och Federal reserve och visa att ni minsann kan se skillnad på fejk och the real deal. Rolex lär nog vara angelägna om någon påstår fejk är real.

Men ni ändå håller på att säga att allt är fejk för attackerar mig skriva om mitt förflutna och massa annat trams om Radiotjänst och Malmö och serber. Mannen ni har inga mer argument utan att skrika allt är fejt, men när moffecito minsan ber om relevanta bevis vill ni tysta mig likt jockiboiiii. Thats ot mannen

Vad fan menar du ens när du skriver vi är 2 faced?

Ingen som länkar bevis har ändrat sina åsikter till att Olof framstår som en scammer.

Det finns hur många länkar till bevis som helst i tråden som du anser är otillräckliga.

Varken du eller Olof själv har på riktigt bevisat något hittills. Det enda Olof har gjort hittills är att berätta sagor och klankat ner på andra människor han bevisligen är avundsjuk på.

Presentera ett riktigt bevis i tråden där man svart på vitt från en trovärdig källa ser att det stämmer. Visa att du har något att komma med istället för att skriva samma sak om och om igen.

Olof älskar bevisligen att skryta om sina stämningar och storslagna affären ändå är det helt tomt på hela internet när man ”googlar det”. Om du försöker hitta bevis som stärker att han talar sanning så är det svårare än att hitta en enkrona i stilla havet.

Är allt man behöver säga ”Du kan googla det” eller ”thats it mannen” för att få ditt fulla förtroende tycker jag synd om dig.

Är du en sån person som tror att om något står på Wikipedia så måste det vara sant 100% alla dagar i veckan eller ?

Tror du på fullaste allvar att klarna skulle frysa hans pengar bara för att jävlas med honom över sexistisk marknadsföring ?

Barn i 5e klass är mer källkritiska än dig.
Citera
2021-05-19, 19:52
Medlem
RobertoSavianos avatar
Vad får han pengarna ifrån, det är det jag är nyfiken på. När det kommer till det han visar upp, bilarna han äger, lägenheten i Dubai, privatjet osv.

Som jag förstår det så fick han inga cash för escobar phone-bluffen.

Är det känt vilka andra bedrägerier han har gjort som han tjänat sina pengar på?

Tyckte han var en rolig och fascinerande karaktär innan jag såg klippet där han pratar om Blattelito och kvinnan som han mördade.

Helt respektlöst och genomvidrigt snack från hans sida.

Märks att han blivit rejält ratad av väldigt många tjejer och byggt upp ett starkt hat mot dem.

Han verkar rekommendera alla att köpa horor. Han verkar tro att det är ett lajf-hack och har troligtvis betalat för sex i stort sett alla gånger han haft det.

Det är därför han rekommenderar det till alla. För han själv har aldrig lyckats få ligga utan pengar, så att betala för det är ”det rätta sättet”.

Jag tror han är väldigt, väldigt ledsen och tragisk för allt han upplevt och nu försöker han göra allt för att visa ”att han lyckats”.

Det enda han visar upp är att han är en tragisk manspojke som försöker hetsa om att han kommer swisha massa tonårskillar för att de ska smöra honom.

Han försöker ”köpa kompisar” med pengar, påhittad streetcred, påhittade lägenheter osv.

Det är tragiskt att se, men det är som att se en bilkrash, man kan inte titta bort.

Känns som det är en snabb Rise-and-fall story iallafall.

Nån som har bild på hans ”fru” förresten? Svetlana. Om hon var snygg borde han ju ha visat upp henne. Existerar hon ens?
Citera
2021-05-19, 20:06
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Vi kan väl bara förenkla det hela och säga som så här: ta hit experter själva som BEVISAR att det som har sagts, visats, etc, är ÄKTA och SANT.

Så, nu har du chansen, nu ligger bollen hos dig.

Är något av det sant så skall du få $10,000 i sedlar av mig. Blåa och fina är dom. Sedlarna saknar en del detaljer men det är väl inget som du bryr dig om?

Se så, kom igen nu och ta fram BEVISEN på att allt vi har sagt är fel vilket borde vara enkelt eftersom allt är sant eller hur?

Annars kan du väl bara hålla käften för du gör bort dig de luxe.
Citera
2021-05-19, 21:22
Medlem
PrincessLunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke27
Håller helt med om att han nog försöker rikta sig mer mot orten-kids och planera någon form av scam.
Men tror också att han blivit hög på alla hejarop och börjar rasa ihop och klamra sig fast bäst han kan.

