2024-08-29, 23:56
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Är det inte bättre att du bidrar till tråden istället för att kritisera alla som skriver.
Det vore något nytt efter 91k inlägg från den där.
Citera
2024-08-30, 01:41
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Logistiken att föra över någon är inte så enkel som att ge Olof en biljett och off you go. Skall US Marshals/FBI komma över och plocka honom skall dessa godkännas av Spanien (säkerhet) och transporter skall arrangeras av olika slag.

Jag kan nog garantera samtliga här i denna tråd att Spanien inte vill annat än att bli av med honom av väldigt många olika orsaker.

Kan vi hoppas på svart huva och vuxenblöja för Golof under flighten?
Citera
2024-08-30, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att bemöta dumma kommentarer och idioter som horstämplar en kvinna de inte vet något om ÄR att bidra till tråden.

Så nu vill du påstå att kvinnor i Ryssland ägs av familjen och inte är självständiga att välja sina egna partners?

Det är nog du som behöver en liten tur utanför Sundbyberg.
Så jag antar att du känner Svetlana väl, med tanke på hur passionerat du försvarar henne. Eller gillar du bara att leka riddare?
Citera
2024-08-30, 08:55
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen

Nej, det är ingen Guantanamo transport precis och Olof är ingen vidare high-value target där FBI hyr in ett privatplan heller precis.

Han kommer att flyga reguljärt och eskorterad av 2st FBI eller US Marshalls. Är Olof smart, och han vill dra ut på det, så kan han när han boardar planet ställa till en så stor scen så att kaptenen vägrar ha honom ombord.

Kaptenen är informerad om denna transport i förväg och går alltid fram till sällskapet för att kolla att allt är under kontroll. Värdinnor och andra likaså. Skulle det vara kaos eller Olof är extremt upprörd så kan kaptenen neka och transporten blir således uppskjuten.

Men det är egentligen bara att skjuta upp the oundvikliga.
Citera
2024-08-30, 12:10
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Nej, det är ingen Guantanamo transport precis och Olof är ingen vidare high-value target där FBI hyr in ett privatplan heller precis.

Han kommer att flyga reguljärt och eskorterad av 2st FBI eller US Marshalls. Är Olof smart, och han vill dra ut på det, så kan han när han boardar planet ställa till en så stor scen så att kaptenen vägrar ha honom ombord.

Kaptenen är informerad om denna transport i förväg och går alltid fram till sällskapet för att kolla att allt är under kontroll. Värdinnor och andra likaså. Skulle det vara kaos eller Olof är extremt upprörd så kan kaptenen neka och transporten blir således uppskjuten.

Men det är egentligen bara att skjuta upp the oundvikliga.

Så om Golof konstrar kan det bli huva och vuxenblöja i förlängningen?
Citera
2024-08-30, 13:20
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Så om Golof konstrar kan det bli huva och vuxenblöja i förlängningen?

Du har tittat för mycket på filmer.
Citera
2024-08-30, 14:30
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Du har tittat för mycket på filmer.
Jag var lite inne på att det kan bli lite läckage om man haft en telefon förvarad där det talas om i tråden och där solen aldrig skiner.

Då kan väl vuxenblöja vara bra?

Ja. Jag har kanske tittat för mycket på film.
Citera
2024-08-30, 18:20
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Jag var lite inne på att det kan bli lite läckage om man haft en telefon förvarad där det talas om i tråden och där solen aldrig skiner.
Om han påstår att han ger intervjuer från en insmugglad telefon som göms i någons röv kan du vara säker på att det i verkligheten handlar om att han har 20 minuters telefontid i häktet två gånger i veckan.
Citera
2024-08-30, 18:47
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:

Då kan väl vuxenblöja vara bra?

Ja. Jag har kanske tittat för mycket på film.

Roberto har tydligen köpt rättigheterna, snart hos en bio nära dig.

https://www.imagevenue.com/ME1905XD
Citera
2024-08-30, 18:52
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Roberto har tydligen köpt rättigheterna, snart hos en bio nära dig.

https://www.imagevenue.com/ME1905XD
Det ser ut att vara en tung rulle.

Betalar man extra för övervikt på Conair?

Golof ryms väl inte i bara ett säte i galärklassen på ett vanligt plan?

Edit: Jag reste med ett leende på 'det andra Conair' någon gång på det glada 80-talet.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Conair_of_Scandinavia
Senast redigerad av ursprungligen 2024-08-30 kl. 18:56.
Citera
2024-08-31, 08:05
Medlem
Citat:

Skulle varit nice med en Con Air bur och massa kedjor , lite festligt.
Citera
2024-08-31, 08:29
Medlem
Muppetys avatar
Kanske en dum fråga, men vad är en "con air" för nått? Eller är det filmen ni syftar på (har inte sett den, googlade o fick bara upp att det fanns en film som heter så)?
Senast redigerad av Muppety 2024-08-31 kl. 08:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in