Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Enligt trovärdig information angående O.G och Svetlana. Det här har jag upplyst om tidigare.
"Olof"Gummigubben" har kvittrat och blandat in henne i stora svårigheter.
Dottern är på väg till Ryssland, medan hon är inblandat i grov, ekonomisk brottslighet.
En smart individ hade inte utmärkt sig genom medias olika speglingar.
"Högmod går före fall"?
"Gummigubben" har haft sitt roliga, som Svetlana. Bara att ta konsekvenser som social utslagning, bankrutt och ständig fruktan inför morgondagen.
Hade jag levt som "gummigubben" med ett barn, så skulle min tankemässiga energi att ej blanda in mitt barns mamma.
Snacka om att bli välkommen i fängelset, där hans avvikelser angående barnets mamma, förblir och betraktas som en pedofil.
Vilket uppvaknande när "plitars" enda uppgift är att skydda "gummigubben" från att bli misshandlad.
En oskriven lag är väl att inte blanda in sitt barns mamma?
Självklart är hon inblandad.
Så jävla uppenbart att hon har levt på pengar som hon absolut aldrig kunnat knulla eller suga ihop på 100 år.
Så som hon sprätt omkring medan OKG suttit och svettats i en cell (känner lukten bara jag tänker på det) är ju inte jättebegåvat.
Så hon åkte till Spanien och åkte själv in då?
Jävla idiot.
Hon borde ha tagit sig hem och satt sitt barn i skola och skaffat sig ett jobb istället för att leva lyxliv och skryta om det på IG.
Men skicka den jävla fetknoppen nån gång Spanien.....
Det har gått långt över ett år nu.