Jag har en macbook som jag kör windows i en emulator, och jag har lite problem när jag ska spela spel på windows(emulator, så jag kör windows inuti os x).
Jag har en macbook som jag kör windows i en emulator, och jag har lite problem när jag ska spela spel på windows(emulator, så jag kör windows inuti os x).
Var ska man fråga efter hjälp för det?
Programvara Mac låter väl vettigt? Du använder ju ett macprogram som du kör windows i.
Jag skulle vilja fråga, om vart någonstans aligatortänderna som säljs på nätet kommer ifrån och hur de har kommit hit? Alltså att de är från aligatorer förstår jag men undrar typ om djuret har dödats enbart för det eller har man tagit tänderna från gamla döda djur? osv.
Vet dock inte vart en sådan tråd/fråga skulle platsa någonstans...
Jag skulle vilja fråga, om vart någonstans aligatortänderna som säljs på nätet kommer ifrån och hur de har kommit hit? Alltså att de är från aligatorer förstår jag men undrar typ om djuret har dödats enbart för det eller har man tagit tänderna från gamla döda djur? osv.
Vet dock inte vart en sådan tråd/fråga skulle platsa någonstans...
ok tänker mig att det mer är en "mode" grej samt etisk diskussion, Typ etik kring kläder o liknande. Känns lite fel att lägga en sån tråd där om man inte ska trolla. Men kan testa senare. tack för svaret.