2011-01-20, 19:18
Medlem
smultrongotts avatar
Jag tror barn är jävligt störda när dom är små,
jag pratade med mina barbie´s och shit.

så, det är lungt. Annars slicka ett brev till det tvprogrammet så kommer dom och släpper dom "fria"

Citera
2011-01-20, 19:19
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Om det du berättar stämmer så måste du agera. En 4 åring beter sig inte som du beskriver självmant. Tills du har fått bekräftelse på att Eva inte existerar måste du agera som att hon gör det och deras relation är inte nyttig för flickan.

Eva vill inte ha dig där och det ger mig kalla kårar, att hon visar sig blodig för flickan visar också att hon inte är en harmonisk ande utan ett spöke som är allt annat än harmonisk.

Tills du har fått hjälp av ett proffs tycker jag inte att du ska befinna dig i lägenheten. Om fenomenet bara uppträder där, vill säga.

Du skriver att du inte vill att Eva ska bli arg.. Hörru du, det är Eva som ska hoppas att du inte blir arg.!! Du är flickans mamma och nu är det dags att visa klorna och huggtänderna.!!
Du ska också visa flickan att hennes humörsutbrott inte hjälper, att du är kraftfullare än Eva. Nästan gång hon vill ha ut dig ur badrummet så säger du att det är Eva som ska ut från badrummet och du ska borsta tänderna på henne, tycker jag.

Såg att Ewa och Mummin mfl hjälper dig via PM. Hoppas att ni får rätsida på saken.

Strunta i larvet i tråden och var snäll och uppdatera oss om hur det går...

Håller totalt med dig Tina. Det är absolut inget gott hon ser och tycker verkligen oxå att hon ska agera innan något händer.
Citera
2011-01-20, 19:24
Medlem
volym123s avatar
Har hon fått upp filmen som hon skulle fixa igår?
Citera
2011-01-20, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volym123
Har hon fått upp filmen som hon skulle fixa igår?
Hon har sagt att hon har laddat upp den. Men enligt någon användare så kan man inte söka på filmer på ett tag, utan de måste länkas om man vill kunna se dom direkt. Vilket jag faktiskt tror på. Så den ligger nog uppe, men TS har inte länkat till den och den går inte att hitta på Youtube än.
Citera
2011-01-20, 19:26
Medlem
Valieroths avatar
Men för i helvete. Ingen lyssnar varken på TS, de intresserade eller mod.

Gör en egen tråd där ni jiddrar om störda barn och galningar på FB....

Då tar vi det igen...

TS undrar hur hon ska hjälpa sin dotter, är Eva en döing?

Jag har åtminstone försökt att hjälpa TS, följa diskussionen och ignorera OT. Men pallar inte med skiten längre. Bye bye

//V.
Citera
2011-01-20, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Spela in med en kamera när hon pratar så vi får höra ? , skulle vara riktigt intressant o höra?

Det ska va på G.
Citera
2011-01-20, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assbook
Schizofreni utvecklas oftast i åldrarna 20-25.

Fast det finns fall då de kommer in i yngre åldrarna, men doktorerna verkar inte vilja ta det på allvar.
Kolla på Nancy Spungen t.e.x, hon hade ju helt klart schizofreni, men dom fastklargjorde inte det förrän hon var död.
Citera
2011-01-20, 19:39
Medlem
nuendasts avatar
Hmmm på spokwebben.se lämnar hon inte riktigt samma story som hon lämnat här. Bara delvis. Så här skriver hon:

Fråga
Hej, jag har en dotter på 4 år, sedan två år tillbaka har hon lekt och pratat intesivt med en person som enligt mig inte finns, min dotter säger att denna person heter Eva och att hon är död, vissa gånger sitter hon helt fokuserad och nickar rakt ut i tomma intet, om det nu är ett spöke, vad vill hon min dotter? Jag själv känner ett obehag när jag är ensam i vissa rum, saker och ting försvinner och dyker sedan upp på en helt annan plats.
Som sagt, vad vill hon? Vem är hon?

>> Svar på frågan
Hej! Du behöver inte vara rädd det är din dotters guide som finns hos er. Hon har troligtvis varit sköterska eller guvernant i ett annat liv. Säg till henne om du tycker det är för obehagligt hon lyssnar.

(svaret kommer från den som driver spokwebben.se)
Citera
2011-01-20, 19:46
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.A.O.S
somali ??? hahaha va fan ska jag där å göra ???
men jag lovar ska kolla med din mamma angående "spränga"

Min mor är död, men tack för omtanken att spränga henne.
Jag tror att hon skulle uppskatta det

Så åk nu till Somalia istället. Hört att det är gott om negers där, antar att du är en med tanke på dina bristande språkkunskaper.
Citera
2011-01-20, 19:50
Medlem
meganegerdases avatar
Har läst det mesta i tråden nu och kan inte konstatera annat att din dotter har som så många barn i den åldern en låtsaskompis (Mållgan). De kan se ut precis hur som helst, vissa kan ha enhörningar o vissa kan ha mänskliga varelser.

http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5tsaskompis Är inte detta skrämmande likt din dotter?!?
Citera
2011-01-20, 20:17
Medlem
OmgUrFaces avatar
Tidigare i tråden citerade du en konversation som du hade med din dotter, där du censurerade hennes namn med 6 stycken X. I youtube-klippet som nämns i tråden så heter hon tydligen "Erica"..och så vitt jag vet så är det 5 bokstäver i det namnet. Dessutom sa du att hon var fyra år...ser inte ut som det i klippet. Dessutom naämde du även tidigare i tråden att du skulle h'ämta henne från dagis, gå och handla mat, sen filma. Hon äter frukost
Citera
2011-01-20, 20:18
Medlem
JeanRaphaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.S.A.D
Det är ju bara nån mupp som skojar
Hittade TS youtube nyss. Eller åtminstone den som hon använde senast för 4 månader sen.
Men det fanns inget nytt där.

Länka hennes youtube!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in