2011-01-21, 14:46
Medlem
PandorasAsks avatar
Bra frågor av nuendast

själv ställde jag några sakliga frågor i början av tråden som TS inte har svarat på då hon har inriktat sej på att ge "svar på tal" åt de som skriver nedsättande saker om henne.
(#346)
Citera
2011-01-21, 14:49
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abello
Hon har lagt upp en video där hennes dotter pratar om Eva. Vad mer kräver du? Hennes tråd handlar inte om hennes egna ålder eller bostadort utan om just hennes dotter och Eva. Vad spelar det för roll om TS är 20 eller 21 år? Ärligt talat.

Sicket pucko alltså. Trovärdighet i grenen Paranormalt i detta forum är verkligen relevant. Utan trovärdighet finns ingen anledning alls att vara här, varkan för mig för er eller för TS. Borde du ju begripa.
Citera
2011-01-21, 14:51
Medlem
Jag undrar också varför TS inte svarar dom som faktiskt vill hjälpa och ge tips. Energi bör läggas på dom som tror dig TS och inte på att tjafsa emot dom som inte tror dig.
Citera
2011-01-21, 14:52
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatlof
Nej det är det absolut inte! Om inte du nu inte tror TS så lämna tråden då??
Om hon säger sitt person nummer, lämnar ut adress, säger vilka tider hon går på toa osv..Känns det bättre för dig då? och du kan komma med bättre tips och idér varför hennes dotter pratar med döda?

Ännu ett pucko. Inte ens när man gör ett försök att seriöst kolla alla fakta och att hitta eller utesluta möjligheter så kan dom låta bli. Ni är ju så fartblinda att ni inte ens begriper att trovärdighet är viktigt.

Nej om någon nyser spöke så är det såklart ett spöke. Begriper ni inte att man seriöst måste kunna utesluta alla "vanliga" orsaker för att kunna dra slutsatsen att det är något onaturligt? TS får ju nu en ärlig chans att utesluta alla vanliga saker och på så sätt en större trovärdighet för att det kan vara något onaturligt. Men nej det är orelevant enligt er? snacka om idioti.
Citera
2011-01-21, 14:53
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PandorasAsk
Bra frågor av nuendast

själv ställde jag några sakliga frågor i början av tråden som TS inte har svarat på då hon har inriktat sej på att ge "svar på tal" åt de som skriver nedsättande saker om henne.
(#346)

ja du har också bra och relevanta frågor om fenomenet Eva. allt för att kunna utesluta men också hitta orsaker till det hela.
Citera
2011-01-21, 14:57
Medlem
Har följt tråden och jag tror på andar och skyddsänglar. Men i detta fallet vet jag inte om det snarare är ett påhitt från din dotters sida.
Jag har jobbat på dagis i många år, och barn snappar upp mer än vi tror. Det räcker med att något annat barn sett något blodigt på tv, eller någon varit med om att en närstående dött och delat med sig om detta på dagis, och så har din dotter snappat upp det och hittat på en hemlig vän.

Jag hörde ett barn säga att hennes bästa vän var en sten en gång. Det är inget konstigt att barn säger saker som för oss låter märkligt.

Men, jag är som sagt mycket intresserad av andevärlden, så jag tycker inte du låter knäpp som tror på det.
Citera
2011-01-21, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Sicket pucko alltså. Trovärdighet i grenen Paranormalt i detta forum är verkligen relevant. Utan trovärdighet finns ingen anledning alls att vara här, varkan för mig för er eller för TS. Borde du ju begripa.
Men vad är det du ska tro på? Tråden handlar ju inte om TS ålder utan om hennes dotter och dotterns relation till en låtsaskompis vad är det du inte förstår? I så fall ska man ju begära uppgifter på alla som postar trådar för alla är ju möjliga troll. So what om du är förvirrad angående TS ålder och hur gammal hon var när hon fick barn. För det första, vad har det med tråden att göra. För det andra, vad tillför det dig? Håll dig till ämnet istället och det är TS dotter och Eva som vi för övrigt fått en video på så vi vet att dottern existerar. Vi vet också att dotterns relation till Eva existerar då hon pratar om den i videon! Så käft snälla ...
Citera
2011-01-21, 15:03
Medlem
yTerms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yTerm
Hur gammal är du TS?

