2011-08-23, 18:58
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Om man har en fråga angående storken i "-Var kommer barn från? -Storken kommer med dom" vart ska man placera den?
Citera
2011-08-23, 19:43
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Om man har en fråga angående storken i "-Var kommer barn från? -Storken kommer med dom" vart ska man placera den?
Skulle kunna vara Historia eller Barn och familj
Citera
2011-09-01, 00:35
Medlem
EdgeofEndings avatar
Jag har en macbook som jag kör windows i en emulator, och jag har lite problem när jag ska spela spel på windows(emulator, så jag kör windows inuti os x).

Var ska man fråga efter hjälp för det?
Citera
2011-09-01, 00:49
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdgeofEnding
Jag har en macbook som jag kör windows i en emulator, och jag har lite problem när jag ska spela spel på windows(emulator, så jag kör windows inuti os x).

Var ska man fråga efter hjälp för det?

Programvara Mac låter väl vettigt? Du använder ju ett macprogram som du kör windows i.
Citera
2011-09-10, 20:12
Medlem
Gotts avatar
Jag undrar var jag ska placera en tråd som berör en folkgrupps utbredning i ett land?
Citera
2011-09-13, 22:57
Medlem
TheTallGnomes avatar
Funderade på att starta en tråd om Trichophagia, någon som har en ide om vart jag skulle kunna lägga den?
Citera
2011-09-13, 23:06
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTallGnome
Funderade på att starta en tråd om Trichophagia, någon som har en ide om vart jag skulle kunna lägga den?

Skulle säga Medicin och hälsa eller Psykologi och psykiatri
Senast redigerad av .ZoeJane. 2011-09-13 kl. 23:08.
Citera
2011-09-13, 23:15
Medlem
TheTallGnomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Skulle säga Medicin och hälsa eller Psykologi och psykiatri
Tack för snabbt svar, uppskattar det!
Jag skapade nyss tråden!
Senast redigerad av TheTallGnome 2011-09-13 kl. 23:24.
Citera
2011-09-15, 22:17
Medlem
Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gott
Jag undrar var jag ska placera en tråd som berör en folkgrupps utbredning i ett land?

Jag har hittat vad jag sökte. Men jag tror (och tipsar andra) att en sådan tråd ska placeras i Socialantropologi, etnologi och sociologi.
Citera
2011-09-18, 03:30
Medlem
bombaccis avatar
Jag skulle vilja fråga, om vart någonstans aligatortänderna som säljs på nätet kommer ifrån och hur de har kommit hit? Alltså att de är från aligatorer förstår jag men undrar typ om djuret har dödats enbart för det eller har man tagit tänderna från gamla döda djur? osv.

Vet dock inte vart en sådan tråd/fråga skulle platsa någonstans...
Citera
2011-09-18, 09:31
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jag skulle vilja fråga, om vart någonstans aligatortänderna som säljs på nätet kommer ifrån och hur de har kommit hit? Alltså att de är från aligatorer förstår jag men undrar typ om djuret har dödats enbart för det eller har man tagit tänderna från gamla döda djur? osv.

Vet dock inte vart en sådan tråd/fråga skulle platsa någonstans...
Kanske i Ekologi, natur, djur och växter
Citera
2011-09-18, 13:20
Medlem
bombaccis avatar
ok tänker mig att det mer är en "mode" grej samt etisk diskussion, Typ etik kring kläder o liknande. Känns lite fel att lägga en sån tråd där om man inte ska trolla. Men kan testa senare. tack för svaret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in