2011-02-09, 16:21
Medlem
Jsses, han den dr blonda lockiga killen som tror att han r guds gva till kkskonsten blir jag oerhrt irriterad p.
Citera
2011-02-10, 01:03
Medlem
GunnersAreRunnerss avatar
Har gtt p samma skola som Filip i 3 r samt att jag bor i nrheten av hans bostad.

Att killen agerar s som han gr i programmet frvnar mig inte ett dugg, killen har alltid varit p detta stt!. Kaxig, tycker att alla r emot honom och s vidare.
Citera
2011-02-10, 01:17
Medlem
ArturoBandinis avatar
Kul att det frsta man ser i eftertexterna i dagens avsnitt r "castade lunchgster".. S mycket fr den fyran som gnllde p maten.
Citera
2011-02-10, 21:09
Medlem
Redors avatar
Jobbar det bara indier i kket dr och det r ingen kock frutom Johan (kksmstaren) som pratar svenska heller.

Tycker programmet i sig kunde vart bttre.
Varfr fick vi inte se Carl-Martin i kket eller receptionen t.ex eller Oscar i repan. De sger ju att alla skulle prova p de olika avdelningarna men ingen kille var i receptionen och vissa av tjejerna var bara p ett stlle.
Det ger ju ingen rttvis bild direkt. Beroende p vad hotellet r i behov utav s blir det ju antingen Oscar eller Carl-Martin som vinner. Allt annat vore idiotiskt
Citera
2011-02-10, 22:36
Medlem
KamelenKurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redor
Jobbar det bara indier i kket dr och det r ingen kock frutom Johan (kksmstaren) som pratar svenska heller.

P tal om kksmstare, r det krav p hatt med en lngd p 2 meter?
Citera
2011-02-11, 01:30
Medlem
Haha, Carl-Martin... vilken lirare.
Citera
2011-02-16, 20:56
Medlem
Vad fan! Vann inte Karl-Martin? Helvete! Han var ju engagerad till 100%, trevlig, och kapabel!
HELVETE!
Citera
2011-02-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9331111
Vad fan! Vann inte Karl-Martin? Helvete! Han var ju engagerad till 100%, trevlig, och kapabel!
HELVETE!
De ansg antagligen att han var fr fjskig.
Citera
2011-02-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soppsleven
De ansg antagligen att han var fr fjskig.
Antagligen. Men nu r jag argggg!
Jag undrar om man kan kpa saker med hans ansikte p p Internet. Skrivbordsunderlgg kanske?
Citera
2011-02-16, 21:55
Medlem
Falcos avatar
Hehe, Carl-Martin gjorde ju hela serien men sknt att han inte lyckade fjska sig hela vgen till vinsten. Han r verkligen typen som p en arbetsplats hela tiden slicka chefens rv samt gr och skvallrar p kollegor. Ett ckel med andra ord.
Citera
2011-02-16, 21:56
Medlem
Helt rtt vinnare. Oskar slog ur underlge. Bra av juryn att se igenom Carl-Martins spel fr gallerierna.
Fr Isabelle och C-M gllde det bara att vara socialaoch trevliga (fr C-M del ven att inte banga fr "skitjobb"). Oscar mste prestera och visa kunskap.
Citera
2011-02-16, 22:29
Medlem
Sknt verkligen att inte C-M vann. Anna Anka sa en tjej i programmet, vldigt trffande, kaxig, sjlvgod, tror sig vara guds gva till mnskligheten, helt rtt att han inte vann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in