2021-05-04, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Anjo postade en video på sin Instagram live där Olof pratar med Elvis och frågar om Elvis "knullat horor". Olof erbjöd Elvis att komma till Ryssland och berättade skrytsamt att i Ryssland är minsann byxmyndighetsåldern 14.

Byxmyndighetsåldern är 14 i Colombia också. Olof är uppenbart intresserad av yngre tjejer. Han verkar ha fastnat i den åldern. Ett riktigt psykfall alltså.

Elvis har det svårt med brudar för han är mullig och har inte samma pengar som Olof men snart så är elvis tät som fan med och då kommer brudarna.

Det är skämt som du inte förstår, handlar om protistuerade som är 18+ så klart.

Sluta hitta på sjuka fantasier om minderåriga. Både jag och Olof hatar sådana böjelser.

Men du kanske sätter på 15 åringar pga av byxmyndigheten. I colombia finns det gott om välskapta och 18+ jäntor. Olof, Roberto eller Elvis behöver knappast gå under det eller vill ens det ....

Har du ingen skam i din kropp????
Citera
2021-05-04, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Är väl rätt sannolikt att de reggat Escobar Inc med tillhörande logga som varumärke.

Men det finns säkert miljontals personer, utan släktband till Pablo som heter Escobar i efternamn.
Jag tror så gott som vem som helst kan regga ett Escobar-varumärke om de vill.

Dem fick inte återskapa varumärket i Colombia, så då valde man Puerto Rico istället.

Citat:
2015 reincorporation
The company was formed into a legal corporation on April 20, 2015 in Puerto Rico[12]
Citera
2021-05-04, 12:12
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Verkar som om de finns många som hatar på killen?
Har gått igenom många sidor i tråden och inte sett ett enda konkret bevis som motbevisar det han säger. Killen hänger med Pablo Escobars familj bara de borde väl säga nånting

Jante-öagwn
Citera
2021-05-04, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blurrry13
Kan väl reposta hans andra video också då:
https://youtu.be/Ns8ydpZ5-4o

Verkar som att han gjort en del pengar på detta, "non-refundable payment methods"

Bra video! Och tur att det finns kreatörer som tar sig tid att informera allmänheten om scams. Skrämmande dock att det finns så pantade människor att även en varnande video kan ge mer business åt bedragarna...
Citera
2021-05-04, 12:14
Det verkar som att alla videor han lagt upp de senaste dagarna på escobar-kanalen är borta.
Citera
2021-05-04, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Verkar som om de finns många som hatar på killen?
Har gått igenom många sidor i tråden och inte sett ett enda konkret bevis som motbevisar det han säger. Killen hänger med Pablo Escobars familj bara de borde väl säga nånting

Har du verkligen gått igenom tråden då?
Tar ett ex. Olof hävdar att han äger rättigheterna till bitcoin, genom företaget COIN LEGAL LTD.

Lite story bakom det.
https://www.ccn.com/satoshi-narcomot...ins-trademark/

Företagets status idag:
[url]https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/11414921[\url]

https://www.citma.org.uk/resources/b...trademark.html

"This indicates that the word BITCOIN is now considered descriptive and non-distinctive for “financial services” and means it would not be eligible to be a registered trade mark."

Är detta inte konkret bevis?
Citera
2021-05-04, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Vet inte, han bröt väl nån uppförandekod. På Twitter skrävlar nu OG att han var störst på TikTok innan han bannades, dessutom är han dryg mot JockeBoy.
Snabbt kom också Olofs kebab-stormtrupper och även de började hacka på Jocke i sina kommentarer.

Undrar varför han tog bort sin twitter rant mot Jocke.
Citera
2021-05-04, 12:22
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Vad står det för bilar i ditt garage?
Hade jag varit en av världens mest inflytelserika affärsmän och haft kontakter med colombianska knarkkarteller (eller åtminstone en person som var med i utkanten av en och där själva kartellen försvann för nästan 30 år sedan) och arabvärlden hade jag inte haft en 11 år gammal Rolls. Det kan jag lova dig.

Men om jag börjar med lite blandade lån- och mobilbedrägerier så kan det ju vara passande med en gul Ferrari. Det är nog den dåliga smaken som gäller i de kretsarna. Måste jag uppföra mig så opassande att jag blir bannad från Tiktok för att få ha en gul Ferrari?

Hade jag varit lika oerhört rik och synnerligen framgångsrik (helst inte lika tjock) som Olof hade jag nog köpt in mig på nyare Porsche 911 och/eller Bentley. Max 1-2 år gamla alternativt äldre och klassiska på riktigt.

Att hålla på med 10 år gamla dussinbilar som Svensson också kan köpa genom att belåna radhuset känns inte lika exklusivt.
Citera
2021-05-04, 12:24
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Jante-öagwn
Svårt att se vad du menar men jag antar att du menar "lyteskomik".
Citera
2021-05-04, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Såg ett klipp på Ig där han visar "sin bebis" för Elvis. Antar att det är från Tictoc-liven?
Och så betonar han att det är "en riktig bebis" (till skillnad från pengarna då?)
Frågan är om det är hans bebis...
Olof och Elvis i samma klipp.Fick en surrealistisk känsla... Som om man kom från några år tillbaks och gjorde en tidsresa och såg detta klipp så hade man undrat vart man har hamnat...
Finns bl a på Instagram @_hiphopse
* Olof och Elvis

Tyckte också detta var konstigt. Vem hänvisar till sitt barn som ”min bebis”, ”Elvis du blev dissad av min bebis”, ”det här är en riktig bebis”. Man säger väl antingen namnet på barnet och om man inte vill avslöja det kan man väl säga min dotter/son? Sedan ville han inte visa sin fru men sa att hon var en supermodell, hade varit riktigt kul att få se Svetlana Gustafsson.
Citera
2021-05-04, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av numero9numero
Googlade hans net worth och enligt den sidan var det 50.000.000 dollars. Tror ni att det kan stämma?

Knappast. Finns väl ingen som är så naiv att den går på det? 😆
Citera
2021-05-04, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Knappast. Finns väl ingen som är så naiv att den går på det? 😆

Det fanns uppenbarligen folk som trodde att de skulle få 256 GB iPhone 11 Pro för $500 så svaret på det är nog tyvärr jo, det finns sannolikt folk som skulle tro på att det är hans NW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in