• 1
  • 2
2011-01-19, 23:40
Medlem
ArturoBandinis avatar
S verkar SVT ha gett sig in i dokuspasvngen nnu en gng. Vad tycks om det hr? Sjlv tycker jag att det var ett ganska festligt frsta avsnitt. Som upplagt fr kulturkrockar mellan dubbelnamnet till brat som vill bli hotelldirektr och den kebabtallriktande invandrarkillen som kommer fr sent till jobbet frsta dagen.
Senast redigerad av ArturoBandini 2011-01-19 kl. 23:42.
Citera
2011-01-19, 23:43
Medlem
"Challe" och den knubbige snubben har gtt p samma skola som jag. "Challe" r den ckligaste lilla whitetrashungen som finns. Brukar gruffa med smbarn p McDonalds bland annat. Den killen kommer aldrig sluta som ngot annat n en knarkare.
Citera
2011-01-20, 12:34
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
S verkar SVT ha gett sig in i dokuspasvngen nnu en gng. Vad tycks om det hr? Sjlv tycker jag att det var ett ganska festligt frsta avsnitt. Som upplagt fr kulturkrockar mellan dubbelnamnet till brat som vill bli hotelldirektr och den kebabtallriktande invandrarkillen som kommer fr sent till jobbet frsta dagen.

Det dr lilla svinet ville man ju bara be om att hlla kften. Han gav inget sympatiskt intryck utan verkade mest nonchalant, arrogant och saknade all form av dmjukhet.

Programmet var helt okej.
Senast redigerad av mishima 2011-01-20 kl. 12:37.
Citera
2011-01-20, 15:38
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det dr lilla svinet ville man ju bara be om att hlla kften. Han gav inget sympatiskt intryck utan verkade mest nonchalant, arrogant och saknade all form av dmjukhet.

Jag vill nog sga att vldigt f av killarna i programmet gav ett sympatiskt intryck. En av f som mrkligt nog gjorde det var ju just Challe som edenhackett har haft lite skvaller om. Men men, frhoppningsvis kryper hans sanna jag fram i senare avsnitt. Jag r dock lite besviken p att alla verkar ha sina fasta punkter. Jag hade grna sett dubbelnamnet ta en svng p stdet till exempel.
Citera
2011-01-20, 16:37
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Jag vill nog sga att vldigt f av killarna i programmet gav ett sympatiskt intryck. En av f som mrkligt nog gjorde det var ju just Challe som edenhackett har haft lite skvaller om. Men men, frhoppningsvis kryper hans sanna jag fram i senare avsnitt. Jag r dock lite besviken p att alla verkar ha sina fasta punkter. Jag hade grna sett dubbelnamnet ta en svng p stdet till exempel.

Jo, han vill jag ocks se i stdet.

Vem var Challe av dem? Jag lrde mig aldrig namnen.
Citera
2011-01-20, 17:03
Medlem
Falcos avatar
Citat:

Han gr ju hela programmet.
Citera
2011-01-20, 19:10
Medlem
encephalizations avatar
Irriterande att programmet inte finns med pa SVT Play.
Citera
2011-01-20, 19:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av encephalization
Irriterande att programmet inte finns med pa SVT Play.

Det r UR som producerar.
http://www.ur.se/play/161229
Citera
2011-01-20, 20:39
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Jo, han vill jag ocks se i stdet.

Vem var Challe av dem? Jag lrde mig aldrig namnen.

Challe var killen som satt och sa typ "skulle folk ha druckit upp min whisky s skulle jag ocks ha blivit arg, s det r ju egentligen sjlvfrvllat".
Citera
2011-01-20, 20:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Challe var killen som satt och sa typ "skulle folk ha druckit upp min whisky s skulle jag ocks ha blivit arg, s det r ju egentligen sjlvfrvllat".

Han med det svarta mrket i rsnibben? Han verkade ju ngerfull i varje fall.
Citera
2011-01-20, 20:43
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Han med det svarta mrket i rsnibben? Han verkade ju ngerfull i varje fall.

Ja exakt. Den dr Filip verkade inte visa mycket till nger inte. I och fr sig s fattar jag vl om man retar upp sig p Carl-Martin men nog hr det till lite god ton att visa sig lite ngerfull nr man blir tagen med handen i syltburken.
Citera
2011-01-20, 22:38
Medlem
encephalizations avatar
Citat:
Det r UR som producerar.
http://www.ur.se/play/161229
Ah, dar ser man.

Tack sa hemskt mycket.
Citera
  • 1