Okej, jag blir nästan mörkrädd över hur en hel del människor resonerar och baserar sina argument på känslomässiga antaganden, snarare än bevis.
Det går att säga många saker om Olof, men en sak som är säker är att han är en karaktär. Att vissa kan ha problem med hans raka och lite råa karaktär kan jag förstå. Men om sanningen ska fram är det backar han upp väldigt mycket av det han säger. Min uppfattning är att flertalet människor kallar han mytoman, p.g.a att de inte kan relatera till hans historier. Att det är så långt ifrån deras vardag och så långt ifrån deras tankebanor, att det "måste" vara fake.
Samma personer blir också provocerade av att han använder faktiska händelser, beteende och faktiska prylar. Vilket om du egentligen tänker till är rätt skevt. Att du blir provocerad av att han visar upp en klocka, en bil eller pratar om extremt unika händelser han varit med om är snarare något du själv projicera. Det är en känslomässig negativ reaktion, där du av avundsjuka och ett förakt över att inte ha dessa grejer. Joakim Lundell kanske ser rikare ut offentligt, men när det kommer till kritan handlar det om fakta. Ett lyxigt yttre, kompenserar ofta ett skadat inre.
Faktum är att han inte uttrycker några nedvärderande ord mot allmänheten, ändå tolkas som att han trycker ner andra. Faktum är att det han uttrycker sitt förakt och poängterar sanningar om de som utger sig att vara något de inte är. Faktum är att Joakim Lundell fick precis vad han förtjänade och blev bemött av exakt det beteendet han uppvisar på sociala medier (han @javligtrik tiktok säger allt

). Faktum är att Olovs värderingar är tydliga. Stå för vem du är, ta hand om de som hjälper dig och var true.
Finns det någon som faktiskt tagit fram ett äkta bevis på att det han säger är lögner..?