2011-01-27, 17:11
Medlem
thebigmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Compantino
Kära du, bara för att judarna påstår att en ''Förintelse'' skett på deras egna folk behöver detta inte vara sant.

Tänk dig om negrer skulle äger 80 % av amerikansk media, driva de starkaste lobbygrupperna i världen och kontrollerar all världens finans. Hur svårt skulle det vara att hitta på historiska sagor. Inte särskilt.

Jo, det vore svårt. Mycket svårt.
2011-01-27, 17:12
Medlem
zodiac08s avatar
Jag firar det inte eftersom jag inte kan förstå hur man kan fira mord och folkmord
2011-01-27, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thebigmachine
Jo, det vore svårt. Mycket svårt.

Källa?
2011-01-27, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Det är inte dödsoffren i sig, utan männen bakom själva prestationen som jag väljer att ägna en tanke åt.

Vilka negrer äger 80% av amerikansk media? Har aldrig hört att negrer skulle äga något sådant.
Förintelsens sanningshalt behövs inte tas i denna tråden. Om du inte tror på förintelsen kan du väl fira något annat som är någorlunda liknande ämnesmässigt?

Vem har påstått att negrer äger någon media, din analgris?
2011-01-27, 17:14
Medlem
fueones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jukkapower
Hej!(På moderators förslag startas tråden här)

Idag är det som vissa vet, minnesdag för förintelsens offer. Här på Flashback har vi istället en minnesdag för själva förintelsen, och frågan står i rubriken.

Själv tänker jag sätta mig ner med en god bok relaterad till ämnet. Efter det kanske äta lite traditionsenlig mat för att sedan sätta mig ned och ägna några tankar åt Hitler, Himmler och alla modiga soldater som gjorde det hela möjligt.

Hur firar ni förintelsen?
Tack och sieg!

Jag är inte nazist, hatar bara judar av någon anledning...
Jag tar mig en snus och fortsätter surfa antar jag ? Kanske spelar någon timme, själv tycker jag att svinen förtjänade det även om det inte tillhör tråden.
2011-01-27, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fraKtur
Hur förklarar det att min gammelfarfar har berättat om de saker han upplevde i Polen? Han är inte jude, eller har judiskt påbrå.

Jag skäms så extremt mycket att ens vara på samma forum som dig.

Fortsätt skämmas!

Citat:
Within five minutes, any intelligent, open-minded person can be convinced that the Holocaust gassings of World War II are a profitable hoax.

http://www.biblebelievers.org.au/holohoax.htm
2011-01-27, 17:16
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Vem har påstått att negrer äger någon media, din analgris?

Varför svarar du mig inte?
2011-01-27, 17:18
Bannlyst
Citat:
Varför svarar du mig inte?

Se ovanför.
2011-01-27, 17:19
Medlem
Krollums avatar
Kan vi ta hela Judenmaktens vara och icke vara i dom trådarna, orkar inte att blåögda idioter skriker ut hur hemskt det är när man har läst Bonniers skolböcker hela livet.

ONT: Jag ska som jag skrev i en tidigare tråd, spotta på en synagoga och röka en spliff troligtvis
2011-01-27, 17:19
Medlem
Tiberius.s avatar
Citat:
Hur förklarar det att min gammelfarfar har berättat om de saker han upplevde i Polen? Han är inte jude, eller har judiskt påbrå.

Jag skäms så extremt mycket att ens vara på samma forum som dig.

Min spontana gissning är helt enkelt att din gammelfarfar har livlig fantasi, då hans tårdrypande berättelser om sina så kallade erfarenheter och upplevelser i ett krigsdrabbat Polen antagligen endast hyser ett enkelt syfte, nämligen som godnattsagor för ett lättskrämt litet barn som dig...

Hur som helst, finns ingen anledning att fira ännu en dag i fantasins tecken...

/ Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2011-01-27 kl. 17:55.
2011-01-27, 17:24
Medlem
tapirs avatar
Självklart lyssnar jag på tysk marschmusik och Landser hela dagen också.
2011-01-27, 17:25
Medlem
fraKturs avatar
Citat:
Se ovanför.

Du svarade aldrig på min fråga, nutjob.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem