2025-01-06, 16:37
Medlem
Nu skriver Svetlana att hon flyttar till Madrid och ska bo där i två månader. Hon skriver även att hon ska besöka Olof varje dag och att hon kommer att ta paus från IG på 40 dagar. Man undrar lite varför. Är det så att hon blir tagen i förvar och sitter i samma byggnad som Olof och därför kan besöka Olof varje dag.
https://imgur.com/cpcRVsG
Senast redigerad av Berraperra1975 2025-01-06 kl. 17:07.
Citera
2025-01-06, 22:34
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Jag ser det snarare som att han är ett mobbningsoffer som har hamnat fel i sitt försök till upprättelse.

Upprättelse för vad? Sitt eget beteende?
Citera
2025-01-07, 19:10
Medlem
apanola IIs avatar
Fan! Jag glömde önska Olof God Jul och Gott nytt där han sitter på kåken, hoppas han trivs och att han går ner i vikt inför utlämningen till USA
Citera
2025-01-09, 03:07
Medlem
Hur länge är det nu som kalle-kalaskula suttit i Spanien? 3-4 månader?
Citera
2025-01-09, 07:21
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannaboy
Hur länge är det nu som kalle-kalaskula suttit i Spanien? 3-4 månader?
Han har väl suttit mer än ett år nu? Dec -23 åkte han väl fast?
Citera
2025-01-09, 07:32
Medlem
Enligt trovärdig källa angående Olof Gustafsson och hans relation med Svetlana.
Det här nämnde jag förra veckan. Ryktet går att Olof har "kvittrat" och svikit sitt barns mamma.
Vilket betyder att hon sitter anhållen för bl.a. valutasmuggling och bedrägeri i Spanien.
Stämmer det att "knasa" sitt barns mamma i sina kriminella handlingar, borde denna bli straffknullad av en slak negerballe.

Fruktansvärt om dottern blir avskild från mamman och skräckslagen hamna hos spanska myndigheter.
Tusan. En liten oskyldig flicka offras genom att Olof varken kan eller är en man som kan stå för sina bedrägerier. Ussssch vilken ynkrygg om denne blandat in Svetlana i sina tokerier. Usch vad jag ogillar honom.
Citera
2025-01-09, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Det här nämnde jag förra veckan. Ryktet går att Olof har "kvittrat" och svikit sitt barns mamma.
Vilket betyder att hon sitter anhållen för bl.a. valutasmuggling och bedrägeri i Spanien.
Stämmer det att "knasa" sitt barns mamma i sina kriminella handlingar, borde denna bli straffknullad av en slak negerballe.

Fruktansvärt om dottern blir avskild från mamman och skräckslagen hamna hos spanska myndigheter.
Tusan. En liten oskyldig flicka offras genom att Olof varken kan eller är en man som kan stå för sina bedrägerier. Ussssch vilken ynkrygg om denne blandat in Svetlana i sina tokerier. Usch vad jag ogillar honom.
Det du har skrivit är inte bara smaklöst, utan det skriker desperation. Att sprida obekräftade rykten och använda så grovt språk visar mer om dina egna brister än om Olof eller Svetlana. Om du verkligen bryr dig om barnet, kanske du borde lägga fokus på att diskutera saken som en vuxen istället för att kasta ur dig svammel som låter som något hämtat ur en dålig chatgrupp på nätet.

Förresten, den där avslutningen med “straffknullad” hur länge satt du och fnissade åt den innan du tryckte på "skicka"? Nästa gång kanske du borde spara dina skämt tills du är säker på att de faktiskt är roliga.
Citera
2025-01-09, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Det du har skrivit är inte bara smaklöst, utan det skriker desperation. Att sprida obekräftade rykten och använda så grovt språk visar mer om dina egna brister än om Olof eller Svetlana. Om du verkligen bryr dig om barnet, kanske du borde lägga fokus på att diskutera saken som en vuxen istället för att kasta ur dig svammel som låter som något hämtat ur en dålig chatgrupp på nätet.

