2021-05-27, 17:46
Medlem
FladderFarfars avatar
Jag har hängt på tråden här i slutet, men kan någon hjälpa mig med det här med "falska sedlar"? Har käre Gustavsson flashat med leksakspengar?

Länk eller så blir bra.

Tack.
Citera
2021-05-27, 17:51
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FladderFarfar
Jag har hängt på tråden här i slutet, men kan någon hjälpa mig med det här med "falska sedlar"? Har käre Gustavsson flashat med leksakspengar?

Länk eller så blir bra.

Tack.

Är kanske inte så svårt att bara använda sökfunktionen?
Citera
2021-05-27, 18:20
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Är kanske inte så svårt att bara använda sökfunktionen?

Testade givetvis det först och det dök väl upp en ytterligare 30 trådar... som om jag behöver fler att leta i.
Citera
2021-05-27, 18:43
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Testade givetvis det först och det dök väl upp en ytterligare 30 trådar... som om jag behöver fler att leta i.

Förstår att det blev mycket för dig men efter en enkel sökning på "falska sedlar", och utan några större ansträngningar, så kan du kolla in inlägg nr #2220.

Men bläddra dit får du göra själv.
Citera
2021-05-27, 21:45
Medlem
Citat:

Länk eller så blir bra.

Tack.

Mannen pengarna är real deal. Jag bad foliehattarna i tråden att ta hit en expert från federal reserve som kan bevisa att det är fejk, men då börjar det svamlas om annat. Det är för att alla ser att det är riktiga pengar och man vågar inte ta hit experter för då blir man synade.

Är ledsamt då det bara är jag som vågar ta fram och bevisa bevisen, även om folk här för allt smör i dalsland inte vill acceptera sanningen.

Gällande moderatorns kommentar. Ja bättre föra detta i kändisskvaller då det är mest Olof vi snackar om oc hhan nu ändå är en "profil" i sociala medier. Är inte så mycket snack om Escobar Inc då Olof inte yttrar så mycket om det.
Citera
2021-05-27, 22:25
Medlem
Detta inlägg är till Mofasti. Jag vill att du kommenterar länk för länk din åsikt om dom. Och nedan är bara ett axplock av länkar som finns av alla scams.

1) Rolexscam:
https://www.ripoffreport.com/report/...a-lana-1497110

2) Tavelscam:
http://www.hollywoodreporter.com/lif...t-1078847/amp/

3) Mobilscam/Eldkastarscam:
https://www.pcmag.com/news/please-st...other?amp=true

4) Dietbitcoinscam:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5024081.20

5) Stämning Klarna:
http://www.di.se/digital/klarna-slar...tta-pa-det-har
Citera
2021-05-28, 06:12
Medlem
Rekas avatar
Vilka namn förekommer i Escobar Incs organisation egentligen?
Jag finner inga fler än:

Roberto, Ägare(?)
Olof K Gustafsson, VD
Tobias Fridell, Europachef
Daniel Reitberg, f.d. COO

Om det skulle vara så att kärnverksamheten är rättighetsfrågor bör det finnas personer med höga juridiska titlar (ja, jag vet att kärnverksamheten är lurendrejeri så vi behöver inte fortsätta att älta det).
Citera
2021-05-28, 09:09
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Det hade varit intressant att få se dom bevisen. Varför misstänker alla att pengarna är falska?

För övrigt så gillar jag att lyssna på Sheriffen Gustavsson när han brakar på om sina äventyr. Om än bara en tiondel är sant. Speciellt när han jagar våra svenska Youtubers.

Vet du vad han har för "masterplan"... eller improviserar han numera?

För att dom saknar en del av märkningen som sedlar har: (FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod

Och för att Olof Gustafsson är en bedragare.
Citera
2021-05-28, 09:44
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
För att dom saknar en del av märkningen som sedlar har: (FB) Skvaller om Escobar Inc (med närstående företag) /Mod

Och för att Olof Gustafsson är en bedragare.

Sådär ja! Helvete vad pinsamt.

Ska bli intressant att höra med mofasti om det finns någon förklaring till varför Gustavsson flashar med leksakspengar... när det påstås att han är så jävla tät.

Och varför ta risken att bli avslöjad som en lallare?

Hur underhållande han än må vara, så är han är ju tydligen bara en ljugande scamer som klänger efter svenska tubers.
Senast redigerad av FladderFarfar 2021-05-28 kl. 09:47.
Citera
2021-05-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Vilka namn förekommer i Escobar Incs organisation egentligen?
Jag finner inga fler än:

Roberto, Ägare(?)
Olof K Gustafsson, VD
Tobias Fridell, Europachef
Daniel Reitberg, f.d. COO

Om det skulle vara så att kärnverksamheten är rättighetsfrågor bör det finnas personer med höga juridiska titlar (ja, jag vet att kärnverksamheten är lurendrejeri så vi behöver inte fortsätta att älta det).

Det är bara Olof nu så vitt jag vet, Tobbe verkar ute och bara var delaktig 1-2 månader, förmodligen köpt in sig för att han var en dum idiot som föll för skiten, bara kolla hans instagram och alla motivation "du-kan-lyckas" böcker han köper, han verkar också tagit bort bilderna med Olof.
Citera
2021-05-28, 10:48
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterdiagnos
Det är bara Olof nu så vitt jag vet, Tobbe verkar ute och bara var delaktig 1-2 månader, förmodligen köpt in sig för att han var en dum idiot som föll för skiten, bara kolla hans instagram och alla motivation "du-kan-lyckas" böcker han köper, han verkar också tagit bort bilderna med Olof.

Ja jävlar du. Bilderna där OG förekommer är ju borta. De lär ju knappast ha skilts åt som vänner i såfall.

Jamen då är ju tjänsten som Europachef ledig.
Vart skickar jag min ansökan?
Citera
2021-05-28, 11:08
Medlem
FladderFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Ja jävlar du. Bilderna där OG förekommer är ju borta. De lär ju knappast ha skilts åt som vänner i såfall.

Jamen då är ju tjänsten som Europachef ledig.
Vart skickar jag min ansökan?

Är det ingen som har skrivit och frågat Tobias vad som hände?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in