2011-01-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danevito
Varför skulle hon som förälder lämna ut sitt barn sådär på nätet bara för att bevisa för er på flashback att hon talar sanning?

Om du har erfarenheter av samma slag så dela med dig dom, inte försöka luska fram någon video som bevis.

Well, hon postade 3 bilder på sin halvnakna dotter. Så..
Citera
2011-01-20, 18:32
Medlem
-charliesheens avatar
hide n seek varning forfan! alskar det!

OnT: du skulle ju ocksa latsas kunna prata med eva och pa sa vis kanske hon trottnar eftersom det var hennes egen grej
Citera
2011-01-20, 18:33
Medlem
Ja tror på andar och sånt. Så leta upp ett medium och be dom komma och kolla om det finns någon Eva där. Jag skulle ta sånt här på allvar. Om det var min unge. Men försök hitta ett medium så får du se om det är sant eller inte.
Citera
2011-01-20, 18:34
Medlem
Quadpowers avatar
Ligger ingen film uppe med namnet "MOV00207.3gp" som är uppladdad idag. Hur går det med filmen TS?
Citera
2011-01-20, 18:43
Bannlyst
Fast nu till saken
Ser hon en ''Eva'' skumt men hon är ju bara 4
Fast undrade vad hon såg när ''Eva'' hade blod i pannan
Citera
2011-01-20, 18:43
Medlem
kanelipullas avatar
Du ska ta detta på fullt allvar! Det har varken med fantasi eller att hon har någon sjukdom att göra me! Hon är 4 år och väldigt öppen mot det onaturliga! Så.. om hon säger att hon ser Eva, så finns hon där!
Citera
2011-01-20, 18:44
Medlem
Nolarts avatar
Själv hade jag Peter Pan som låtsas-kompis enligt min mor. Tydligen vart jag väldigt upprörd om någon satte sig på honom i bilen.

Fråga henne vart Eva sitter sen tar du största kökskniven ni äger och hugger mot Eva. Nu var ju iofs Eva redan död men väl värt ett försök.
Citera
2011-01-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaiya.
Fast nu till saken
Ser hon en ''Eva'' skumt men hon är ju bara 4
Fast undrade vad hon såg när ''Eva'' hade blod i pannan

Tycker knappt att hon ser ut som 4. Jag fattade inte det skumma med klippet? Bortsett från att tjejen skrämde mig med sin fina sång och extrema close-up.
Citera
2011-01-20, 19:06
Medlem
Citat:
Ceteru,

Det låter onekligen som extrema schizofrena drag, om hon visar symptom på dessa i så ung ålder så kan det bara vara allvarligt. Om du är seriös i det du säger så skulle jag vilja säga att du bör ta med henne till psykiatrin för en grundlig undersökning, allt annat än att söka hjälp för henne skulle jag kalla för barnmisshandel.

Jag vill absolut inte vara taskig eller någonting sånt, men det här låter oerhört allvarligt. Du måste genast kontakta BUP eller dylikt för rådgivning. Visar det sig att hon bara har livlig fantasi så har du i alla fall spelat ett säkert kort när du tog saken på allvar. Om du istället förutsätter att din dotter har livlig fantasi eller "talar med en avliden" och därför vägrar söka hjälp så är det bara inte moraliskt försvarbart, alternativt så borde du själv ta kontakt med en psykolog som inte erkänner den potentiella faran med att du själv tror att din dotter pratar med en avliden.

Jag skulle vilja påstå att Ceteru kanske själv borde uppsöka en psykolog och reda ut varför h@n har ett sådant motstånd mot sådant som kan vara spirituella företeelser.

Citat:
Grejen är att en månad innan min dotter föddes, alltså september månad 2006 så inträffa en bilolycka precis utanför vårat hus, det var en kvinnlig förare som körde på en ung man som sprang rakt ut i gatan, hon tvärnitar och försöker veja undan, istället kör hon upp på en trottoarkant och voltar med bilen som tillslut landar i ett staket på andra sidan gatan, föraren dog.
Bruten nacke och trauma mot huvudet.

Detta är ju hyperintressant! Det kan mycket väl vara någon form av spirituell närvaro som skapar dessa syner etc. Mitt förslag är att du gör ordentlig research från ditt barn, ställer en mängd frågor och försöker få ut så mycket detaljer som möjligt vad gäller "spöket" Evas efternamn, exakt hur hon såg ut, hårfärg, ögonfärg, ålder, klädsel, skador, var blodet sitter etc. Så mycket detaljer det bara går. Kanske även var hon bodde, gata, nummer etc.

Kolla sedan upp kvinnan som avled och försök få fram så mycket detaljer som möjligt om henne och samkör detta.

Jag tror inte du behöver vara orolig. Du skriver att hon är normal i övrigt och detta kan antingen ha med spöken att göra, eller så är det något som barn brukar göra.

Jag är oerhört nyfiken på hur allt kommer att sluta.

Flashback kanske inte är det bästa forumet. Pröva http://www.supranaturalis.se/ där finns det några medium etc som kanske kan hjälpa dig.
Citera
2011-01-20, 19:12
Medlem
Om det du berättar stämmer så måste du agera. En 4 åring beter sig inte som du beskriver självmant. Tills du har fått bekräftelse på att Eva inte existerar måste du agera som att hon gör det och deras relation är inte nyttig för flickan.

Eva vill inte ha dig där och det ger mig kalla kårar, att hon visar sig blodig för flickan visar också att hon inte är en harmonisk ande utan ett spöke som är allt annat än harmonisk.

Tills du har fått hjälp av ett proffs tycker jag inte att du ska befinna dig i lägenheten. Om fenomenet bara uppträder där, vill säga.

Du skriver att du inte vill att Eva ska bli arg.. Hörru du, det är Eva som ska hoppas att du inte blir arg.!! Du är flickans mamma och nu är det dags att visa klorna och huggtänderna.!!
Du ska också visa flickan att hennes humörsutbrott inte hjälper, att du är kraftfullare än Eva. Nästan gång hon vill ha ut dig ur badrummet så säger du att det är Eva som ska ut från badrummet och du ska borsta tänderna på henne, tycker jag.

Såg att Ewa och Mummin mfl hjälper dig via PM. Hoppas att ni får rätsida på saken.

Strunta i larvet i tråden och var snäll och uppdatera oss om hur det går...
Senast redigerad av Tina... 2011-01-20 kl. 19:14.
Citera
2011-01-20, 19:17
Medlem
Hade folk inte varit så snabba på o skrika troll hade denna historian varit mer långtgående. Troll eller ej, ville se vad som kom här näst.
Citera
2011-01-20, 19:18
Medlem
smoketheherbs avatar
Spela in med en kamera när hon pratar så vi får höra ? , skulle vara riktigt intressant o höra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in