Förresten, den där avslutningen med “straffknullad” hur länge satt du och fnissade åt den innan du tryckte på "skicka"? Nästa gång kanske du borde spara dina skämt tills du är säker på att de faktiskt är roliga.
Bara frågar dig? Är det en man som misstänks för grova brott och har barn med en kvinna, som blandar in henne? Oavsett vad, så är väl det sista att blanda in henne? Sedan ointressant ifall hon har varit medveten eller inte om bedrägerier. Fortfarande är det Olof som är misstänkt och borde EJ blanda in henne. För hon har ett litet barn att ta ansvar för.
Men hon har verkligen varit lika knäpp som Olof genom kvittra om sitt lyxiga liv i olika länder genom media.
Klart det väcker uppmärksamhet, frågor och granskningar ifrån myndigheter.
Var kommer hennes inkomster ifrån och kopplingen till Olofs bedrägerier?
Hade Svetlana varit smart, så skulle hon haft låg profil. Samt undvikit länder som kan anhålla och lämna ut henne till Spanien. "Högmod går före fall". Stämmer det?
Citera
2025-01-09, 08:02
Medlem
Citat:
Bara frågar dig? Är det en man som misstänks för grova brott och har barn med en kvinna, som blandar in henne? Oavsett vad, så är väl det sista att blanda in henne? Sedan ointressant ifall hon har varit medveten eller inte om bedrägerier. Fortfarande är det Olof som är misstänkt och borde EJ blanda in henne. För hon har ett litet barn att ta ansvar för.
Men hon har verkligen varit lika knäpp som Olof genom kvittra om sitt lyxiga liv i olika länder genom media.
Klart det väcker uppmärksamhet, frågor och granskningar ifrån myndigheter.
Var kommer hennes inkomster ifrån och kopplingen till Olofs bedrägerier?
Hade Svetlana varit smart, så skulle hon haft låg profil. Samt undvikit länder som kan anhålla och lämna ut henne till Spanien. "Högmod går före fall". Stämmer det?
Jaha, så du har gått från att spekulera till att leka moralens väktare nu? Visst, låt oss låtsas att du sitter på all fakta som både domstol och myndigheter saknar. Din logik är imponerande enkelspårig "hon borde ha haft låg profil". Jo, och vi andra borde kanske undvika internet när vi känner för att kasta sten i glashus?

Du verkar också ha svårt att bestämma dig. Är det Olof som är boven, eller Svetlana för att hon vågade ha ett Instagram-konto? Att leva ett liv som inte passar din standard av "låg profil" är knappast ett brott. Men tack för din kriminalteoretiska insats, jag är säker på att spanska myndigheter klarar sig utmärkt utan din analys.

Och nej, "högmod går före fall" stämmer inte alltid. Men i ditt fall kanske "kasta skit går före självinsikt" är en bättre version?
Citera
2025-01-09, 08:18
Medlem
Citat:

Inte för att försvara Olof men den som ger sig in i leken får leken tåla.
Svetlana hade inget emot att låta sig bli försörjda av Olofs brottsliga pengar. Fortsätt att spendera helt öppet brottsliga pengar efter Olofs gripande.
Hon är redan inblandad.
Citera
2025-01-09, 09:13
Medlem
[quote=dazzy|90646570]Inte för att försvara Olof men den som ger sig in i leken får leken tåla.
Svetlana hade inget emot att låta sig bli försörjda av Olofs brottsliga pengar. Fortsätt att spendera helt öppet brottsliga pengar efter Olofs gripande.
Hon är redan inblandad.[/QUOTE

En idiot som Olof finns det otal av i Sverige. Skillnaden är att hustrur/mödrar till deras barn är inblandade i bedrägerier och skyltar med allt lyxliv genom media, är väl ovanligt?
Vem är största idioten i tanke som handlng, när det gäller Olof och Svetlana?
En tokstolle som tror sig vara "big king" genom media och framställa sig som smartare än alla andra?
Eller Svetlana som skyltar om sitt lyxliv i olika länder utan att ha täckning för sitt ekonomiska leverne?

Är dessa tokstollar vuxna, bra föräldrar och känner omsorg om deras oskyldiga barn med dess behov?
Enligt mig, hade jag nog agerat annorlunda och lagt fokus barnets behov före mina tokiga fåfängas skull.
Låt dessa få långvariga straff, genomlida smärtan de bidragit till offren och bli vuxna till ansvar för deras handlingar,
Citera
2025-01-13, 22:32
Medlem
HRTs avatar
[quote=Ktbocken|90646912]
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Inte för att försvara Olof men den som ger sig in i leken får leken tåla.
Hon är redan inblandad.[/QUOTE

En idiot som Olof finns det otal av i Sverige. Skillnaden är att hustrur/mödrar till deras barn är inblandade i bedrägerier och skyltar med allt lyxliv genom media, är väl ovanligt?
Vem är största idioten i tanke som handlng, när det gäller Olof och Svetlana?
En tokstolle som tror sig vara "big king" genom media och framställa sig som smartare än alla andra?
Eller Svetlana som skyltar om sitt lyxliv i olika länder utan att ha täckning för sitt ekonomiska leverne?

Är dessa tokstollar vuxna, bra föräldrar och känner omsorg om deras oskyldiga barn med dess behov?
Enligt mig, hade jag nog agerat annorlunda och lagt fokus barnets behov före mina tokiga fåfängas skull.
Låt dessa få långvariga straff, genomlida smärtan de bidragit till offren och bli vuxna till ansvar för
deras handlingar,

De är egentligen förståndshandikappade och borde omyndigförklaras med en god man
Sen skulle de kastreras då de inte klarar av barn eller sig själva.
Det finns kräk och kriminella och både och här ser vi Trash inget annat
Bunta ihop o slå ihjäl sa Lars Ekborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in