2011-01-22, 18:48
Medlem
Mummies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Ha ha ha!!

Jag skulle vilja påstå att 90% av de som tror på liknande är stödkragsbärare och vänsterpartister. Vik hädan! (kom tillbaks när ni har något slags bevis som inte blir söndertrashad av vetenskapen och sunt förnuft)

HAHAHA

Kom tillbaka när du har bevis för att vi har fel då.
Citera
2011-01-22, 18:50
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mummie
HAHAHA

Kom tillbaka när du har bevis för att vi har fel då.

Bevisbördan ligger på er, naturligtvis.
Citera
2011-01-22, 18:51
Medlem
kolios avatar
Sitter med chips och cola! UPP MED FILMEN!
Citera
2011-01-22, 18:53
Medlem
Mummies avatar
Citat:
Bevisbördan ligger på er, naturligtvis.
Som vanligt då.
Men innan dess så var tyst eller bevisa motsatsen.

Slutdiskuterat om detta här, det är OT.
Citera
2011-01-22, 18:55
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mummie
Som vanligt då.
Men innan dess så var tyst eller bevisa motsatsen.

Slutdiskuterat om detta här, det är OT.

Det är så on topic det kan bli din sosse!
Bevisbördan ligger på de som tror på dravlet. Hur kommer det sig att alla skrattar åt er troende bakom ryggen (och i somliga fall rakt i ansiktet)? Jo, ni har inga som helst bevis.
Citera
2011-01-22, 18:57
Medlem
Blazinghounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eynit
kolla på klippet igen, vid 00:56. det står klart och tydligt på tårtan "grattis erica 1 år" zzzz

det finns en sak jag stör mig på. du har tidigare i tråden nämnt att du INTE vet hur man laddar upp en videofil på datorn/youtube m.m., men du hade tydligen laddat upp en redigerad video på din dotter för tre år sedan? det betyder ju att du gjort det förr, så varför påstod du att du inte visste hur man laddar upp filer på datorn....?

i alla fall, kan bara önska dig lycka till med det hela. kan se att du älskar din dotter

Tänk lite sj !!
1Hon kanske fick hjälp
2 Hon kanske gissade vad man skulle trycka för den finns en stor knapp där det står "ladda upp" på.
Så snälla!! för en gångs skull tänk lite själv
Citera
2011-01-22, 19:48
Medlem
Citat:
Det är så on topic det kan bli din sosse!
Bevisbördan ligger på de som tror på dravlet. Hur kommer det sig att alla skrattar åt er troende bakom ryggen (och i somliga fall rakt i ansiktet)? Jo, ni har inga som helst bevis.

Hur kommer det sig att många smyg PMar bakom skeptikernas rygg, för att de inte vill bli hånade?
Jag tycker att skeptikerna borde hålla till på psykforumet, eftersom de sitter hela tiden och dumförklarar alla som vet/ser saker. Till och med skeptiker PMar och har haft upplevelser men de är mycket noga med att påpeka att de är skeptiker. När en spådom slagit in så är de noga med att tala om det också. Så det finns inte så många renodlade skeptiker. Utan en börjar och svansarna hakar på.

Men jag har nu hjälpt Eva över så det är nog lugnt nu i alla fall.
Citera
2011-01-22, 19:54
Medlem
Citat:
Ha ha ha!!

Jag skulle vilja påstå att 90% av de som tror på liknande är stödkragsbärare och vänsterpartister. Vik hädan! (kom tillbaks när ni har något slags bevis som inte blir söndertrashad av vetenskapen och sunt förnuft)

Du kill bill är en typisk svans jag pratar om, någon börjar och du hakar på. Här inne behöver du inte vara macho, ingen ser dig i alla fall. Så lämna machosnacket utanför.
Citera
2011-01-22, 20:01
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Hur kommer det sig att många smyg PMar bakom skeptikernas rygg, för att de inte vill bli hånade?
Jag tycker att skeptikerna borde hålla till på psykforumet, eftersom de sitter hela tiden och dumförklarar alla som vet/ser saker. Till och med skeptiker PMar och har haft upplevelser men de är mycket noga med att påpeka att de är skeptiker. När en spådom slagit in så är de noga med att tala om det också. Så det finns inte så många renodlade skeptiker. Utan en börjar och svansarna hakar på.

Men jag har nu hjälpt Eva över så det är nog lugnt nu i alla fall.

Delge mig Evas namn så kan jag kolla om hon existerat. Nu har du fått en toppenchans att ge dig själv lite trovärdighet.

Jag förstår att du av alla smyger med detta eftersom du säkerligen tar betalt till och från av dina offer.
Citera
2011-01-22, 20:13
Medlem
Assbooks avatar
Filmen ligger nu offentligt.. http://www.youtube.com/watch?v=ltM0D38wkpU
Citera
2011-01-22, 20:31
Medlem
Sniglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assbook
Filmen ligger nu offentligt.. http://www.youtube.com/watch?v=ltM0D38wkpU

Men vi vill ju se den andra filmen nu!
Citera
2011-01-22, 20:35
Medlem
meganegerdases avatar
Finner det lite svårt detta.. Du har tidigare sagt att hon vill umgås med Eva hela tiden, men i filmen uttrycker hon att Eva är dum.

Typiskt tecken på låtsaskompis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in