Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-27, 13:51
  #121
Medlem
Hej! Jag vill starta en tråd om mitt projektarbete. Jag vill föreläsa, men jag vet inte om vad riktigt. Det ska handla om att förändra ungdomar, till det bättre, och vara nån slags influens,

vart ska jag skapa en sån tråd någonstans?

poeten93
Citera
2011-03-27, 16:51
  #122
Medlem
-akol-s avatar
Tänkte starta en tråd där jag har lite frågor angående att bygga en egen dyklampa. Ska jag lägga den i "Sista utvägen"?
Citera
2011-03-27, 19:01
  #123
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poeten93
Hej! Jag vill starta en tråd om mitt projektarbete. Jag vill föreläsa, men jag vet inte om vad riktigt. Det ska handla om att förändra ungdomar, till det bättre, och vara nån slags influens,

vart ska jag skapa en sån tråd någonstans?

poeten93
Barn och familj eller Relationer och samlevnad: allmänt
Citera
2011-03-27, 19:02
  #124
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -akol-
Tänkte starta en tråd där jag har lite frågor angående att bygga en egen dyklampa. Ska jag lägga den i "Sista utvägen"?
Kanske Fysik, matematik och teknologi
Citera
2011-03-28, 13:20
  #125
Medlem
Jag använde mig av sökfunktionen, men det visade sig att det finns 3 lämpliga forumsdelar för mitt problem. Ingen har dock samma problem som mig, så jag behöver starta en ny tråd.

Om man vill starta en tråd som berör filer som försvinner ”spårlöst” från datorn, var vänder man sig då? Det handlar om musikfiler som först försvann från hårddisken, sedan började filer försvinna vid nerladdning. Det handlar inte om att de hamnar i ”fel” mapp, utan de försvinner helt från hårddisken. Det visar i alla fall ”Sök” som inte kan hitta filerna någonstans på hårddisken.

Ska jag satsa på Datoranvändning - Windows (jag använder Windows), Fildelning-forat eller Övriga dator- och IT-diskussioner?
Citera
2011-03-28, 13:26
  #126
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyZorro
Jag använde mig av sökfunktionen, men det visade sig att det finns 3 lämpliga forumsdelar för mitt problem. Ingen har dock samma problem som mig, så jag behöver starta en ny tråd.

Om man vill starta en tråd som berör filer som försvinner ”spårlöst” från datorn, var vänder man sig då? Det handlar om musikfiler som först försvann från hårddisken, sedan började filer försvinna vid nerladdning. Det handlar inte om att de hamnar i ”fel” mapp, utan de försvinner helt från hårddisken. Det visar i alla fall ”Sök” som inte kan hitta filerna någonstans på hårddisken.

Ska jag satsa på Datoranvändning - Windows (jag använder Windows), Fildelning-forat eller Övriga dator- och IT-diskussioner?

Jag skulle säga Datoranvändning - Windows.
Citera
2011-03-28, 17:54
  #127
Medlem
Var ska jag lägga tråden som handlar om hur man fuskar med skånetrafikens SMS-betalningssystem?
Citera
2011-03-28, 18:08
  #128
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GutiHAZ
Var ska jag lägga tråden som handlar om hur man fuskar med skånetrafikens SMS-betalningssystem?

Det finns en hel del trådar om det.
https://www.flashback.org/sok/SMS-biljett
Citera
2011-03-31, 01:16
  #129
Medlem
NotCereals avatar
Jag vill starta en tråd där folk får ange vilket land de skulle förinta och varför om de var tvungna att välja ett. Vart placerar jag den?
Citera
2011-03-31, 08:07
  #130
Medlem
EcstasyRisings avatar
Har mer en fråga, än en trådstart så vet inte ens om den passar på flashback:
"Hur högt avstånd (brofäste m.m) måste man hoppa ifrån/slänga någon ifrån för att vara säker på att dö/döda?"

Fysik kanske?
Citera
2011-03-31, 08:14
  #131
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotCereal
Jag vill starta en tråd där folk får ange vilket land de skulle förinta och varför om de var tvungna att välja ett. Vart placerar jag den?

Låter lite som ett Laidbackämne...
Citera
2011-03-31, 08:16
  #132
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstasyRising
Har mer en fråga, än en trådstart så vet inte ens om den passar på flashback:
"Hur högt avstånd (brofäste m.m) måste man hoppa ifrån/slänga någon ifrån för att vara säker på att dö/döda?"

Fysik kanske?

Ja fysik eller Medicin och hälsa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback