2022-10-25, 17:42
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Hans twitter är återigen låst. Han pallar väl inte när det börja bli hett om öronen…

Det är Kronofogden som pressat Twitter att censurera Olof. Så fort pappa Elon svarar i telefon kommer han få tillbaka sitt konto.
Citera
2022-10-25, 17:46
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är Kronofogden som pressat Twitter att censurera Olof. Så fort pappa Elon svarar i telefon kommer han få tillbaka sitt konto.

Ringer en top G mannen…
Citera
2022-10-25, 17:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan

Är väl Olof själv som gjort sitt konto privat. Alltså att man måste följa honom för att se innehållet.
Citera
2022-10-25, 17:59
Medlem
Det roliga är ju att Olof är beroende av sociala medier för att få synas. När han nu låst kontot så är det 99% fakeföljare som ser hans inlägg. Tror alla visningar på hans inlägg är från folk som inte följer honom. 😅
Citera
2022-10-25, 18:10
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Jag har läst och läst, både här och på twitter om denna fjånen men vad som retar mig mest är inte att han fortsätter med allt sånt här skit dag ut och dag in, nej vad som är värst är hans uppsyn och utseende. Sorry Olof jag vet att du inte kan hjälpa det men kan du inte försöka att iallafall äta lite nyttigare, raka dig regelbundet för att bli av med den där hakremmen av fjun och kanske anlita en talpedagog så att du kan göra dig förstådd på ett vuxet sätt?
Citera
2022-10-25, 18:28
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är väl Olof själv som gjort sitt konto privat. Alltså att man måste följa honom för att se innehållet.

Ja, men senast han gjorde sitt konto privat så påstod han att det var pga en tweet han gjort om USA vilket ledde till att amerikanska myndigheterna krävde att han skulle tystas. Som väl är kunde Olof ringa en tung kontakt på twitter som löste det.
🤪
Citera
2022-10-25, 18:32
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Ja, men senast han gjorde sitt konto privat så påstod han att det var pga en tweet han gjort om USA vilket ledde till att amerikanska myndigheterna krävde att han skulle tystas. Som väl är kunde Olof ringa en tung kontakt på twitter som löste det.
🤪

Ja just det, minns det. Säkert nåt liknande denna gången.
Citera
2022-10-25, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Jag har läst och läst, både här och på twitter om denna fjånen men vad som retar mig mest är inte att han fortsätter med allt sånt här skit dag ut och dag in, nej vad som är värst är hans uppsyn och utseende. Sorry Olof jag vet att du inte kan hjälpa det men kan du inte försöka att iallafall äta lite nyttigare, raka dig regelbundet för att bli av med den där hakremmen av fjun och kanske anlita en talpedagog så att du kan göra dig förstådd på ett vuxet sätt?

Du glömde att påtala att han jämt har mjäll över hela sin skitiga t-shirt. Han är riktigt osmaklig det satans fettot.
Citera
2022-10-25, 19:04
Medlem
Rainmans avatar
Är mupparna tillbaka från marbella eller vad händer egentligen ? Såg fram emot 10 delar när olof står och gormar och gör bort sig totalt, lyckligt ovetandes.
Citera
2022-10-25, 19:20
Medlem
Så trött på dom där luffarna. Tror dom åkte hem. Dom fick inte pengar till resan som efterfrågades.

Större lögnare får man fan leta efter 😂
Citera
2022-10-25, 19:28
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
https://dumpen.se/2022/10/25/vi-arbe...genting-annat/

Olof har mailat Dumpen:

På tal om fel händer så kontaktades både jag och Patrik Sjöberg av personen som varit med och budat i auktionen. Han erbjöd sig att donera domänen till Dumpen om vi skulle lägga vår tid på en känd Youtuber.

Grabben verkar dock ha missuppfattat hur Dumpen funkar. Vår trygghet är att vi, oavsett hur svårt vi har det med pengar inte låter oss köpas av någon. Varken av förövare eller individer som vill använda vår plattform för att smutskasta människor som de ogillar.

Jisses. Vilken YouTuber är det han har hamnat i bråk med och vill hänga ut? Var det därför han försökte köpa domännamnet (vilket även om han hade vunnit var bara domännamnet)? Så många frågor...
Citera
2022-10-25, 19:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jisses. Vilken YouTuber är det han har hamnat i bråk med och vill hänga ut? Var det därför han försökte köpa domännamnet (vilket även om han hade vunnit var bara domännamnet)? Så många frågor...

Jocke såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in