2011-01-20, 17:38
Medlem
KingofKingzs avatar
Du har förmodligen ett spirituellt barn, vad du än gör så ta henne inte till en läkare etc dessa människor är inte utbildade till att kunna se sånt här.
Läs på lite om Indigobarn och se om du kan dra några paralleller.
Mvh
Citera
2011-01-20, 17:40
Medlem
Kan ngn bara länka klippet..finns inte uppe just nu..tackar
Citera
2011-01-20, 17:44
Medlem
Så, Assbook...
Hur går det med filmen?
Citera
2011-01-20, 17:44
Bannlyst
Låt henne vara. Jag hör att ni är ovana med barn.

Min lillebror är en katt enda dagen. Andra dagen vill han leka med en påhittad vän. Ungar är på det sättet, men när dem får lite prestationsångest som vi vuxna så får dem annat att tänka på och glömmer bort allt lek och skoj.
Citera
2011-01-20, 17:48
Medlem
LongJons avatar
Din dotter har extrem fantasi. Många barn har en osynlig kompis.

Det är inget spöke som hon pratar med. Om du tror det, be din dotter att fråga "spöket" en fråga som din dotter inte vet än (typ vad är ett dussin, eller 5x5, eller finns jultomten". Du kommer snabbt märka att denna Eva inte är smartare än din dotter.

Du kan vara lugn. Det hela går över och Eva kommer med sin tid att försvinna då barnet utvecklar sin fantasi och kommer vilja tänka på annat osv.

/LongJon
Citera
2011-01-20, 17:55
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Hehe, cool unge som härjar med mamman sådär.

Hon låser dörren, knuffar dig, skriker och härjar.
Det skulle i vanliga fall resultera i att föräldern blir arg och så, tillrättavisar barnet.
Men du blir rädd, får panik.
Hon tycker ju säkert att det är skitkul!

Du skulle kunna testa en grej.
Hitta på nåt om en annan död person.
Typ : Jag undrar om Eva känner Karin. Karin var en tjej som dog här ute på gården, precis samtidigt som Eva.
Jag undrar om dom leker med varandra.
Hoppas inte det, för jag är rädd för Karin.

Det skulle inte dröja länge innan du skulle få höra en massa skitsnack om Karin, skulle jag tippa.
Citera
2011-01-20, 18:02
Medlem
Hur går det med filmen??
Och sen måste jag säga att jag tror på "spöken" osv, men har svårt att tro på dig?
För om det var sant skulle du kunna bevisa allt du säger?
Filmer henne när du frågar om "Eva", och filma när du som många säger kör "finger saken" bakom ryggen?
Citera
2011-01-20, 18:06
Medlem
puffpuff.s avatar
TS, kan du länka till filmen elleR?
Citera
2011-01-20, 18:09
Medlem
Prata med ett medium är mitt råd
Citera
2011-01-20, 18:25
Medlem
danevitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnickee
Hur går det med filmen??
Och sen måste jag säga att jag tror på "spöken" osv, men har svårt att tro på dig?
För om det var sant skulle du kunna bevisa allt du säger?
Filmer henne när du frågar om "Eva", och filma när du som många säger kör "finger saken" bakom ryggen?

Varför skulle hon som förälder lämna ut sitt barn sådär på nätet bara för att bevisa för er på flashback att hon talar sanning?

Om du har erfarenheter av samma slag så dela med dig dom, inte försöka luska fram någon video som bevis.
Citera
2011-01-20, 18:26
Bannlyst
Det är inte konstigt med en ''låtsaskompis'' i den åldern
Men när jag läste att den hade blod i pannan tänkte jag WTF!
Citera
2011-01-20, 18:28
Medlem
Lkpg-Barbies avatar
Tror inte du borde oroa dig så mycket.. När jag va precis som din dotter (dvs 4år) dog min morfar. Några veckor efter hans död har mamma berättat i efterhand att jag satt hemma hos mormor och hade "tea bjudning" med morfar. Och jag vart sjukt arg när mamma fråga vem jag prata med och sprang till dörren och smällde igen den för att det bara var jag o morfar som skulle leka och ingen annan..

Jag tror inte på spöken, andar och liknande, därför har jag inte svar på varför jag gjorde så som liten.. Tror inte de finns någon förklaring.. Är inte schizophren och har aldrig "sätt" morfar igen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in