Citat:
Ursprungligen postat av
TeEsEr
Jag tror att det behövs vissa kvaliteter för att Olof ska titta åt ditt håll. Den viktigaste är nog att du har pengar eller något annat som han behöver. De sakerna kommer han att utnyttja och sen dumpa dig. Det är nämligen så bedragare gör; de delar inte med sig, de roffar åt sig. Lycka till.
Och nu börjar du med ditt svammel om att han är en scammer fast inget tyder på detta.
Jag har försvarat Olof för jag vet att han är en framgångsrik affärsman och inte är en del av denna cancel-kultur som härskar här på flashback.
Jag vill göra ett bra jobb och visa att jag visar framfötterna.
https://twitter.com/olof_gustafsson/...57282296684544
Här ser du att Olof vill att jag ska mejla honom. Han vet inget om jag har pengar eller inte, är väl snarare tvärtom vad jag visar här på flasbhack.
Stora företagsledare ser potentialen i personers framtida kapacitet, inte vad man har nu och det visat Olof.
Men du vill väl i dina villfarelser få det till att han bara vill veta Mofastis tillgångar och scamma mig och min farmor kanske?????
Till er alla som läser här. Allt är inte svart och vitt, lyssna inte på dessa besatta personer som försöker göra allt för att få Olof att framstå som negativ.
Man kan knappast köpa rolls roycar, flyga privatjet genom att få några 82-åringar i USA att skriva på något lån? Kanske om man får dessa att låna några millar till 50% ränta.....
Ska försöka kontakta Olof om ett tag. Är fortfarande traumatiserad av alla uthängingar jag har blivit utsatt i andra trådar.