Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-21, 14:59
  #1
Medlem
Hej

Jag har fått ett problem med min telefon. Den vill nämligen inte leverera sms till en specifik person. Detta började igår kväll. Men sen dess har jag både fått sms från den här personen och jag kan ringa personen helt utan problem. Testade att skicka ett sms för någon minut sen men inte heller det har levererats. Både jag och personen jag inte kan skicka till har Tele2

Jag kan däremot skicka sms till andra nummer, även till folk med Tele2 abonnemang


Så vad kan problemet vara och hur åtgärdar jag det?
Citera
2011-01-21, 15:09
  #2
Avstängd
danixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utnyttjat
Hej

Jag har fått ett problem med min telefon. Den vill nämligen inte leverera sms till en specifik person. Detta började igår kväll. Men sen dess har jag både fått sms från den här personen och jag kan ringa personen helt utan problem. Testade att skicka ett sms för någon minut sen men inte heller det har levererats. Både jag och personen jag inte kan skicka till har Tele2

Jag kan däremot skicka sms till andra nummer, även till folk med Tele2 abonnemang


Så vad kan problemet vara och hur åtgärdar jag det?


återställ den
Citera
2011-01-21, 18:37
  #3
Medlem
frank_pes avatar
Kan personen ta emot sms från andra?
Citera
2011-01-21, 21:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kan personen ta emot sms från andra?

Ja det kan den.


Har testat att återställa telefonen också men det löste inte problemet heller. Googlade fram att man skulle knappa in någon kod. Eller har jag gjort på fel sätt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback