2013-05-13, 23:09
Citat:
Nä, peppar peppar. Jovars, bättre än någonsin faktiskt.
Ursprungligen postat av l0l
Tråkigt att höra! Fick du diabetes eller så av det? Verkar som du mår tipptopp nu iaf
Är rätt bekant med sjukdomen och vissa gånger vet läkarna inte varför man får det men det är oftast a-lagarna, om man nu kan säga så.
Är rätt bekant med sjukdomen och vissa gånger vet läkarna inte varför man får det men det är oftast a-lagarna, om man nu kan säga så.
Jag tillhör kategorin där de inte vet och det var ganska många år sen jag hade det sist.
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Kör en liten uppdatering, min syn på saken.
Lördagen stämmer. Kalksalpeter blev besviken på min ansiktsform och jag blev besviken på att Pankis inte var jugge. Fick fantastiska genomgångar och blev utskrattad för min ryckteknik.
Kalksalpeter stal mitt kvitto på hotellet och vet nu mitt riktiga namn.
På söndagen var det jag och två till. Tramsade mest och körde lite husmorsgymnastik (fick en genomgång av trx och magträningar), samt lekte med skelettet igen. När Pez tröttnat på mig och försvann körde jag ryck, vändningar och badade ångbastu.
Överlag mycket lärorikt och intensivt. Trodde aldrig att det var så här jävla svårt att träna på riktigt.
Lördagen stämmer. Kalksalpeter blev besviken på min ansiktsform och jag blev besviken på att Pankis inte var jugge. Fick fantastiska genomgångar och blev utskrattad för min ryckteknik.
Kalksalpeter stal mitt kvitto på hotellet och vet nu mitt riktiga namn.
På söndagen var det jag och två till. Tramsade mest och körde lite husmorsgymnastik (fick en genomgång av trx och magträningar), samt lekte med skelettet igen. När Pez tröttnat på mig och försvann körde jag ryck, vändningar och badade ångbastu.
Överlag mycket lärorikt och intensivt. Trodde aldrig att det var så här jävla svårt att träna på riktigt.
Förvånade att du hette Glenn och bodde på pillesnoppvägen 6 i ballefjongberga.
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
Fan, jag tänkte börja skriva i den här journalen men nu vågar jag inte. Ni verkar så sammansvetsade
. Känner mig som det fula nya barnet i klassen som står och käkar på en banan för sig själv och låtsas att han skrattar med de andra som står tjugo meter längre bort och äter godis. Godis de FICK köpa för sina föräldrar.
. Känner mig som det fula nya barnet i klassen som står och käkar på en banan för sig själv och låtsas att han skrattar med de andra som står tjugo meter längre bort och äter godis. Godis de FICK köpa för sina föräldrar.Och vem fan är du då?
Var det nått särskilt du ville?
Nääääääärå, bara att skriva på. Välkommen!
Helt ok att vara otrevlig också, men då måste det iaf vara fyndigt.
Helt ok att vara otrevlig också, men då måste det iaf vara fyndigt.