Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Hällde diskmedel och doftsprej. Då försvann lukten. Sen körde jag varmt vatten (helst koka) för att döda bakterier. Funkar bra nu. Sen kan man ju ta i disken efteråt. Jag glömde min typ två veckor då jag reste bort......
Haha wtf? Hur många år sedan var det jag hade problem med min shaker? måste ju varit över 1,5 år gammalt inlägg eller liknande (osäker hur man riktigt söker i just detta forum på mina inlägg).
Nåväl, jag hittade min shaker som jag beskrev om i denna tråd för några veckor sedan, och den luktade inte mera i alla fall. Dock har jag inte använt den men funderar på göra det nu då den jag köpte för några månader sedan har jag glömt hos flickvännen åter igen.
Ska testa hälla kokande vatten och diskmedel ifall det nu vore finnas bakterier kvar eller liknande.
----
Sedan undrar jag själv om liksom vart man kan fråga om hur man söker på egna inlägg i ens tråd samt om vart man kan lägga förslag om nya idéer?
Jag fick idén om att det vore smart om det var så att när man blir citerad av någon, att i citatet där det står "ursprungligen postad av $användarnamn" så ska man kunna klicka på denna text för att komma till det inlägget som är citerat. Vore inte det bra?