TS är förbryllad över hur folk inte tror henne. Men när man inte ens kan uppge rätt ålder är det ganska självfallet att man börjar fundera på andra saker personen i fråga vill försöka övertyga.

I din egna tråd om våldtäktsknull är du fyllda 20 år förra sommaren, en annan här på forumet har sett dig uppgett åldern 21, och på din youtube sida står åldern 23?

Varav detta bara är en faktor du uppgett olika på.

Visst nu har alla fått bevisat att din dotter berättar om sin påhittade lekkamrat, vilket nästan alla säkert gjort i den åldern för sina föräldrar. Men tänk på det om du vill vara trovärdig att, håll dig till en och samma ålder när du ska ljuga åtminstone.
Citera
2011-01-21, 15:05
Medlem
Mummies avatar
Hmm.
Om ett medium nu hjälper henne och Eva försvinna från hennes dotters liv, vad säger ni då?

Bara undrar, kan nog inte följa med i debatten som kan följa, har ett liv att ta hand om.
Ts och hennes dotters upplevelser är inte ovanliga, det ovanliga är att någon vill ta upp problemet, då kan man undra om det är ett problem, egentligen tror jag inte det, efter jag märkt hur naturligt det är för mina barn att se det andra inte ser.
Ts, det är du som är unik, du och din dotter.
Citera
2011-01-21, 15:07
Medlem
Kan ni sluta att argumentera om vem som har rätt och fel och vem som skrivit vad, Kvinnan vill ju ha hjälp här. Ta erat bråk någon annanstans.

Och angående hennes ålder så kan jag själv säga att jag aldrig själv skulle ge er flashbackare min riktiga ålder i kombination videor på mina barn. Respektera hennes privatliv för hennes ålder har inget med trådens syfte att göra.
Senast redigerad av SarahChalke4ever 2011-01-21 kl. 15:11.
Citera
2011-01-21, 15:11
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abello
Men vad är det du ska tro på? Tråden handlar ju inte om TS ålder utan om hennes dotter och dotterns relation till en låtsaskompis vad är det du inte förstår? I så fall ska man ju begära uppgifter på alla som postar trådar för alla är ju möjliga troll. So what om du är förvirrad angående TS ålder och hur gammal hon var när hon fick barn. För det första, vad har det med tråden att göra. För det andra, vad tillför det dig? Håll dig till ämnet istället och det är TS dotter och Eva som vi för övrigt fått en video på så vi vet att dottern existerar. Vi vet också att dotterns relation till Eva existerar då hon pratar om den i videon! Så käft snälla ...

är du verkligen så korkad eller gör du dig till? Om inte TS kan vara trovärdig i övrig fakta, varför skall man då tro detta? Hon har uppgivit 3 olika åldrar 20, 21 och 23 år. Hon har uppgivit både 16 och 17 år som ålder då hon blev mamma. Hon säger att Eva finns hemma medan dottern säger att Eva finns på dagis.

Eva kan vara en högst verklig person, Eva kan vara något ur en fantasi. Eva kan vara massor av grejer. Jag ifrågasätter inte att Eva är något för dottern. Vad vi försöker fastställa är vad Eva är. Eller hur? Och TS har själv tagit upp vissa fakta som sedan ändrats. SKall vi utesluta alla existerande naturliga orsaker så gäller det att ha rätt fakta och hög trovärdighet. Ooootroligt att inte en sådan som du begriper det.
Citera
2011-01-21, 15:12
Medlem
PandorasAsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarahChalke4ever
Kan ni sluta att argumentera om vem som har rätt och fel och vem som skrivit vad, Kvinnan vill ju ha hjälp här. Ta erat bråk någon annanstans.

Instämmer, men varför svarar inte TS på sakliga frågor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in