• 4
  • 5
2004-11-26, 09:34
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Sliter sönder dem, alternativt byter tjej.
precis vad jag tänkte skriva.....
Citera
2004-11-26, 10:12
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Läste just LadyTieras sköna berättelse under noveller och såg också FireFlys kommentar till den grejen med avsugning med trosorna på.
nu har jag sökt igenom sexnoveller och noveller och lyrik...vart fan e den.... håller min syn på att spela mej spratt eller vad händer... länk tack....
Citera
2004-11-26, 13:42
Medlem
Johan 78s avatar
Här!
Citera
2004-12-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Är ni fler som tänder sex med trosorna på?

Nej inte alls. Jag använder inte underkläder.
Citera
2004-12-08, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bsdarkbeauty
Nej inte alls. Jag använder inte underkläder.

Snygg entré!
Citera
2004-12-08, 23:47
Medlem
Headquakes avatar
Naken är bäst och skönast. Tycker det är mest besvärligt när trosorna är kvar. Sexigt är det när bruden har kjol utan trosor. Man behöver inte ens se det utan bara veta om det.
Citera
2004-12-08, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headquake
Naken är bäst och skönast. Tycker det är mest besvärligt när trosorna är kvar. Sexigt är det när bruden har kjol utan trosor. Man behöver inte ens se det utan bara veta om det.

Amen to that...
Citera
2025-07-19, 15:28
Medlem
Ja, visst är det härligt att knulla en tjej med trosorna på! Det känns lite extra upphetsande att stå bakom henne, böja henne framåt, dra upp kjolen, föra rosorna åt sidan och köra in den. Det känns lite som att man inte kan kontrollera sina lustar utan bara MÅSTE få njuta av hennes fitta så fort som möjligt!
Att sedan spruta i henne, lägga tillbaka trosorna utanpå fittan och se hur de blir blöta av min säd som rinner ut i dem är ju en ren bonus!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in