2021-04-29, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mäki
Han säger också i en intervju att han aldrig suttit/åkt fast

Såg att någon uppmärksamma det, mtp att han sagt annat i andra intervjuer.

Inte 100% säker att detta stämmer

I den här nya intervjun i Cluee News säger Olof att han inte åkt fast för något brott, alltså blivit dömd till fängelse, men att han varit häktad i Sverige och USA. Det var lite rörigt när de pratade i mun på varandra.

Jag hade ingen koll på Olof eller Escobar Inc innan det blossade upp i flödet nu i dagarna.
Citera
2021-04-29, 16:43
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Vart har du sett Patek Philippe Nautilus klockan någonstans? Notera glaset på rolexen, det är ingen kopia som kommer i närheten av det.
Det var nog Twitter om jag inte minns fel. Det var i samma veva som han visade upp passerkort/biljetter till Trumps installationsparad. Jag hittade att det kortet hade sålts av den förre ägaren på någon auktionssajt på nätet, jag postade länk här i tråden. Numret på kortet syntes tydligt.
Bilderna togs ner efterhand som vi avslöjade hans bluffar.

Rolexen är sannolikt äkta eftersom han scammat till sig klockor förr:
https://www.ripoffreport.com/report/...a-lana-1497110
Citera
2021-04-29, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Rolexen är sannolikt äkta eftersom han scammat till sig klockor förr:
https://www.ripoffreport.com/report/...a-lana-1497110

Det var även intressant läsning i kommentaren till den scamrapporten.
Fast jag förstår verkligen inte, var det folk som på fullaste allvar trodde att de skulle få en (guldpläterad) iPhone 11 Pro (256 GB) för $499?

Hur kan någon gå på den bluffen?!
Citera
2021-04-29, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoffa91

Finns det någon som faktiskt tagit fram ett äkta bevis på att det han säger är lögner..?

Läste igenom tråden igår kväll och det finns en hel del bevis på diverse lögner.
Citera
2021-04-29, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
OK och du har sett ägarbevisen för denna Ferrari, Rolls Royce, och Privatplanet han flyger i?

Då kan du väl lägga upp dom i tråden bara, borde ju vara snabbaste sättet att bevisa att Olof är äkta.

ZOM 834
SJH 48E
Citera
2021-04-29, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mäki
Han säger också i en intervju att han aldrig suttit/åkt fast

Såg att någon uppmärksamma det, mtp att han sagt annat i andra intervjuer.

Inte 100% säker att detta stämmer

Tyckte Jocke sa nåt om att Olofs pappa sitter inne för skattebrott, känns inte helt osannolikt
Citera
2021-04-29, 20:56
Medlem
Smurfanerlites avatar
Skönaste kommentaren av Olof i Cluee New intervjun när Joakim blir grinig och lägger på:

"Till skillnad från vad många tror så är jag en riktigt smart individ. Gick ut Kungsholmsgymnasiet på två år istället för 3 år medans Jocke Boy satt och runkade på sin blogg som han inte betalade för."
Citera
2021-04-29, 22:42
Medlem
Två stycken bilar tillverkade 2010 som importerats till Sverige nyligen, är det något att skryta om

ThDaDe
Citera
2021-04-29, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Skönaste kommentaren av Olof i Cluee New intervjun när Joakim blir grinig och lägger på:

"Till skillnad från vad många tror så är jag en riktigt smart individ. Gick ut Kungsholmsgymnasiet på två år istället för 3 år medans Jocke Boy satt och runkade på sin blogg som han inte betalade för."

Aa den va ju svin skön. Michel som OG påstår slavat ihop Joakims blogg skickade en print med goa bevis till Clueeboi (kika Anjos video) som styrker att OG lider av storhetsvansinne
Citera
2021-04-29, 23:30
Medlem
bullet^s avatar
Noterade Att det pratades om bilen herr OG satte sig i, en maybach med privatförare, det finns en maybach uber i Moskva. Kan ju ha varit den.. Men vad vet jag.
Citera
2021-04-29, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThDaDe
Två stycken bilar tillverkade 2010 som importerats till Sverige nyligen, är det något att skryta om

ThDaDe

De har ju ett värde på omkring miljonen styck idag.
Citera
2021-04-30, 01:00
Medlem
Tusan vad kingen Olof LEVERERAR varje gång! Han ägde ju Jockiboi jävligt hårt i liven. Jocke höll ju på att börja gråta nästan. "- Jag har också riktiga kläder". PS: Lyxfällan-ANJO kan ju bara hålla tyst! Vem tror han att han är? Nya Janne Josefsson eller? Så pinsam snubbe den där ANJO, ljuger om allt bara för att få views. Jockiboi är häktad i sitt liv, värre än Truman Show. Sitter på marken bland gruset i Norrköping som den tiggare han är. Please money. Men det kan ju behövas för den kommande ekobrotts-rättegången.

https://www.youtube.com/watch?v=eTbhM-FZgEg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in