Tjena!
Var med om en jävligt läskig grej igår och jag kände att jag ville prata av mig lite om vad fan det kan vara..
Jag bor i en förort norr om Stockholm, bor lite off och måste ta mig runt med buss och tåg. När jag går till bussen från mitt hus så brukar jag gena igenom en skogsdunge för att spara ett par minuter.
Så igår när jag var på väg hem från jobbet så gick jag som vanligt igenom skogsdungen. Det har ju töat så efter att ha gått halvvägs märkte jag att det inte var en så bra idé så när jag skulle vända mig om och gå tillbaka ut på gångvägen så ser jag någonting mörkt som står typ halvvägs till vägen. Den stod först på två ben och vi stod och tittade på varandra.
Helt plötsligt så började den skrika, och det lät verkligen som en människa som skrek, och slängde sig ner på alla fyra och började liksom springa emot mig. Det var verkligen inte djur då den inte rörde sig speciellt smidigt men var ändå ganska snabb.
Jag fick panik och började springa i motsatt håll från den mot mitt hus där jag bodde. Den fortsatte skrika och jag kunde höra hur den sprang efter mig.
Jag lyckas då självklart ramla på en rot eller nånting som stack upp ut snön och jag kan höra hur den kommer närmare och närmare.
Jag kurar ihop mig och väntar på att nånting ska hända men det har slutat låta och efter att ja legat där i vad som kändes som en evighet tittar jag upp och börjar se mig omkring men kan inte se något.
Jag sprang som en dåre hem och har sen dess vankat runt och försökt lista ut vad fan det var för nånting. Har inte kunnat sova och har inte kunnat äta för jag har ångest så magen bara krampar.
Så snälla om någon vet vad det kan ha varit så hjälp mig!!
Jag vet att det här är mitt första inlägg på flashback och jag hoppas att ingen kommer anklaga mig för troll. Jag har hängt på flashback länge men inte skrivit någonting. Jag gör det nu för jag har ingen annan att prata med då jag inte har så många vänner.