Citat:
Ursprungligen postat av iljav77
ja, vi tänkte inte före vi gick dit... men ändå.. fräckt från VD att säga att allt är påhittad!! Låt henne visa upp då papper med min tjejs underskrift! Vi har ju kvitto också på utförd behandling
Kissies.se har skrivit på sin blogg att du samarbetar med en annan skönhetsklinik och därför smutskastar Adam&Eva-kliniken på tv och internet-forum. Någon kommentar till detta?
Hon skriver också något om att du skulle ha koppling till kriminella gäng (men hennes blogg är ju inte precis den mest pålitliga om man säger så..).
Anyways, vore nog bra om du bemötte hennes anklagelser här och i andra forum där du postat kommentarer om Adam&Eva-kliniken.
(En sak som slog mig i din/er berättelse, som jag nu f.ö. läst på fler forum än Flashbacks, är att du/ni alltid specifikt understryker att det är Adam&Eva-klininken det är frågon om, och inte en "klinik" eller "läppförstoring" i allmänhet. Om man är ny på området, och inte känner till mycket om läppförstoringar etc, tror man väl naturligt att de har med ingreppet att göra och kanske inte specifikt med en enskild klinik? Sättet du skrivit din/er historia på gör mig m.a.o. lite misstänksam.. Men, men, hoppas verkligen allt ordnar sig för er om allt ni skrivit stämmer. Själv skulle jag aldrig våga mig på något sådant ingrepp efter att ha sett gårdagens Uppdrag Granskning...)