Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-24, 18:08
  #1
Medlem
smultrongotts avatar
Är det bara jag som e så trött på att vara ensam. Jag sitter nu på min säng har gråtit i 2 timmar och mår piss.

Vill ha nån för att vara med inte bara för att knulla, vad tänker ni killar är det bara fitta som gäller?
Har ni inga planer på att vara med tjej bara för att vara med henne, umgås kramas åså lära känna varandra och sen knulla, inte tvärtom?

Eller är jag ensam om det, för jag känner mig riktigt ensam. Vill nästan lägga mig och somna.
Citera
2011-01-24, 18:10
  #2
Medlem
Skyishs avatar
Är du tjej, ser inte alltför hemsk ut och allmänt trevlig så borde du rätteligen inte vara ensam. Och nej, det är inte roligt när man väl sitter där.
Citera
2011-01-24, 18:11
  #3
Medlem
Jag vill hitta en tjej som inte bara vill knulla utan kela och lära känna varandra först
Citera
2011-01-24, 18:11
  #4
Medlem
Sawmas avatar
Så man bäddar får man ligga
Citera
2011-01-24, 18:15
  #5
Medlem
Nae, du är verkligen inte ensam...

Jag tänker om tjejer precis som du tänker, inte bara nåt billigt ligg...det ska vara på riktigt...
Men men, seriösa tjejer är det väl slut på misstänker jag...
Eller så är dom vettiga redan upptagna med barn å hela kittet...
Citera
2011-01-24, 18:16
  #6
Medlem
Ja men sluta hänga lättkläd på krogen då
Citera
2011-01-24, 18:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sawma
Så man bäddar får man ligga

Den man ligger med får bädda heter det nuförtiden...
Citera
2011-01-24, 18:19
  #8
Medlem
smultrongotts avatar
Jo men är det så vulgärt? är det bara sex, tänker ingen att det kul att gå ut sitta och prata.

Känns som killen tror att man är skyldig han en avsugning efter han betalat middag, förstår ni vad jag menar?

Jag önska ja va född 1922 då folk hade class.
Citera
2011-01-24, 18:21
  #9
Medlem
crysiss avatar
Rätt idiotiskt att du tycker synd om dig själv för en sån sak, det finns liksom större problem
Citera
2011-01-24, 18:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultrongott
Jo men är det så vulgärt? är det bara sex, tänker ingen att det kul att gå ut sitta och prata.

Känns som killen tror att man är skyldig han en avsugning efter han betalat middag, förstår ni vad jag menar?

Jag önska ja va född 1922 då folk hade class.

hahahaha om det känns så borde du kanske fundera lite över vilka killar du dejtar...

Ja 1922 hade vart nåt det...
Citera
2011-01-24, 18:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultrongott
Är det bara jag som e så trött på att vara ensam. Jag sitter nu på min säng har gråtit i 2 timmar och mår piss.

Vill ha nån för att vara med inte bara för att knulla, vad tänker ni killar är det bara fitta som gäller?
Har ni inga planer på att vara med tjej bara för att vara med henne, umgås kramas åså lära känna varandra och sen knulla, inte tvärtom?

Eller är jag ensam om det, för jag känner mig riktigt ensam. Vill nästan lägga mig och somna.


Hur många PM har du hunnit få redan?

Du låter som en bra tjej, du kommer garanterat hitta någon såvida du inte ser ut som ett överkört rådjur.
Citera
2011-01-24, 18:22
  #12
Medlem
Funkar 1921?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback