2013-05-13, 23:09
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l0l
Tråkigt att höra! Fick du diabetes eller så av det? Verkar som du mår tipptopp nu iaf
Är rätt bekant med sjukdomen och vissa gånger vet läkarna inte varför man får det men det är oftast a-lagarna, om man nu kan säga så.
Nä, peppar peppar. Jovars, bättre än någonsin faktiskt.
Jag tillhör kategorin där de inte vet och det var ganska många år sen jag hade det sist.
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Kör en liten uppdatering, min syn på saken.

Lördagen stämmer. Kalksalpeter blev besviken på min ansiktsform och jag blev besviken på att Pankis inte var jugge. Fick fantastiska genomgångar och blev utskrattad för min ryckteknik.

Kalksalpeter stal mitt kvitto på hotellet och vet nu mitt riktiga namn.

På söndagen var det jag och två till. Tramsade mest och körde lite husmorsgymnastik (fick en genomgång av trx och magträningar), samt lekte med skelettet igen. När Pez tröttnat på mig och försvann körde jag ryck, vändningar och badade ångbastu.

Överlag mycket lärorikt och intensivt. Trodde aldrig att det var så här jävla svårt att träna på riktigt.

Förvånade att du hette Glenn och bodde på pillesnoppvägen 6 i ballefjongberga.

Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
Fan, jag tänkte börja skriva i den här journalen men nu vågar jag inte. Ni verkar så sammansvetsade . Känner mig som det fula nya barnet i klassen som står och käkar på en banan för sig själv och låtsas att han skrattar med de andra som står tjugo meter längre bort och äter godis. Godis de FICK köpa för sina föräldrar.

Och vem fan är du då?
Var det nått särskilt du ville?
Citera
2013-05-13, 23:12
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Jag passar på och tacka alla som kom hit. Det var mycket kul, och träffa alla. (igen för vissa) Duktiga adepter!
Hoppas att någon ny dörr öppnades, och att det blev lite inspiration till nya egna träningsval. Två dagar är som sagt en fis i universum. Önskar att vi hade hunnit gå igenom mycket mer.

Tack själv du!
Alltid både roligt och intressant, eftersnacket inte minst!

Kul att träffa er andra också som fan!
Senast redigerad av Pankreatit 2013-05-13 kl. 23:41.
Citera
2013-05-13, 23:40
Medlem
Pankreatits avatar
Jo just ja..

Pass 74
Jobbgym

Böj:
25x20
45x15
75x10
85x3
85x3
85x3
85x3
85x3
85x3
85x3
85x3
85x3
85x3
30 sek vila
tänkte köra 10x3(30s),4(1min),5(1,5min) och sen höja fem och köra om igen ett tag..dvs så läge jag tycker det är kul.
Baserat löst på GVT-varianten i kaspens journal.

Vadpress:
100x12
100x10
100x10
100x12
100x10
SS
Crunch:
15
12
10
10
12

+ diverse grejer.
Citera
2013-05-13, 23:40
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Jag passar på och tacka alla som kom hit. Det var mycket kul, och träffa alla. (igen för vissa) Duktiga adepter!

Hoppas att någon ny dörr öppnades, och att det blev lite inspiration till nya egna träningsval. Två dagar är som sagt en fis i universum. Önskar att vi hade hunnit gå igenom mycket mer.

Tack själv Pez! Det var mycket lärorikt och intressant, har försökt memorera det mesta men det var mycket att ta in. Har fortfarande rätt ont i mina tricepsar efter dina fåniga tillrättavisanden!

Ingen av mina polare trodde jag varit i jönköping alls under dagen utan att jag i nån psykos hade drömt allt och hittat på det hehe.

Pankis var faktiskt lite lik en jugge ändå, han hotade mig med kniv och stal mina fickpengar.
Citera
2013-05-14, 07:09
Medlem
ktorums avatar
Måste helt klart ta del av detta vid något tillfälle!
Verkar va hur kul och hur skön stämning som helst!
Citera
2013-05-14, 16:22
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Tack själv Pez! Det var mycket lärorikt och intressant, har försökt memorera det mesta men det var mycket att ta in. Har fortfarande rätt ont i mina tricepsar efter dina fåniga tillrättavisanden!

Ingen av mina polare trodde jag varit i jönköping alls under dagen utan att jag i nån psykos hade drömt allt och hittat på det hehe.

Pankis var faktiskt lite lik en jugge ändå, han hotade mig med kniv och stal mina fickpengar.
Hä. Kniven stämmer men några pengar har ju inte du din trashank.
Citera
2013-05-14, 17:05
Medlem
Blinkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Hä. Kniven stämmer men några pengar har ju inte du din trashank.

Nästa gång är jag med!

Varför stannade ingen i LKPG.

Jag hade hängt på sopis ut :-)

Mvh
Citera
2013-05-14, 20:28
Medlem
ktorums avatar
Tufft att du kommer rätt från träffen och bränner av ett pass!
Sånt gillar vi ju här inne!!
Citera
2013-05-14, 21:35
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blinkare
Nästa gång är jag med!

Varför stannade ingen i LKPG.

Jag hade hängt på sopis ut :-)

Mvh
Tycker jag!

Om vi vetat det..

Du är mer hard core!

Citat:
Ursprungligen postat av ktorum
Tufft att du kommer rätt från träffen och bränner av ett pass!
Sånt gillar vi ju här inne!!

Hehe, lite minus dock iom att jag väntade en dag! Somnade -min vana trogen- på soffan 2030 när jag kom hem på söndagen.
Citera
2013-05-14, 22:34
Medlem
Har tänkt på detta innan och...

Det skulle gå att göra en grym Tv-såpa angående allt som händer i denna tråd?

Ångrar djupt att jag inte hängde med på träffen, verkade vara kul och lärorikt. Men det stog imellan att se svettiga gubbar lyfta tjejvikter eller få lite extra pengar i fickan. Så valet var ändå inte alltför svårt

Är med 100% på nästakommande träff
Citera
2013-05-15, 01:18
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckelbarnet
Har tänkt på detta innan och...

Det skulle gå att göra en grym Tv-såpa angående allt som händer i denna tråd?

Ångrar djupt att jag inte hängde med på träffen, verkade vara kul och lärorikt. Men det stog imellan att se svettiga gubbar lyfta tjejvikter eller få lite extra pengar i fickan. Så valet var ändå inte alltför svårt

Är med 100% på nästakommande träff

Lite som Hemma värst!

------------------------------

Pass 75
Jobbgym

Böj:
40x15
70x10

Mark:
70x10
110x3
110x3
110x3
110x3
110x3
110x3
110x3
110x3
110x3
110x3
30 sek vila, pronerat till 7e

Chins:
3
3
3

Enhands cabelrodd:
25x5
25x5
25x5

Baksida axlar:
5x15
5x15

Ultimate biceps, hantel:
7+5x1
4+3x5
4+3x5
4+3x5
7+3x1
4+3x4
Ingen ställbar trissa ställde till det för mig, bästa alternativet blev i rodden.

Trött, hungrig och ont i huvudet innan men det släppte som tur var när (eller pga?) jag kom till gymmet.
Citera
2013-05-16, 00:38
Medlem
pezrulezhaakons avatar
För er som inte har tröttnat på gymkurser har ju Arnes kurs att tillgå i juni...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in