• 1
  • 2
2004-08-12, 20:44
Bannlyst
Har Alban ligan nn taturing som somby eller?
2004-08-12, 20:45
Bannlyst
symbol

symbol
2004-08-12, 20:48
Bannlyst
hehe

Och vet nn vem som r "bossen" i alban ligan kan det mjligtvis vara Naser Sahita. Som r en av dom 10 grvsta brottslingarna p rymmen?
2004-08-13, 11:31
Bannlyst
hehe

s ja tarja suggggg nu

inget X som vet nt?
2004-08-21, 22:29
Bannlyst
shiptar...
2004-08-21, 23:39
Medlem
xatrixs avatar
Vem r den dr Alban? Har han en liga?
2004-08-22, 01:11
Medlem
johanbtks avatar
Albaner r det vrsta skitfolket i vrlden.
2004-08-23, 08:45
Medlem
rank81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Albaner r det vrsta skitfolket i vrlden.

Det r inte bara Albaner i "Alban/Naser-ligan", det e Svenskar, juggar och araber ocks.

Men varfr ker du inte till Bergsjn och berttar vad du knner?, finns skert ngon Alban som r intresserad av vad du har att sga!
2004-08-23, 09:08
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rank81
Det r inte bara Albaner i "Alban/Naser-ligan", det e Svenskar, juggar och araber ocks.

Men varfr ker du inte till Bergsjn och berttar vad du knner?, finns skert ngon Alban som r intresserad av vad du har att sga!

Varfr skulle jag ka ensam till ett ghetto och frklara fr barbarerna vad jag tycker om dem? r inte albaner frvrigt ett gammalt slavfolk ifrn Ottomanska riket som r beslktade med zigenarna? Dessutom har de "lyckats" med att bygga upp Europas skitstat nummer ett.
2004-08-23, 09:10
Medlem
Boddies avatar
Fasst det ligger faktiskt en del i det dom r bland det vrsta folket. Dom fr inte resa om dom vl lyckas ta sig ur landet s r dom inte vlkomna ngonstans och fr det mste det vl finnas en anledning. Har vart runnt ganska mycket i Euoropa och ingenstanns r albanerna vlkomna. Glmmer aldrig nr jag satt p en restuarang p Rodos (Grekland) och servitrer och kockar kommer ut och formligen kastar ut en hel familj frn restuarangen innan dom ens ftt mat. Anledningen..dom var albaner! Tillggas br ven gra att jag varit i albanien och sett hur dom "r" p riktigt och dom r rtt s strda mnga av dom. Var dr en vecka och drack Racki!
2004-08-23, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rank81

Hrru din jvla nolla ingen jugge skulle ngonsin alliera sig med nn cklig shiptari! uttala dig fan inte ens!

Syftar du p bosnier s visst kanske... Men ingen Kroat, Serb eller Sloven!
2004-08-23, 17:47
Medlem
rank81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skanker
Hrru din jvla nolla ingen jugge skulle ngonsin alliera sig med nn cklig shiptari! uttala dig fan inte ens!

Syftar du p bosnier s visst kanske... Men ingen Kroat, Serb eller Sloven!

r du helt jvla vck eller? Frst pstr du att en jugge aldrig skulle alliera sig med Albaner, fr att i nsta mening sga att Bosnier mjligtvis gr det? Jag antar att du r jugge, d borde du veta att Bosnien ligger i forna Jugoslavien.

Dessutom spelar nationalitet mindre stor roll i vissa sammanhang, ett relativt bra exempel p det r vl att en av Sveriges strsta nazister, Tony Olsson, rymmer tillsammans med Maiorana.

Men g och blddra lite i Atlasen s kan vi fortstta diskussionen nr du fattar att Bosnier r Juggar!

Puss!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in