Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Efter att du förklarat vad du menar får du kalla mig vad du vill.
Om du inte redan förstått så kommer du aldrig att förstå genom att jag förklarar det för dig. Läs. Tänk. Var en människa.
Citat:
Jättefint att du inte söker det, men här pratade vi om att stå för ens åsikter. Något du, såsom varande anonym, inte gör.
Om jag, som du, försökte mig på en mediakarriär skulle jag också försvara mediamakthavarna med näbbar och klor. Jag vet du är gisslan. Relax.
Citat:
Hela det senare stycket är något du själv tillskriver #prataomdet. Det får stå för dig och dina åsikter. Särdeles representativt för de som använt hashtaggen är det dock inte.
Är du talesperson för #prataomdet ?
Citat:
Väldigt få har gått ut med namn på sexpartners i den här diskussionen, så det är inte särdeles relevant. Och som du säkert vet handlar det här heller inte i överhuvudtaget om att beskylla någon - det handlar om att prata igenom sex- och samlevnadsvanor för att hitta flaws och vanliga misstag som leder till sämre sex. Så alla kan må bättre. På det sättet skulle du försäkras om att tillfällen då det blivit misslyckat för dig, eller du blivit sårad, inte skulle komma tillbaka.
Ett namn de gick ut med... Assange... några hundra gånger till och med.
Citat:
Det sista påståendet motbevisas effektivt dagligen genom ett besök lite var man vill här på FB. Jag kan garantera att "hora" är ett mer återkommande ord än "horbock", om du ursäktar min en smula föråldrade illustration.
Och våldtäktsman är mer förekommande än våldtäktskvinna.
Whats your point?