Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-13, 00:16
  #1
Medlem
idorus avatar
Vilka fler förutom jag var och såg dem nyss?

Vad tycktes?
Citera
2004-08-13, 00:48
  #2
Medlem
alcatrazs avatar
Berätta hur den var då?
Citera
2004-08-13, 01:23
  #3
Medlem
P3tters avatar
Blev det en once-in-a-life-time-consert som jag hörde det skulle bli?
Citera
2004-08-13, 01:42
  #4
Medlem
JA JÄVLAR DU! Förbandet hoppar vi över (ingen förlust) och går direkt på huvudattraktionen: Ordentligt drag i publiken trots att medelåldern inte var alltför hög. Slash va kung, precis som väntat - och revolvers materiel funkar nästan lika bra som de gamla klassikerna från G'N'R (tänker framför allt på "it's so easy", som var för dj-a bra).

Dåligt mickat för sångaren; men honom är jag inte speciellt förtjust i ändå . Höjdpunkten va spontana solot mitt i ngn av velvet-låtarna (kommer ej ihåg vilken). Satan vad trött jag är; men det var det värt. Höll mig nedanför min gitarrhjälte större delen av konserten.

Edit: måste bara nämna att den klassiska cylinderhatten åkte på lagom till extranumrena (självklart i kombination med cigg, jättehår och vacker les paul)
Citera
2004-08-14, 00:39
  #5
Medlem
Hunk V Helvetes avatar
Bullshit att det var drag på publiken, första halv metern kanske! Publiken var förvånansvärt loj och tråkig, agerade som zombies. Det är fan mer drag när Bubbles lirar - pitty!
Citera
2004-08-14, 00:46
  #6
Medlem
Capones avatar
Körde de nån gammal Guns-låt?
Citera
2004-08-14, 01:42
  #7
Medlem
idorus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunk V Helvete
Bullshit att det var drag på publiken, första halv metern kanske! Publiken var förvånansvärt loj och tråkig, agerade som zombies. Det är fan mer drag när Bubbles lirar - pitty!
Jaha, varför stod du inte längst fram då? Det gjorde jag och jag har blåmärken efter kravallstaketet idag

Stod precis under Slash nästan alla gånger han rev av ett solo (på scenens högra hörn). Han är så jävla tuff!

K2 var som sagt inge vidare, men det berodde dels på publikens brist på engagemang. Kee Marcello är en skön gurist och rev av många grymma solon, men det är väl så när man går på en konsert med fd. GnR; det är bara Slash som gäller, allt annat kan dra åt helvete. Trångsynta fans, om ni frågar mig. Iofs, trummisen var så ful att han såg ut att ha brunnit och blivit släckt med en brandyxa...
Citera
2004-08-14, 02:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idoru
Jaha, varför stod du inte längst fram då? Det gjorde jag och jag har blåmärken efter kravallstaketet idag

Stod precis under Slash nästan alla gånger han rev av ett solo (på scenens högra hörn). Han är så jävla tuff!

PRECIS SÅ! Då stod vi troligen på varandra eller något .

Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Körde de nån gammal Guns-låt?

Mr Brownstone
It's So Easy
Used To Love Her

de 3 som ja kan komma ihåg iaf...
Citera
2004-08-14, 16:18
  #9
Medlem
Hunk V Helvetes avatar
Idoru: Jag har en släng av envis och svår herpes sjukdom, så jag vill skona i mina rock n roll vänner!
Citera
2004-08-18, 16:35
  #10
Medlem
idorus avatar
Jag är fan sur för att tjejen bredvid mig fick trumstocken och inte jag >_< Rockare är ena riktiga kåtbockar :mad:
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback