2011-01-27, 17:29
Medlem
thebigmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Compantino
Källa?

Tja, du kan ju försöka hitta på en jävla massa miljoner döda människor och övertyga ännu fler miljoner människor att de sett saker som aldrig inträffat och se om det funkar

Människor som du äcklar mig.
2011-01-27, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Du svarade aldrig på min fråga, nutjob.

Du har aldrig ställt någon fråga!

Vad ska jag svara på? Vad har din -far berättat? Hur han såg 6 miljoner judar systematiskt gasas ihjäl? Eller hur 200 judar blev bortförda och användes som arbetskraft i ett arbetsläger?
2011-01-27, 17:33
Medlem
LaziOnes avatar
Citat:

Vad ska jag svara på? Vad har din -far berättat? Hur han såg 6 miljoner judar systematiskt gasas ihjäl? Eller hur 200 judar blev bortförda och användes som arbetskraft i ett arbetsläger?

Kan du förklara varför 6 miljoner judar spårlöst försvann från jordens yta?

Medlem
fraKturs avatar
Citat:

Är du helt retarderad, det är en klar frågeställning i mitt inlägg.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thebigmachine
Tja, du kan ju försöka hitta på en jävla massa miljoner döda människor och övertyga ännu fler miljoner människor att de sett saker som aldrig inträffat och se om det funkar

Människor som du äcklar mig.

Man kan aldrig lita på ett vittne. Hur mycket man än vill. Speciellt inte på en jude, det hoppas jag vi båda vet mycket väl.

Och vad har dessa människor att berätta? Att de såg 6 miljoner människor systematiskt gasas ihjäl med odödlig gas? Knappast.
2011-01-27, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaziOne
Kan du förklara varför 6 miljoner judar spårlöst försvann från jordens yta?

Det är omöjligt att bevisa. Förintelsen är inget annat än en industri. Du är hjärntvättad.
2011-01-27, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Är du helt retarderad, det är en klar frågeställning i mitt inlägg.

Ställ frågan igen då. Men det var ingen fråga.

Vad som är intressant är hur det skulle vara ett problem om nu ett antal miljoner parasiter skulle försvinna från jordens yta? Vad skulle problemet vara? Judarna har ju inget annat varit än roten till det onda ju!
2011-01-27, 17:37
Medlem
LaziOnes avatar
Citat:
Det är omöjligt att bevisa. Förintelsen är inget annat än en industri. Du är hjärntvättad.

Jo judarna kom på allt bara för att de skulle få Israel och sedan smida en ondskefull plan för att ta över världen...

2011-01-27, 17:41
Bannlyst
Citat:
Jo judarna kom på allt bara för att de skulle få Israel och sedan smida en ondskefull plan för att ta över världen...

Det är fel från att utgå att ''Förintelsen'' är en bluff och industri. Problemet börjar längre bak, på 1600-talet när liberalerna släppte ut dessa parasiter från sina ghetton (''ghetton''). Hur tackade dem oss? Jo, genom att ockupera alla europeiska institut och jobba för att ersätta den västerländska kulturen med judaiserade smutskultur. Läs historia, lilla du.
2011-01-27, 17:42
Medlem
LaziOnes avatar
Citat:
Det är fel från att utgå att ''Förintelsen'' är en bluff och industri. Problemet börjar längre bak, på 1600-talet när liberalerna släppte ut dessa parasiter från sina ghetton (''ghetton''). Hur tackade dem oss? Jo, genom att ockupera alla europeiska institut och jobba för att ersätta den västerländska kulturen med judaiserade smutskultur. Läs historia, lilla du.

Och kan du ge några oberoende källor på detta?
2011-01-27, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Hursa? Du frågar efter hur vi firar förintelsen, dem svarar varför (berättigad fråga), du blir arg (inte berättigat).

Vad vill du egentligen få ut av tråden?
Jag blir verkligen inte arg på någon här inne!

Citat:
Vem har påstått att negrer äger någon media, din analgris?

Missade att du skrev "om". I vilket fall så är det inget som ska tas i den här tråden. Ditt ordval höjer inte din trovärdighet, får jag fråga om det inte är så att herrn bara sitter här och skojar med oss?

Tillbaka on topic: Är det ingen som firar idag? Såg någonstans att att någon ifrågasatte varför jag inte firar på någon av männens födelsedag istället. Mitt svar är att det gör jag, jag kände bara att det behövdes en samlingsdag för detta!

Ingen som har några filmtips, kanske vill någon dela med sig av lite lyrik?
2011-01-27, 17:47
Bannlyst
Citat:
Och kan du ge några oberoende källor på detta?

Finns inga ''oberoende'' källor och det vet du mycket väl. Gör som jag, läs 400 böcker om ämnet och dra din slutsats.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in