2024-01-18, 23:00
Svetlana har raderat alla sina inlägg på Instagram. Har hon inte varit väldigt tyst på sistone?

Känns som hennes bipolärt maniska episod nått sitt slut. Hon skulle ju dela genombrytande nyheter om Olof som skulle sätta oss alla på plats.
Citera
2024-01-18, 23:04
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Svetlana har raderat alla sina inlägg på Instagram. Har hon inte varit väldigt tyst på sistone?

Känns som hennes bipolärt maniska episod nått sitt slut. Hon skulle ju dela genombrytande nyheter om Olof som skulle sätta oss alla på plats.

Vad har hon för Instagram?

Misstänker att hon raderar alla sin offentliga historia med Olof. Förbereder sig helt enkelt att kunna göra plats för en ny man som sponsor/sugar daddy.
Citera
2024-01-18, 23:07
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Vad har hon för Instagram?

Misstänker att hon raderar alla sin offentliga historia med Olof. Förbereder sig helt enkelt att kunna göra plats för en ny man som sponsor/sugar daddy.

svetlana_gustafsson

En annan teori är att försvarsadvokaten som är expert på grejer under vatten kanske inte var ett snille så nu har utredningen vuxit till att omfatta Svetlana den svettiga.

Hon har tidigare svarat på vad folk sagt här i tråden så vi får väl se nu om det kommer en till story om vilken boss Olof är i häktet, hur rent det är och hur mycket sexy time han får.
Citera
2024-01-19, 01:13
Medlem
Kan någon beskriva vad han sitter häktad för? Har varit off tråden väldigt länge. Visade det sig att allt han snackade om var sant och nu åker han dit som Pablo?
Citera
2024-01-19, 02:16
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Kan någon beskriva vad han sitter häktad för? Har varit off tråden väldigt länge. Visade det sig att allt han snackade om var sant och nu åker han dit som Pablo?
Grov penningtvätt, smuggling, bedrägeri och urkundsförfalskning.

Smugglingen gäller tre konstverk ,Picasso som hittats i en bil. Där säger åtalet att OG tillhör en internationell konstsmugglarliga.
Alla punkter känns väldigt futtiga, inget man borde få sitta inne för.
Citera
2024-01-19, 02:20
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Ja jäklar vilket nätverk Olof och El tjacko.

Citat:
Ursprungligen postat av buffay.p
Får man fråga vilka som ingår i Olofs världsomspännande och högt respekterade nätverk? Förutom Trump och Putin då som vi alla vet är BFF med Olof.

Fan snackar ni för goja? Har ni glömt Georg och Lokal? Och Grizzly!!!
Citera
2024-01-19, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Grov penningtvätt, smuggling, bedrägeri och urkundsförfalskning.

Smugglingen gäller tre konstverk ,Picasso som hittats i en bil. Där säger åtalet att OG tillhör en internationell konstsmugglarliga.
Alla punkter känns väldigt futtiga, inget man borde få sitta inne för.

Där ser man vet inte vad straff graden är för sådant i USA. Men kan det inte bli grovt om de lurat åt sig väldigt mycket pengar? Har sätt krypto scammers som fått sjuka straff i USA. För det är väl där han döms eller har jag fel?
Citera
2024-01-19, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej

Ha är lokal en i Olofs gäng nu ? 😂😂
Citera
2024-01-19, 02:27
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Där ser man vet inte vad straff graden är för sådant i USA. Men kan det inte bli grovt om de lurat åt sig väldigt mycket pengar? Har sätt krypto scammers som fått sjuka straff i USA. För det är väl där han döms eller har jag fel?
Smugglingsstoryn hade sitt ursprung ifrån Frankrike. Sen får man väl skicka sina egna pengar vart man vill.
Jag trodde det hade mer IRS att göra, att han inte skattat helt enkelt.

Citat:
– Utan Escobar, när jag hade mitt lånebolag fick jag konstant in över en miljon dollar i månaden. Det var bara min lånefirma. Efter det så är det mesta kanske tolv miljoner dollar, men då är det på två, tre dagar, inte ens en månad
https://nyheter24.se/nyheter/1126849...iljon-i-veckan
Citera
2024-01-19, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Smugglingsstoryn hade sitt ursprung ifrån Frankrike. Sen får man väl skicka sina egna pengar vart man vill.
Jag trodde det hade mer IRS att göra, att han inte skattat helt enkelt.

https://nyheter24.se/nyheter/1126849...iljon-i-veckan

12 mille dollar är ganska mycket pengar att trolla bort. Då borde det kunna bli grovt straff eller?
Citera
2024-01-19, 09:53
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej

😁 Lokal kan vi nog räkna bort, åker snart till Raqqa och försöker återuppliva IS på egen hand.
Citera
2024-01-19, 11:30
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
svetlana_gustafsson

En annan teori är att försvarsadvokaten som är expert på grejer under vatten kanske inte var ett snille så nu har utredningen vuxit till att omfatta Svetlana den svettiga.

Är det någon som vet om det är en offentlig gratis försvarsadvokat, eller hade Olof helt enkelt verkligen inte råd med något bättre?

Är grymt förvånad över att han inte valt flera av de bästa i branschen, och istället verkat fått en så tveksam advokat som känns som uppfiskad ur rännstenen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in