2011-02-17, 00:09
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9331111
Vad fan! Vann inte Karl-Martin? Helvete! Han var ju engagerad till 100%, trevlig, och kapabel!
HELVETE!

Han fjskade vl hela tiden. Dessutom tror jag att det r strre chans att Oscar kan klara av att bra lite stolar och fylla p mineralvatten n att Karl-Martin ska kunna stlla sig och styra ihop en a la carte.

Citat:
Ursprungligen postat av Redor
De sger ju att alla skulle prova p de olika avdelningarna men ingen kille var i receptionen och vissa av tjejerna var bara p ett stlle.

Det sger de vl inte alls? Nr en av dem gnllde s var det ju snarare "Din lrare vill se hur du klarar av just det hr. Du kanske jobbar i kket i resten av ditt liv sedan men under de hr tv veckorna ska du hlla p med det hr.".
Citera
2011-02-17, 00:52
Medlem
Palledamans avatar
Nr spelades detta in? Kan bli intressant och se om hon dr surmulen fick sommarjobb tillslut! Jasmin eller ntt hette hon?
Citera
2011-02-17, 09:49
Medlem
Skn serie, carl martin vilken lirare, funderade p om det r rsten, hans utseende eller hans namn som r mest ljevckande.
Citera
2011-02-17, 10:51
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
S verkar SVT ha gett sig in i dokuspasvngen nnu en gng. Vad tycks om det hr? Sjlv tycker jag att det var ett ganska festligt frsta avsnitt. Som upplagt fr kulturkrockar mellan dubbelnamnet till brat som vill bli hotelldirektr och den kebabtallriktande invandrarkillen som kommer fr sent till jobbet frsta dagen.
Sverige r nog det enda land dr man hyllar utvecklingsstrda i diverse dokuspor. Det knns som det har blivit ngon epidimi med snna hr serier efter Filip och Fredrik's En annan del av Kping.
Citera
2011-02-17, 11:51
Medlem
Sga vad man vill om personerna i serien, men jag tror inte att dom kan rknas som utvecklingsstrda
Jag blev frvnad att Alle blev med i top 2, jag trodde det skulle bli Challe och hon den blonda faktiskt.

Btw, ingen som gr p samma skola eller knner dom? :P skulle vara kul att se lite om dom r s som dom r p programmet. Den dr Challe va tydligen frjvlig enligt nn i trden, fast han sg ut att vara sknast dr iaf enligt mig
Citera
2011-02-19, 13:26
Medlem
GunnersAreRunnerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModMerc
Sga vad man vill om personerna i serien, men jag tror inte att dom kan rknas som utvecklingsstrda
Jag blev frvnad att Alle blev med i top 2, jag trodde det skulle bli Challe och hon den blonda faktiskt.

Btw, ingen som gr p samma skola eller knner dom? :P skulle vara kul att se lite om dom r s som dom r p programmet. Den dr Challe va tydligen frjvlig enligt nn i trden, fast han sg ut att vara sknast dr iaf enligt mig

r vl bekant med Filip, vi gick i samma skola i sex r. , Det r bara att frga p!
Citera
2011-02-20, 08:32
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnersAreRunners
r vl bekant med Filip, vi gick i samma skola i sex r. , Det r bara att frga p!

Hade varit mycket roligare om du gtt i samma klass som Carl-Martin d hade jag nog haft tusen frgor men Filip, nja, finns nog inget som jag r speciellt sugen p att veta om honom.
Citera
2011-02-20, 14:30
Medlem
Redors avatar
Det var ju meningen att vinnaren skulle vara trainee 3 mnader p varje avdelning. Oscar kanske passar i kket men hur r han i receptionen eller konferensen t.ex. Vad r det fr jvla hotelldirektr som inte ser helheten?. Det r vl bttre att ta en som Carl-Martin som passar bra framfr "kulisserna" och kanske inte r lika bra i t.ex kket n som Oscar som antagligen bara passar bra bakom kulisserna.

Hur det sen kunde st mellan Alle och Oscar e fan ocks jvligt mrkligt.
Citera
2011-02-21, 00:40
Medlem
GunnersAreRunnerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Hade varit mycket roligare om du gtt i samma klass som Carl-Martin d hade jag nog haft tusen frgor men Filip, nja, finns nog inget som jag r speciellt sugen p att veta om honom.

Kan frst i vilka banor du tnker. Skulle verkligen vara Guld att f tag p ngon som r vl bekant med Carl Martin, Frgorna skulle hagla. Killen r verkligen strt skn.
Senast redigerad av GunnersAreRunners 2011-02-21 kl. 00:42.
Citera
2011-02-21, 22:47
Medlem
GILikeYourPantss avatar
Vad r felet p kksmstaren eller vem det r som har en hatt p en meter? r han otroligt kort? Vem fan sitter p sitt kontor med en kockhatt?
Citera
2011-02-22, 16:08
Medlem
AN9s avatar
Gick hela hgstadiet i Carl-Martins parallelklass. Synd att han inte vann. Oscar var vl en vrdig vinnare, men Carl-Martin r en skn lirare.
Citera
2012-05-01, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPokerface
Efter har sett 2/5 avsnitt av serien s tycker jag att det str mellan Carl-Martin och Oscar.

Hatar den dr jvla Challe, vill ge tnten stryk varje gng jag ser han
OCH VEM I HELVETE SNOR WHISKEY? ERA JVLA TATTARE!

sch hll kften din tnt; du e tattare
/ challe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in