• 1
  • 2
2011-01-17, 23:54
Medlem
Finans.killens avatar
Här tänkte jag att vi kan diskutera programmen "RunKeeper" och "endomondo" som finns till iPhone (vet inte om det finns till Android), vi kan ställa frågor om programmen, dela med oss tips och trix.
UTMANA varandra på tävlingar så att vi blir pepp eller bara skryta med vår stats!

Hemsidor: runkeeper.com
endomondo.com

RunKeeper finns som "Free Edition" på AppStore, finns i en kostnadsversion också och den du får du gratis hela Januari, så skynda!

Någon som vill vara med och utmana mig nästa vecka i flest sprungna kilometer?

BTW:
Min profil: http://runkeeper.com/user/FinansKillen
Senast redigerad av Finans.killen 2011-01-18 kl. 00:02.
Citera
2011-01-17, 23:57
Medlem
Dreass avatar
Runkeeper Pro är gratis för Android hela januari ut tydligen.

Jag föredrar endomondo

Du kan få tävla mot mina sommarstats gällande att gå ifall du vill
Citera
2011-01-17, 23:58
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Runkeeper Pro är gratis för Android hela januari ut tydligen.

Jag föredrar endomondo

Du kan få tävla mot mina sommarstats gällande att gå ifall du vill

Jag har endomondo också, men där kan man ju bara "tracka" löpning och gång, inte t.ex. cykling osv. Lite trist. Om de fixar det så är jag lätt på!

Sure! Langa länk!

Edit: Tror jag gör om det till en kombinerad tråd om dessa två, finns säkert fler, men dessa två är ju absolut störst.
Citera
2011-01-18, 00:05
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finans.killen
Jag har endomondo också, men där kan man ju bara "tracka" löpning och gång, inte t.ex. cykling osv. Lite trist. Om de fixar det så är jag lätt på!

Sure! Langa länk!

Edit: Tror jag gör om det till en kombinerad tråd om dessa två, finns säkert fler, men dessa två är ju absolut störst.
Jag har du cykling på min. Ro, segla, åka snowboard, skidor och det bara fortsätter

Har ingen länk, min statistik sträcker sig bara bak till början av Augusti, men tror jag snittade lite över 20 mil promenad i månaden en sväng :P
Citera
2011-01-18, 00:16
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Jag har du cykling på min. Ro, segla, åka snowboard, skidor och det bara fortsätter

Sorry sa helt fel

Det går bara på GPS (gick det bara innan i alla fall), så man kan inte räkna med löpbandet t.ex. Vilket är ett stort minus om man bor i ett land med vinter som vi gör.
Citera
2011-01-18, 03:49
Medlem
elitsnubbens avatar
Kan man inte fuska i det där programmet? Tex att man ställer in att man ska springa och sen så åker man en runda med bilen, för jag antar att det är nå gps som känner av hur långt man har "sprungit"?
Citera
2011-01-18, 15:41
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elitsnubben
Kan man inte fuska i det där programmet? Tex att man ställer in att man ska springa och sen så åker man en runda med bilen, för jag antar att det är nå gps som känner av hur långt man har "sprungit"?

Ja, men hur kul är det?
Citera
2011-06-02, 21:07
Medlem
Får inte runkeeper att funka med facebook,
har försökt att kolla inst och anv namn mm,
men lyckas inte posta activiter till min wall,

Tips mottages tacksamt
Citera
2011-06-20, 02:25
Medlem
Så vitt jag förstår det... Så måste man betala en viss summa per år eller per månad och bli en såkallad "Runkeeper Elite" för att man ska kunna sätta personliga rekord i annat än att gå.. Vilket jag tycker är synd..

Någon som vet hur man kommer runt detta? Så man kan bli elite utan att betala..?
Citera
2011-12-08, 20:29
Medlem
DontShootMes avatar
Bumpar upp denna tråd med frågan vilket program (iphone) som är bäst vid löpträning?
Citera
2012-01-09, 15:13
Medlem
Synd att appen inte funkar när man åker skidor. Var uppe i sälen testade appen för skidåkning, men där fanns det ingen mottagning
Citera
2012-05-01, 12:25
Medlem
Någon som vet om man koppla pulsklockan till runkeeper?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in