Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-20, 20:05
  #1
Medlem
Jag är en kille på 18 år, min ena bröstvårta har nyligen blivit öm och eventuellt lite svullen med. Samma sak hände med båda mina bröstvårtor när jag var ca 13-14 år då en läkare sa att det berodde på hormoner under puberteten eller liknande och att det inte va nån fara alls. Frågan är bara om detta är samma sak igen? händer det flera gånger? trodde jag var helt förbi puberteten. kan det ha något samband med att jag börjat träna/bygga muskler seriöst de senaste månaderna?
Citera
2011-01-20, 20:06
  #2
Avstängd
uberlights avatar
Vänta några dagar så går det nog om.....
Citera
2011-01-20, 20:07
  #3
Medlem
Är i samma ålder som dig och det händer med mig också ibland helt random.
KOmmer ihåg när ja va mindre och inte förstod varför. Fick höra av en imkopetent läkare att det kanske var en patte. Hade dock tur. Ingen patte än iaf
Citera
2011-01-20, 20:09
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liketed
Är i samma ålder som dig och det händer med mig också ibland helt random.
KOmmer ihåg när ja va mindre och inte förstod varför. Fick höra av en imkopetent läkare att det kanske var en patte. Hade dock tur. Ingen patte än iaf

tror det du fick höra var ren bullshit?
Citera
2011-01-20, 20:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urkhai
tror det du fick höra var ren bullshit?

förmodligen
Citera
2011-01-20, 20:53
  #6
Medlem
jag hade ont i höger bröst vårta i flera år! men jag hade ett födelse märke på vårtan som jag nu opererat bort för jag trodde att det var cancer! men det var det inte.
Citera
2011-01-20, 21:05
  #7
Medlem
The.Trolls avatar
Sök på "gynekomasti" eller inne på dopningsdelen "Gyno" så ska du finna vad du söker. Hoppas för din skull att det går över .
Citera
2011-01-20, 21:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Troll
Sök på "gynekomasti" eller inne på dopningsdelen "Gyno" så ska du finna vad du söker. Hoppas för din skull att det går över .

alltså det r ju verkligen inte så att den svällt upp så den står ut en massa eller så, så illa äre ju inte
Citera
2011-01-21, 11:39
  #9
Medlem
Spaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkhai
alltså det r ju verkligen inte så att den svällt upp så den står ut en massa eller så, så illa äre ju inte

Låter onekligen som gynekomasti, det är hormonellt förmodligen. Dopar du så är det inte förvånande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback