2021-05-26, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurrry13
Dumrasken kör på och viker sig inte, kan bli en rolig fortsättning!

https://www.youtube.com/watch?v=IzzAHcAcSDI

Olof hävdar att han har utnyttjat alla dumma svenska influensers (fast han absolut inte var ute efter fame).

https://mobile.twitter.com/olof_gust...48590844121088

"Sjukt najs känsla när man utnyttjade alla fejk kändisar i Sverige som en använd avdankad sprucken kondom och alla dem rackarna bjöd upp flera veckor av sin tid för att promota mig gratis. Haha, Svenska influencers är losers thats it mannen. Bor rent free hos många nu ett bra tag."

Spär väl på teorin om att tjock-olle planerar en ny scam

Men vänta nu. Jag trodde att Olof gav 10000 dollar till en av de som intervjuade honom. Det är väl knappast gratis?
Citera
2021-05-26, 15:56
Medlem
mortuums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shorkulag
Men vänta nu. Jag trodde att Olof gav 10000 dollar till en av de som intervjuade honom. Det är väl knappast gratis?

Olof är ju en mytoman av allra högsta grad så han motsäger sig själv konstant! Thats it mannen, inte ute efter fame som alla andra two faced influensers!
Citera
2021-05-26, 22:30
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Smått och gott om bedragaren Olof

https://www.hollywoodreporter.com/li...e-art-1078847/

Tål att upprepas står en hel del sanning om Olof här : https://www.ripoffreport.com/report/...a-lana-1497110

Olof har nog hett om öronen i USA därför han håller sig i Svedala nu , flertalet rättegångar väntar där borta och säkert är det massor av utredningar som pågår mot Scammer Olof.

Thats it Mannen!
Citera
2021-05-27, 03:41
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti

Men Olof har makt och pengar och kan därför få henne. Nu har han köpt hus i marbella kontant,

Haha vem som helst kan för fan importera ett baltluder, skärp dig mongo.

Nej han har INTE köpt ett hus. Sluta ljug din fjant.
Citera
2021-05-27, 06:47
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Ja du kanske njuter av män men det där är en rysk kvinna med välsvarvade kurvor. Det vill säga något den genomsnittliga svensken aldrig kommer få.

Men Olof har makt och pengar och kan därför få henne. Nu har han köpt hus i marbella kontant, vet inte varför finns inte så mydcket att göra där, mest massa svennebananar för det är i princip det enda stället jan emanuel och andra vågar åka när dem lämnar säkerhetsdörren

Förutom det inget nytt, flashbackarna blir desperate och börjar hänga ut mig så fort deras argument inte biter på mig. kan ni inte acceptera forumets regler? jag hängeri nte ut någon fast jag har kontakter i den undre världen och kan ge information. Men jag är ingen two faced snitch som ni är mannen.

Olof har mycket på gång, detta är bara början, youtube var bara ett jippo han har inte tid när jockiboiii och janne emanuell eller anjobanjo inte vågar ta debatten.

Vilken Svenne som helst, vem som helst i världen med lite pengar, kan få en Svetlana.

"Makt"

"Köpet" av huset i Marbella vet du inget om.

Tog han med en sedelbunt av sina flska sedlar för att pynta torpet kanske?

Vilken tönt du är.
Citera
2021-05-27, 09:27
Medlem
Bara jag som märkt att Olof har likadan tröja som ”jag äger comviq” snubben på youtube. Visst annat märke men likadan till utseendet.

Hysteriskt kul😂

Jaja Mofasti du är långt ifrån den enda med kriminella kontakter.
Citera
2021-05-27, 09:35
Medlem
https://ibb.co/PYwQw7c

Olof är uppenbart känd sedan tidigare. Måste vara samma person.
Citera
2021-05-27, 10:06
Medlem
Oavsett vad Olof gör och om han är en scammare eller inte så gör han en massa grejer som kostar mycket pengar. Något rätt gör han uppenbarligen för att uppnå den livsstilen, om det är målet.
Citera
2021-05-27, 10:19
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Oavsett vad Olof gör och om han är en scammare eller inte så gör han en massa grejer som kostar mycket pengar. Något rätt gör han uppenbarligen för att uppnå den livsstilen, om det är målet.

Alltså. Att åka till Dubai och bo på airbnb är inte superflashigt.

Han har gjort några scams och tjänat en del pengar på det.

För dessa pengar har han slösat en massa och under dessa tider har han filmat och tagit lite bilder.

Det är alltid korta klipp och bilder där han inte på nåt sätt ser ut att vara på en plats där han hör hemma.

Alla kan vi hamna i situationer där det finns folk med pengar. Jag har aldrig haft jättemycket pengar, men skulle utan problem kunna plocka fram ett 40 tal klipp där jag åker limo, är i en fet svit och chillar på yacht eller sitter i en helikopter, det lägenhet i Spanien, med helrör på en känd nattklubb osv. Osv.

Olof har nog gjort en del pengar på de scams han genomfört, men han har inga förmögenheter och ingen fast inkomstkälla. Han är, likt alla kriminella, ständigt beroende av att göra nya brott för att kunna överleva.

Han är med störst sannolikhet oerhört stressad över detta och mår garanterat rätt dåligt. Dessutom är han fet som en gris, ful som ett svin och har en sugga som fru.

Det är ingen rolig tillvaro kan jag lova och jag tror att om många visste hur han EGENTLIGEN har det inte skulle vilja byta plats.
Citera
2021-05-27, 10:26
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1625
https://ibb.co/PYwQw7c

Olof är uppenbart känd sedan tidigare. Måste vara samma person.

Hahahah en magisk mytoman tröja , den är nog magisk ? Ungefär som Alladins lampa! Alla som tar på sig tröjan hamnar i en drömvärld och blir ekonomiskt oberoende! Vilket säljargument! Detta är ett gyllene affärs uppslag!
Citera
2021-05-27, 12:41
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Alltså. Att åka till Dubai och bo på airbnb är inte superflashigt.

Han har gjort några scams och tjänat en del pengar på det.

För dessa pengar har han slösat en massa och under dessa tider har han filmat och tagit lite bilder.

Det är alltid korta klipp och bilder där han inte på nåt sätt ser ut att vara på en plats där han hör hemma.

Alla kan vi hamna i situationer där det finns folk med pengar. Jag har aldrig haft jättemycket pengar, men skulle utan problem kunna plocka fram ett 40 tal klipp där jag åker limo, är i en fet svit och chillar på yacht eller sitter i en helikopter, det lägenhet i Spanien, med helrör på en känd nattklubb osv. Osv.

Olof har nog gjort en del pengar på de scams han genomfört, men han har inga förmögenheter och ingen fast inkomstkälla. Han är, likt alla kriminella, ständigt beroende av att göra nya brott för att kunna överleva.

Han är med störst sannolikhet oerhört stressad över detta och mår garanterat rätt dåligt. Dessutom är han fet som en gris, ful som ett svin och har en sugga som fru.

Det är ingen rolig tillvaro kan jag lova och jag tror att om många visste hur han EGENTLIGEN har det inte skulle vilja byta plats.

Exakt så, han har nog en del eller har haft bra pengar (Inga Jan-Emanuell summor) men ändå mer än de flesta här. Däremot har han nog inte mycket kvar då det omsatts. Däremot tror jag att han har en snygg fru som även hon blivit blåst av honom.
Citera
2021-05-27, 12:45
Medlem
Den här snubben har riktigt sjuk mytomani, obehagligt att höra på honom men samtidigt fascinerande, och hjärnan försöker lura en att stundvis tro att allt stämmer😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in