2025-07-14, 16:07
Medlem
novastorm1918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Precis som "svenske" Paul Mardirossian som greps i Sydamerika av amerikanska agenter för narcoterrorism, gjorde en plea deal där han golade allt och alla och fick sedan åka hem. Han säger i intervjuer att allt lades ner, att hans advokater slog det amerikanska rättssystemet men så var det inte. Han dömdes men i en plea bargain. Finns en kul tråd om det, så klart är Novus4212 kungen i den tråden också: (FB) "Svenske" knarksmugglaren Paul Mardirossian, 42, gick rakt i USA:s terrorfälla

Inte ens när Mardirossians plea bargain fick att ladda hem på Justitiedepartementets hemsida och där det stod uttryckligen att Mardirossian golat så ville vissa idioter tro på det utan de köpte Mardirossians lögner.

Här är en sammanfattning av de viktigaste delarna i Olof K. Gustafssons plea agreement, dvs. erkännandeförhandling i USA, enligt ChatGPT.

Väl hemma i Sverige så intervjar Lokalen sin idol Golof:

Hahaha sjukt lik spoiler inför nästa Lokal & Olof tv-show
Citera
2025-07-14, 16:18
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Jag vill egentligen inte dra in barn i tråden, men är Olof K verkligen far till Svetlanas dotter?
Dottern är ju på inget sätt likt Olof K till utseendet.

(Och hur Olof K har fått ihop det med Svettlana är ju ett mysterium. Hon måste ha en fetish som går mot kraftigt överviktiga män med svår mytomani samt storhetsvansinne.)
Va? Du får titta igen. De är väldigt lika och jag har inte ens tänkt tanken på att hon inte skulle vara hans dotter.

Det hade ju onekligen varit mer likt olof sätt om ungen inte alls liknat honom och han envist hade påstått han var pappan. Men nu ser jag ingen anledning att betvivla det.
Citera
2025-07-14, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Sommarpratare 2026.

Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Kanske inte 2026 så han sitter i spjället fortfarande men jag kan nog se det längre fram i tiden när han är tillbaka i Sverige. Hade inte alls blivit förvånad om så sker.
Med tanke på hur Olof kommer styra hela fängelset så har nog han redan fått en hel tv- och radiostudio installerad i fängelset.
Annars finns ju alltid hans anustelefon som han verkar ha fri tillgång till. Han kan säkert ringa in sitt sommarprat 2026.

Citat:
Jag vill egentligen inte dra in barn i tråden, men är Olof K verkligen far till Svetlanas dotter?

(Och hur Olof K har fått ihop det med Svettlana är ju ett mysterium. Hon måste ha en fetish som går mot kraftigt överviktiga män med svår mytomani samt storhetsvansinne.)
Är nog inte så konstigt att Svetlana tog Olof.
Han marknadsförde sig som han hade pengar.
Hon är ju inte precis high-end class suger girl.
Hon tog väl chansen när den gavs.
Senast redigerad av dazzy 2025-07-14 kl. 21:01.
Citera
2025-07-14, 22:10
Medlem
Citat:

Pengar är svaret.
Citera
2025-07-14, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Pengar är svaret.
Visst är det så. Och det behöver man inte va Einstein för att räkna ut.
Citera
2025-07-15, 01:02
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du är inte lite efterbliven du minst 30.
De är över 100 punkter!

Nu ser vi ju vem som är efterbliven på riktigt, att folk på riktigt trodde att killen skulle sitta i "minst 30 år" är skrattretande.

Har hela tiden sagt att Olof inte ens kommer få 5 år i USA,men blivit idiotförklarad av ett flertal i tråden.
Senast redigerad av lunarludde 2025-07-15 kl. 01:06.
Citera
2025-07-15, 01:50
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:

Är du blind eller? Ungen är en kopia utav Olof.
Citera
2025-07-15, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Nu ser vi ju vem som är efterbliven på riktigt, att folk på riktigt trodde att killen skulle sitta i "minst 30 år" är skrattretande.

Har hela tiden sagt att Olof inte ens kommer få 5 år i USA,men blivit idiotförklarad av ett flertal i tråden.
Sa jag år din dumma horunge? Månader. De kommer yrka på 33 mån ish
Citera
2025-07-15, 16:42
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:

Vet inte om du är ironisk eller inte, du trodde han skulle sitta 30 år minst du började kalla mig efterbliven när jag skrev att Olof max får fem års fängelse i USA.

Du verkar inte ha alla hästar i stallet med tanke på språket.
Senast redigerad av lunarludde 2025-07-15 kl. 16:46.
Citera
2025-07-16, 02:15
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Inlägg #17266 bland annat.

Du kanske skall släppa flaskan?
Citera
2025-07-16, 22:43
Medlem
Citat:
Du skrev helt klart 30 år i ditt inlägg 17266
Citera
2025-07-16, 22:46
Medlem
marytraders avatar
Har hört att det är Olofs pappa som ligger bakom allt. Att han planerar allt och Olof frontar. Han måste vara nöjd nu när han fått sin egen son i finkan i USA i minst 3 år. Vem är denne pappa? Någon som har koll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in