2013-03-06, 21:02
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partiledaren
Det brinner just nu på Medeltidens värld i Götene.

Tänkte starta en tråd om det, jag tror att det är någon som (tänt på) är trött på kommunens slöseri med skattepengar (ca 100 miljoner), men det kan ju lika gärna vara ett olycksfall.
Tråden kan startas i delforum Olycksfall. Om du inte har belägg för att det är anlagt är Olycksfall bättre än ABoK.
Citera
2013-03-06, 22:24
Medlem
Behöver få tag på information om läkemedel, typ fass.se fast på engelska/tyska etc. Var lägger jag den tråden?
Citera
2013-03-07, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anna28
Behöver få tag på information om läkemedel, typ fass.se fast på engelska/tyska etc. Var lägger jag den tråden?

Eftersom det rör sig om information om läkemedel så borde Medicin och Hälsa vara rätt forum.

https://www.flashback.org/f97
Citera
2013-03-07, 11:31
Medlem
Argh123s avatar
Tips på förbättring av forumet. Gällande peemunation av trådar
Citera
2013-03-07, 11:33
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Tips på förbättring av forumet. Gällande peemunation av trådar
Om Flashback
Sök innan så att inget liknande förslag givits...
Citera
2013-03-07, 11:33
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Min tränings-shaker stinker efter jag haft mjölk och whey80 tillskott i den, glömde diska/skölja ur den från senast jag tränade (typ 4 dar sedan).
Nu stinker det rejält ur den och måste få bort det.
Vart kan jag fråga detta?

Hällde diskmedel och doftsprej. Då försvann lukten. Sen körde jag varmt vatten (helst koka) för att döda bakterier. Funkar bra nu. Sen kan man ju ta i disken efteråt. Jag glömde min typ två veckor då jag reste bort......
Citera
2013-03-07, 12:03
Medlem
Argh123s avatar
Nä, jag hittade inte. Läs spoiler koden;
Jag vill både som på hemsidan och i appen kunna prenumerera på trådar. Kan jag det, ja!
MEN, jag har som två förslag;

Citat:
t1308197, siffrorna är väl ID nummret till tråden och p18 betyde page 18?
EDIT: Ursäkta att det blev tre raka poster
Citera
2013-03-13, 09:59
Medlem
Jag har problem med min dator.
Kan bara skriva någon minut innan det dyker upp reklam över hela sidan och så
håller det på hela tiden.
Speciellt Hemulen som det görs reklam om här på forumet kommer upp ett antal
gånger per dag.

Var lägger jag min fråga för att få bort detta ?

Tack på förhand !
Citera
2013-03-13, 12:25
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transversum
Jag har problem med min dator.
Kan bara skriva någon minut innan det dyker upp reklam över hela sidan och så
håller det på hela tiden.
Speciellt Hemulen som det görs reklam om här på forumet kommer upp ett antal
gånger per dag.

Var lägger jag min fråga för att få bort detta ?

Tack på förhand !

Det låter som problemet ligger under din webbläsare, te.x saknad Adblock. Du söker efter din webbläsare så finner du supporttråd som avser din webbläsare.

Te.x sökord -> Chrome -> tråd -> https://www.flashback.org/t2009315
Citera
2013-03-19, 12:42
Bannlyst
Jag tänker posta en tråd där vissa sportprofiler är med i en porrsajt (o)frivilligt, men har ingen aning om jag ska placera tråden.

Vad skulle ni ha gjort om ni vore i samma situation?
Citera
2013-03-19, 14:10
Medlem
Adobes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Hällde diskmedel och doftsprej. Då försvann lukten. Sen körde jag varmt vatten (helst koka) för att döda bakterier. Funkar bra nu. Sen kan man ju ta i disken efteråt. Jag glömde min typ två veckor då jag reste bort......
Haha wtf? Hur många år sedan var det jag hade problem med min shaker? måste ju varit över 1,5 år gammalt inlägg eller liknande (osäker hur man riktigt söker i just detta forum på mina inlägg).
Nåväl, jag hittade min shaker som jag beskrev om i denna tråd för några veckor sedan, och den luktade inte mera i alla fall. Dock har jag inte använt den men funderar på göra det nu då den jag köpte för några månader sedan har jag glömt hos flickvännen åter igen.

Ska testa hälla kokande vatten och diskmedel ifall det nu vore finnas bakterier kvar eller liknande.

----

Sedan undrar jag själv om liksom vart man kan fråga om hur man söker på egna inlägg i ens tråd samt om vart man kan lägga förslag om nya idéer?
Jag fick idén om att det vore smart om det var så att när man blir citerad av någon, att i citatet där det står "ursprungligen postad av $användarnamn" så ska man kunna klicka på denna text för att komma till det inlägget som är citerat. Vore inte det bra?
Citera
2013-03-19, 14:27
Medlem
Zoms avatar
Citat:
Sedan undrar jag själv om liksom vart man kan fråga om hur man söker på egna inlägg i ens tråd
Gå in i ämnet, sen i sökrutan väljer du "sök i detta ämne" och skriver a:användarnamn sen vad du söker efter.
Citat:
samt om vart man kan lägga förslag om nya idéer?
Jag fick idén om att det vore smart om det var så att när man blir citerad av någon, att i citatet där det står "ursprungligen postad av $användarnamn" så ska man kunna klicka på denna text för att komma till det inlägget som är citerat. Vore inte det bra?
Förslag läggs vanligtvis i Om flashback, men detta förslaget har varit uppe förut vill jag minnas.

(och jo, det vore jättesmidigt tycker jag).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in