Citat:
Ursprungligen postat av
Einzelgaenger
Oavsett vad Olof gör och om han är en scammare eller inte så gör han en massa grejer som kostar mycket pengar. Något rätt gör han uppenbarligen för att uppnå den livsstilen, om det är målet.
Alltså. Att åka till Dubai och bo på airbnb är inte superflashigt.
Han har gjort några scams och tjänat en del pengar på det.
För dessa pengar har han slösat en massa och under dessa tider har han filmat och tagit lite bilder.
Det är alltid korta klipp och bilder där han inte på nåt sätt ser ut att vara på en plats där han hör hemma.
Alla kan vi hamna i situationer där det finns folk med pengar. Jag har aldrig haft jättemycket pengar, men skulle utan problem kunna plocka fram ett 40 tal klipp där jag åker limo, är i en fet svit och chillar på yacht eller sitter i en helikopter, det lägenhet i Spanien, med helrör på en känd nattklubb osv. Osv.
Olof har nog gjort en del pengar på de scams han genomfört, men han har inga förmögenheter och ingen fast inkomstkälla. Han är, likt alla kriminella, ständigt beroende av att göra nya brott för att kunna överleva.
Han är med störst sannolikhet oerhört stressad över detta och mår garanterat rätt dåligt. Dessutom är han fet som en gris, ful som ett svin och har en sugga som fru.
Det är ingen rolig tillvaro kan jag lova och jag tror att om många visste hur han EGENTLIGEN har det inte skulle vilja byta plats.