• 1
  • 2
2004-08-13, 09:31
Medlem
nachos avatar
Läste just LadyTieras sköna berättelse under noveller och såg också FireFlys kommentar till den grejen med avsugning med trosorna på. Verkligen nice! Kul att se att det är fler som har en grej för det.

Tänder också på att knulla tjejen med trosorna på. Att dra dom åt sidan i stället för att ta av dom. Det funkar ju lätt med string, fast det går också med de flesta vanliga. Minns en gång hur en exflickvän skakade på huvudet åt min kink när hon stod på alla fyra, råkåt och berdd på att jag skulle ta hene. Jag hämtade hennes trosor som låg slängda vid sängkanten och hjälpte henne att få på dom först. hihi.

Är ni fler som tänder sex med trosorna på? Och vari ligger det upphetsande i det?
Citera
2004-08-13, 10:06
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho

Är ni fler som tänder sex med trosorna på? Och vari ligger det upphetsande i det?

Jag träffar en tös som gillar att bli tagen med trosorna på och jag gillar det också, man kan utöva missionären och jag kan lägga upp ett av hennes ben över min axel och med den andra handen hålla i hennes trosa som om det vore ett handtag och köra på, tar man i riktigt ordentligt så kan dom nog slitas av...

Te gusta Jose Maria Aznar? Partido Peligroso.....
Citera
2004-08-13, 10:47
Medlem
nebutsdutss avatar
Det där med trosor på det älskar jag...kan dock inte riktigt sätta fingert på varför det är så, ej heller behöver det vara nåt speciellt material som trosan består av. Märkligt nog så finns det en snuskig kännsla i detta.
Citera
2004-08-13, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Och vari ligger det upphetsande i det?

Ja, det kan man verkligen undra...

// Roger P.
Citera
2004-08-13, 12:26
Medlem
Ghandis avatar
I like it, and do it. It´s nice. *thumbs up*
Citera
2004-08-13, 16:49
Bannlyst
Love it!
Citera
2004-08-13, 23:44
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Jag träffar en tös som gillar att bli tagen med trosorna på och jag gillar det också, man kan utöva missionären och jag kan lägga upp ett av hennes ben över min axel och med den andra handen hålla i hennes trosa som om det vore ett handtag och köra på, tar man i riktigt ordentligt så kan dom nog slitas av...

Te gusta Jose Maria Aznar? Partido Peligroso.....

Yeah! Det blir som tömmar som man sliter å drar i.. skär in i skinnet i rumpan på henne. Å jag gillar den där kontrasten mellan påklädd och avklätt som trosorna-på ger...

Mi idolo, mi ejemplo, el Don Quijote y mi Sancho Panza en una misma persona en este siglo!!
Citera
2004-08-14, 00:19
Medlem
_IkU_s avatar
helt ok men det går även bra utan
Citera
2004-08-15, 09:57
Medlem
Är det inte mer upphetsande pga att det känns lite mer impulsivt och vilt.

Typ båda är så vrålkåta och vill bara knulla hårt som faan så man hinner inte klä av sig utan man drar bara ner byxorna och drar undan trosorna och stoppar in den.

Det är det som gör att jag tycker det är upphetsande iaf..
Citera
2004-08-15, 10:06
Medlem
Bob Marleys Spökes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klasgöran
Är det inte mer upphetsande pga att det känns lite mer impulsivt och vilt.

Typ båda är så vrålkåta och vill bara knulla hårt som faan så man hinner inte klä av sig utan man drar bara ner byxorna och drar undan trosorna och stoppar in den.

Det är det som gör att jag tycker det är upphetsande iaf..

Bra sammanfattning.
Det ska gå vilt till ibland.
Citera
2004-08-15, 10:20
Medlem
Å nej, jag tycker inte om att ha trosor på mig när jag har sex...
Citera
2004-08-15, 13:57
Medlem
Balkongståarns avatar
Det bästa som finns är ändå att böja fram henne över ett bord lyfta upp kjolen, trosan åt sidan och så in med den! Helst ska hon ha nån form av "powersuit" och stayups på sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in