Men man skulle ju tycka att om det nu hade varit en varulv så borde väl den sprungit som en varulv med och inte mänskligt som du nu beskriver det. Så såvida du inte knaprat toppisar på väg till bussen eller sitter och ljuger så tror jag starkt på psykfall-teorin
Jag menade att jag hade gått igenom psyk-fall teorin. En varulv lär det ju inte varit då dom ska ju vara som djur och djur springer inte förbi dess byte när det ligger på marken. Om man nu tror på varulvar.
Jag vet att det här är mitt första inlägg på flashback och jag hoppas att ingen kommer anklaga mig för troll. Jag har hängt på flashback länge men inte skrivit någonting. Jag gör det nu för jag har ingen annan att prata med då jag inte har så många vänner.
Länge,du är registrerad i Januari, vet inte riktigt vad jag skall tro men det luktar troll...Ta en bild så får du bevisa att du inte är ett troll.
Länge,du är registrerad i Januari, vet inte riktigt vad jag skall tro men det luktar troll...Ta en bild så får du bevisa att du inte är ett troll.
Det jag menade med att jag hängt på flashback är att jag läst mycket på flashback men jag har inte velat delta i en diskussion så jag har inte gjort ett konto förens nu.
Rådjur låter ungefär som du beskriver när dom skriker. Om det nu var mörkt så kan du mycket väl ha inbillat dig att något stod på två ben.
Jag vet inte.. Det finns mycket rådjur där jag bor och har både sätt och hört dom flera gånger, men det där var inte ett rådjur. Den varken lät eller rörde sig som ett rådjur.
Okej ett försök till förklaring då - tror du det kan ha varit något annat djur som skrek i närheten? Jag vet att det finns någon fågeljävel som skriker förskräckligt. Kan det vara fasaner? Tranor? Jag vet inte. Men jag har hört det själv, det låter som en gammal dam som blir styckmördad levande ungefär, förjävla hemskt ljud. Jag tror iaf det är en fågel, för en gång hörde jag detta idiotskrik men rösten skar sig lite, och då lät det fågelaktigt.
Varelsen som du såg, kan det ha varit en björn? Det händer att de ställer sig på bakbenen och anledningen till att den försvann sen kan ha varit för att det endast var en skenattack för att skrämma bort dig.
Okej ett försök till förklaring då - tror du det kan ha varit något annat djur som skrek i närheten? Jag vet att det finns någon fågeljävel som skriker förskräckligt. Kan det vara fasaner? Tranor? Jag vet inte. Men jag har hört det själv, det låter som en gammal dam som blir styckmördad levande ungefär, förjävla hemskt ljud. Jag tror iaf det är en fågel, för en gång hörde jag detta idiotskrik men rösten skar sig lite, och då lät det fågelaktigt.
Varelsen som du såg, kan det ha varit en björn? Det händer att de ställer sig på bakbenen och anledningen till att den försvann sen kan ha varit för att det endast var en skenattack för att skrämma bort dig.
Jo jag vet vad du pratar om. Men det borde inte va det då det var för stor för att vara en fågel och de där lätet var inte från en björn.
Så vida det inte är en fasan/björn konspiration på g...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!