Till en början var det spännande att se honom gå på lina i intervjuerna och följa hans mytomani, och hur långt han skulle ta det. Och vänta på NÄR han skulle bli avslöjad. Nu är det bara tröttsamt att se honom sitta och göra bort sig gång efter gång.

Instämmer på fetat ovan. Börjar bli lite segt nu.

Har i övrigt en teori varför dagens con man OKG nu gör omställningen till att bli maffiaboss. Han drivs av en grandios självbild som har fått sig en törn. Detta kan bara repareras genom att han får upprättelse av de som förödmjukat honom - Jockiboi, Martin Björk, etc.
Detta i kombination med att han verkar sakna verklighetskontakt gör nog att han tror sig kunna ta sig till toppen av ett svenskt gäng. Han är ju the whole package så hur ska dom tacka nej?
Väl på toppen planerar OKG att utkräva fysisk hämnd på dessa individer. Lite skev kartell-style sådär. Makt genom fruktan typ. Bara en teori dock!

Citat:
Olof Gustafsson är en vandrande framgång och har åstadkommit mer än vad svenskar som Alfred Nobel, Astrid Lindgren eller Per Albin Hansson någonsin har gjort.

Nu får du ge dig.
Citera
2021-05-19, 22:08
Medlem
Citat:
Förmodligen Lundellklanen som hotar SVT med det ena och det andra

Olof Gustafsson är en vandrande framgång och har åstadkommit mer än vad svenskar som Alfred Nobel, Astrid Lindgren eller Per Albin Hansson någonsin har gjort.

Olof är en kameleont, snackar bra med ortens trupper och med stekarna på Stureplan. Det är så det är mannen och därför snackar han different med big drippa och med dialogiskt.

Dock har vår käre Olof tagit bort tweets?

@Olof K Gustafsson ta inte bort tweets där du säger sanningen, vi bryr oss inte om anjo banjo, Janne banane eller jockiboiiis harmlösa hot. Låt hatarna hatar för du visar bara upp hur pengarna växer som ogräs och du tvingas ge bort bentlys för du har inte ens plats med dessa

Du skriver underhållande ibland, det måste man ge dig.

Jag tror att SVT ser honom som en vandrande skandal/katastrof som briserar när som helst - eller snarare hela tiden. Producenten eller vem som nu är ansvarig orkar inte följa Youtube, Tiktok, Instagram (och twitch?) och få magsår över vad Olof ska ställa till med. Nog för att de vill click baita som Aftonbaldet (fast de inte behöver) men de har inte tid att kolla 2-timmars live och är för gamla för den stressen och har kanske högt blodtryck. Bättre att tänka på hälsan och droppa dokumentären. Kanske någon frilansare som blir ledsen?

Elvis hade gjort någon diss nu såg jag på Ig. Hörde bara första orden men Joz nämndes och att han inte har vad han påstår. Måste handla om Olof. Inte vill väl Elvis vara utanför denna spinn-snurra....

EDIT: Menar du att Jocke börjat skriva hotbrev till public service som Haval?
Senast redigerad av TigerKid2 2021-05-19 kl. 22:12.
Citera
2021-05-19, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2

Elvis hade gjort någon diss nu såg jag på Ig. Hörde bara första orden men Joz nämndes och att han inte har vad han påstår. Måste handla om Olof. Inte vill väl Elvis vara utanför denna spinn-snurra....

EDIT: Menar du att Jocke börjat skriva hotbrev till public service som Haval?

Olof har precis ”Stämt” Elvis vårdnadshavare publicerade han precis på twitter. Väldigt snabba advokater som skickar en stämningsansökan inom en timme efter videon publicerats. Han måste ju skrivit skiten själv ingen signatur eller bevis på anklagelserna. Han kunde ju åtminstone tagit sig tid att redigera in en bild från videon.
Senast redigerad av Youngarne 2021-05-19 kl. 22:24.
Citera
2021-05-19, 22:27
Medlem
Nu börjar det dyka upp "expose" videos på YT

Rätt skön snubbe

https://youtu.be/55rxtVcapBM

Hoppas att dem som inte har förstått ännu lär sig något nytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in